Autor Tema: Golf II GTI 16v 1.8 - problem  (Pročitano 7373 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #20 poslato: Septembar 21, 2011, 09:28:37 posle podne »
I Tito je zeleo golfa

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 32
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #21 poslato: Septembar 24, 2011, 02:27:23 posle podne »
Tablu sam batalio posto se tesko nalazi a i sad kao nemam vise problema sa njom.. sve na njoj radi samo sto se za temperaturu malo slabije vidi tj dosta su bledje crtice od ostalih ali se ipak vidi :rolleyes: Za plin se potpuno slazem sa tvojim misljenjem, ja bih ga rado skinuo ali kako vozim plasim se da cu ga 2 dana voziti a 5 odmarati u nedelji..  bonk  biggrin a i nisam se bas navikao da nmg za 1000din da predjem ni 100km posto sam pre ovog golfa imao mk2 1.6d koji je sa MOJOM voznjom prelazio 130-140 a sa caletovom skoro i 200km  lollol a i pored ovog GTI imam clia 1.5dci sa kojim prelazim nekih 130km za 1000din  biggrin zato sam GTI i 'prodao' tj trebao je sutra da ode, ostavio covek kaparu ali sam ja baksuz i budala pa sam danas hteo da se izdivljam s'njim posto nisam stigao za ovo kratko vreme jer je slabo isao sve dok nisu zamenjene svecice, nastelovan plin i jos neke sitnice sredjene.. i danas se desio problem, vozio sam ga nekih da kazemo 5 km bas ludacki, kako se kaze u crveno i pri kraju voznju okrenuo sam ga na jedno UZBRDICI i u povratku kad sam krenuo pocela je da mi trepuce lampica za ulje i da pisti.. ugasio sam ga i odmah izmerio ulje, bilo je skoro na max (posto se jos nije sleglo). upalio sam ponovo auto, lampica nije sijala, na leru je radio ok, kad sam krenuo nekih 100-200m opet isti slucaj (lampica treperi i pisti), ugasio sam ga i pozvao drugara da mi donese ulje da dolijem jer nisam bio siguran da sam lepo izmerio jer je ulje bas retko i ne moze bas lepo da se vidi na meraci koliko ima.. dolio sam nekih 100-200gr, upalio ponovo auto, na leru nije sijala lampica niti je pistalo, dao sam mu mali gas kod motora (preko sajle za gas) i culo se neko lupkanje, zvecanje, nzm bas kako tacno da opisem i odmah sam otisao da ga ugasim i u tom trenutku je ponovo pocela da treperi lampica i da pisti..auto sam doslepao kuci. e sad nzm u cemu je problem, mozda je prolupao, mozda ima neke veze sa zamenom ulja posto sam juce zamenio u ulje i filter za ulje.. Sipao sam Mobil Super 1000x1 15w-40.. sad sam zvao neke majstore, jedan mi je rekao da je mozda prolupao, drugi da je mozda zapusila uljna pumpa jer je auto stajao nekih 6,7 meseci a ja prilikom zamene nisam ocistio karter i ulj. pumpu.. dva drugara su mi rekla da to mobil ulje ne valja i da je dosta retko, jednom je drugu bas zbog tog ulja prolupala mk4..  boodala :huh:
ljudi pomazite, pa auto treba sutra da dodje kupac a ja nzm sta mu je, HITNOO!!!  blabla
Shuky

Van mreže bobanjp

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 285
  • Age: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • vw je vw
  • Auto: Seat Alhambra 1.9 TDi
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #22 poslato: Septembar 24, 2011, 03:26:26 posle podne »
meni se desava da lampica za ulje zapisti kad naglo skrenem u nekoj krivini,ali to samo tog trenutka kad skrecem posle je ok.E sad ne znam kakvo ti se to lupkanje cuje.

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #23 poslato: Septembar 24, 2011, 06:06:14 posle podne »
druze tebi je auto prolupao, meni se to desilo, stajao je dve godine i ja i ortak ga pustimo na auto putu 200 i on prolupa, samo sto je kod mene zablokirao motor skroz, doslepam ga kuci, ubacim u rikverc i gurnem auto i motor pocne normalno da radi ali cim dam malo veci gas pocinje da lupa nesto, kada sam skinuo glavu, drugi cilindar sam mogao rukom gurnuti pal milimetara dole, skinem karter i na tom drugom klipu lezaj se istopio skroz, samo sam zamenio radilicu i lezajeve i dan danas radi kao zmaj..

a kao posledica svega toga kod tebe je verovatno da si izgubio pritisak ulja cim ti pali lampicu a ima ulja..
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2011, 06:10:59 posle podne od strane Nikola GTi »

