Autor Tema: Golf 4 1.8t vcds greske  (Pročitano 4534 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 02, 2023, 12:49:45 pre podne »
Gledam na onaj boost satic pilot, imam ga od pre godinu i nesto... a i bez njega vidim da ne ide kako treba... kako da ga izbavim iz tog limp moda? Sta se tu desi?

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 02, 2023, 10:34:02 pre podne »
Ima milion razloga zasto komp moze da upali limp mode, obicno kad misli da moze nesto da se sjebe, tipa overboost itd.

Skini kleme na jedno 15-20 minuta da se resetuje ECU, pa probaj ponovo.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 02, 2023, 11:31:42 pre podne »
Gle gledas pritisak? On kao da je upao u limp mode, sto je oko 0.3 bara. Meni se inace to desavalo, ali samo povremeno, jednom u par meseci. Ugasim auto i upalim i sve bude ok.
Meni se to desavalo dok je bio cipovan auto, kad sam vratio fabricku mapu nikad vise nije bilo problema. Gruvao je pritisak turba i 1.2 bara, isao u overboost, nije palio chek engine ali na vcds imao gresku u pripremi i nije isao kako treba, a auto iz Svajcarke uvezen cipovan.
1.8T samo OnlyRevo ili Ivan Led Masters, sve ostalo rizik da ga sprze.
Pozdrav

Sent from my NTH-NX9 using Tapatalk


Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 02, 2023, 01:09:54 posle podne »
Ajd probacu sa klemama... a da li moze neko crevo da je lose pa pusta ili interkuler ili tako nesto? Ili tada ne bi mogao ni 0.4 bara...? Nesto mi oko prve benz dizne malo kao vlazno ili masno ali vrlo malo ili se onako nesto nakupilo ne znam kako bih rekao, sve je to hvala bogu suvo i cisto kada sam sredio sve prosle godine... Led masters mi je rekao prosle godine da on sa tim "starijim" motorima, kao sto je ovaj AGU, ne bi se cimao da radi jer su nezgodni i tesko ih je napraviti da rade kako treba... ja ne znam da li je cipovan tamo negde pre nego sto sam ga uzeo, bio je 5 god star, ali ne verujem jer su mu fabricke dizne jos uvek i turbo bio k03 pa sam ja sad stavio k03s tj prosle godine. Da li bi trebalo odraditi neku korekciju mape mozda zbog veceg turba? Cvele je nesto radio mapu i benz i plinsku pre zamene turbine dok je bila ona k03. I da, nikad pa ni sad mi nije upalio check engine...

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 02, 2023, 01:49:28 posle podne »
Fabricki pritisak je 0.6 bara, tako da je tebi verovatno cipovan auto.
Ako drzi konstanto 0.4 bara i ne prelazi uopste, onda ga ECU sprecava, ne gubis pritisak na crevima itd.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 02, 2023, 03:52:44 posle podne »
On je sa starim turbom punio oko 0.8bara.
Raskacena minus klema bila sat vremena i probah i opet isto... 0.4 pa pada na 0.3 ali nije da ne ide, vec recimo gde je isao uz neko brdo 130 on sada nabere na 110, sporije ubrzava, nema onaj udar, ali normalne voznje lepo ide i povlaci iz nizih obrtaja lepo...
Ono crevo providno kao od infuzije sto je doslo uz boost satic mi sumnjivo, moze li na njemu da pusta pa da zbog toga zeza, ne?
I sada izbacio greske 18010 i 00575
« Poslednja izmena: Oktobar 02, 2023, 04:13:58 posle podne od strane vladegti »

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 02, 2023, 04:34:02 posle podne »
Prva greska je normalna jer si skidao kleme, ova druga jeste vezana za nizak pritisak, proveri creva, moze biti i to od satica. Najbolje da kupis klasicno crevo za vakuum nego to sto oni daju uz cajgere.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 02, 2023, 04:44:59 posle podne »
Ja se nadam da je neko crevo ili tako nesto... kupicu novo svako koje je sumnjivo, ono od turbine ka interkuleru i sa njega na klapnu gasa tj usisnu, ono je onako povrsinski ispucalo oko selne, sva su jos fabricka, 23 godine im je samo... Da li to iz originala uzimati ili gde je najbolje? Koliko citah da kada je limp mode on bas lose vuce, a ovaj ide pristojno ali fali mu onog udara...
« Poslednja izmena: Oktobar 02, 2023, 05:01:34 posle podne od strane vladegti »

