Pa jos malo derneka...od nekoliko brava za haubu sam odabrao najbolju koju moram urediti pa evo slika
To ako ne uspijem urediti cu nabaviti novu kromiranu...do tad cu pokusati ovu napraviti
Nabavio sam prekidac koji signalizira da je hauba otvorena,to nisam imao pa cu pokusati to ugraditi
Jos djelova za urediti,pomalo uredjujem sve sto je vec skinuto sa motora pa da mi kasnije samo motor i mjenjac ostanu za napraviti
Prvo sam skinuo ove false selne,to mi dize tlak na njjace kad ih vidim
Pa su istr zavrsile u smecu a na njihovo mjesto dolaze orginal selne
Rastavi crijeva
Kutija je izgorila id topline jer je smjestena tocno iznad ispusne grane...po meni malo glupo rjesenje iz tvornice
Ova alu folia je stavljena da ju jos vise ne rastopi samo sto bi zrak prilikom strujanja izbijao vani i ta folia bi pocela zvizditi tako da je svakako trebalo staviti novu pa je ista rekla bog i zavrsila u smecu zajedno sa selnama
Djelovi koji su jos ranije ocisceni odmasceni i umotani u foliu za bolje dane
Posuda za brisace
Mislio sam da cu morati kupiti novu ali ova je nakon ispiranja uistinu ko nova inace bi i ona otisla za smece
Nosac akumulatora koji je pobrusen do lima,posprican wash primerom, sprickit u dva sloja i zavrsni MAT crni lak i nosac filtera peludi
Polica za rukavice umjesto ladice,odmascena i oprana te umotana,stanje novo
Plastike ispod sofer sajbe lijeva i desna,postupak isti kao i sa ladicom
Nosac centrale ABS-a sa plasticnim poklopcem koji se nalazi ispod nogu suvozaca,pripremljen i polakiran kao i nosac akumulatora
Sent from my iPhone using Tapatalk