Uzmemo kolega i ja malopre da probamo ovaj drugi ventilator koji sam kupio. Radi extra. Povezali sve. Probali vise puta da iskljucimo i ukljucimo. Voleo bi samo da znam sta je bio problem, jer nisam drugacije povezao juce. Povezao sam isto kao danas.
I jos jedna cudna stvar. Ventilator klime kod passata ima dve brzine. A samo dva kabla. Jedan je masa, drugi je plus. Ko zna one stare ventilatore za hladnjak, oni su imali tri buksne, ako imaju dve brzine. Dva plusa i jednu masu, logicno. Pa sam razmisljao mozda je masa preko kucista, nosaca, ali nosac je plastican, tako da ta varijanta otpada. Ne razumem se najbolje u autoelektriku. To osnovno znam. Ali bas da remontujem alternator, anlaser, ventilator, to ne znam.
Kabal koji ide do ventilatora ima konstantan napon koji je oko 3V. Ali kad ukljucim klimu, javlja se napon, 13,6 do 13,8 V. Aco, auto je bio upaljen prilikom merenja. I tada se ventilator ukljucuje. Ispitao sam unimerom.