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 05, 2023, 12:18:10 pre podne »
Veceras izbaci ove greske
00575 Intake manifold pressure
   11-10- Control Limit not Reached - Intermittent
00561 Mixture adaptation
   13-10-Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 05, 2023, 08:23:52 pre podne »
Kao da vakuum negde gubi, ako ide lose i na plin i na benzin, onda nije do goriva, ova druga greska se javlja zbog prve. Za pocetak, to crevo za satic od turba samo zacepi pre nego sto kupis drugo i proveri sva ostala creva. Meni je na cetvorci jednom bilo spalo crevo koje ulazi u turbo, mada se bas culo da zvizdi.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 05, 2023, 09:08:59 pre podne »
Nista ne zvizdi, dotezah sve selne na svim spojevima, skidao sam satic tj crevo sa racvice i zapusim je, isto ide, nije ni do njega ni njegovog creva... kao da se u voznji osecaju neki sitni trzaji na nizim obrtajima, ispod 2000 obrtaja, ali to je toliko malo da ne znam da li umisljam 😁 

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 07, 2023, 10:04:35 posle podne »
Vratim danas stari n75 fabricki onaj sto sam skinuo prosle godine, ja zamenio onako njega i jos neke stvari tada... kad auto kida kako puni i ide  wub ... Ono smece kod Tasica sto uzeh made in poland radilo citavih 3600km, eto sta sam presao za godinu dana... Ludilo kako ide auto... A ima li mi ko reci kako ubaciti sliku, sta se desilo pa ne moze?


Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 08, 2023, 04:13:45 pre podne »
Super sto si nasao resenje problema, cudi me da nije prikazivao geesku. Za ove stvari je zato najbolje da se odradi log, verovatno bi prikazao da je N75 mnogo vise otvoren nego sto treba.
Za slike sam ja oduvek koristio druge hosting sajtove, nikad nisam direktno na forum.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 08, 2023, 10:11:24 posle podne »
Ma samo da potraje ovako, moram juriti jos jedan da imam u rezervi. Ne znam koliko bese garancija i da li ce uvaziti za ovaj od Tasica, zvacu da vidim sta ce reci a cini mi se da jednom rekose dve godine... A ne znam sa ovom vcds skoro nista 😁

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 10, 2023, 06:24:45 posle podne »
Porucuje danas blagoje iz ak tasic:

"Poštovanje Vlado,
Porsche SCG ne može da uvaži reklamaciju iz razloga što navedeni deo nije ugrađen u ovlašćenom servisu, već je ugrađen samostalno."

 Nisam ni ocekivao da ce uvaziti ali svakako sa smecarima vise ne saradjivati...


Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #35 poslato: Oktobar 10, 2023, 09:06:02 posle podne »
Ja iskreno sa AK Tasic iz Jagodine imam samo pozitivna iskustva, tj. konkretno sa Milosem koji radi nabavku delova. Vise puta mi je izlazio u susret, brzo slao delove itd. Za kvalitet nisu oni krivi, mada ja ovo sto sam uzimao do sada je sve bilo ok.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 669
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 11, 2023, 11:47:16 posle podne »
Ma ko ih j...   neka ostanu oni zivi, ja cu lako...
Auto sad ide nenormalno dobro, nekada skoro 1.5 bar u trenutku pa me iskreno brine da li mogu sje.... nesto ovako, ne bih da mi se razleti AGU 😊

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2037
  • Age: 48
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 12, 2023, 09:06:26 posle podne »
nece AGU da se razleti, moj bivsi AGU je radeo na 1.6 bara sa k03s turbom ;)
drive

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13091
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 12, 2023, 09:28:11 posle podne »
A i taj pritisak nabije u overboostu, verovatno da je inace oko 1 bar, pred kraj i manje dosta.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2037
  • Age: 48
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf 4 1.8t vcds greske
« Odgovor #39 poslato: Oktobar 13, 2023, 06:43:14 pre podne »
Na stage1 over bust bio 1.2 pred kraj 0.8. Sa k03s turbo pred kraj bilo 1.2-  i kod mene je bio manual bost controler

Послато са HTC U12+ помоћу Тапатока

drive