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 32
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #24 poslato: Septembar 24, 2011, 11:17:33 posle podne »
Evo ja sad skinuo izduvnu i poklopac motora, bregaste, podizaci su ok, kada zaverglam sve normalno radi i nista ne lupka.. a pre nego sto sam ga rasturio, auto je na leru radio normalno, samo kad mu dam gas i pustim pocne nesto kao da mu lupk..  blink Nesto mi se ne skida glava, nzm posle kako da ga uzupcim..  :huh: Da li da skinem karter i da pogledam kakvo je stanje dole ili ipak moram da skidam glavu?  boodala
Shuky

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #25 poslato: Septembar 24, 2011, 11:20:46 posle podne »
ako je prolupao u svakom slucaju moras da skidas glavu a cak i da vadis ceo motor. skini karter za sada i pogledaj letece lezajeve kakvi su

Van mreže budjizeljko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 541
  • Age: 41
  • Lokacija: bač
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 i audi a4 1,9tdi
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #26 poslato: Septembar 25, 2011, 07:41:18 pre podne »
ja sam imao isti slucaj,divljao sam nekih 200km i pred kucom mi upali lampicu od ulja,sta se desilo zakucala uljna pumpa,zamenio drugu i onda pun gas bez ikakvih problema,samo neznam zasto ti zvekece mozda je leteci lezaj
samo vw motorsport

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #27 poslato: Septembar 25, 2011, 09:33:26 posle podne »
Tacno, to sam i hteo da kazem - ogromna je sansa da je uljna pumpa. Ako si nivo ulja proverio i kazes da je uredu onda je ili pumpa za ulje ili su zapusene te cevcice kroz koje ulje ide do motora. Zasto?! Pa evo: kada ga vozis normalno sa obrtajima do recimo 2500rpm podmazivanje nije potrebno u toj meri kao kada je na visokim obrtajima, recimo preko 4500rpm. Kada je motor na visokim obrtajima treba mu puno ulja kako bi podmazivanje bilo sto bolje - tada pumpa treba da maksimalno isporucuje ulje motoru kroz pomenute cevcice sitnog precnika. E upravo ako je pumpa losija, ona nece moci dovoljnu kolicinu ulja da daje u motor i zato svetli lampica. Takodje i ako je pumpa dobra, moze se desiti da su cevcice delimicno zapusene i da iako je pumpa u stanju da napravi veci protok, sudovi (tj te cevcice) joj ne dozvoljavaju da odradi svoj posao kako treba. Takodje, treba imati na umu da je moguce i jedno i drugo, pa popravkom samo jednog od ove dve stvari nece se znacajno promeniti stvar. Ako se ne varam, filter ulja si promenio skoro, pri promeni ulja, pa on ne bi trebao biti problem (i njega spominjem jer je i on jedan u "lancu" sistema podmazivanja kroz koje ulje prolazi). Problem dakle nije veliki, ukoliko ga nisi vozio tako dok nije imao dovoljno podmazivanje. Ako jesi toliko da je motor uspeo da nadrlja, e onda je gadno... Za nauk svima - cim se na kontrolnoj tabli upali lampica za ulje (ili stop) odmah gasi, sacekaj 2-3min, izmeri nivo ulja u motoru pomocu kontrolne sipke i dospi po potrebi. Ako ne treba dosuti, verovatno je nesto od onoga sto sam rekao u prethodnih par redova. Tada cekaj da te neko odslepa i ne pali ni na ler. A moli Boga da majstor utvrdi da je vrisnula kontrolna lampica ili onaj uredjaj zasrafljen u blok motora koji meri pritisak ulja u motoru. Ako se utvrdi da je to, pevaj!  ;)
I Tito je zeleo golfa

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #28 poslato: Septembar 26, 2011, 11:09:16 posle podne »
kada je meni zakucao motor, lampica se nije upalila, ali je digao temperaturu ulja na oko 130C , pretpostavljam da je bilo lose ulje posto je auto dugo pre togao stojao i nije bio vozen i to u svici gde su temperature zimi i do -25C, ali kod Nikole ako se upalila lampica najpre ce biti uljna pumpa pumpa posto je imao ulja u motoru

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #29 poslato: Septembar 26, 2011, 11:29:40 posle podne »
lampa za ulje se upalila jer je poceo da gubi pritisak zbog losih lezajeva i radilice. na 16v zadnje sto ce se pokvariti i otici su uljna pumpa i ona crna sipka sto drzi haubu

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 32
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #30 poslato: Septembar 27, 2011, 07:25:55 posle podne »
Skinuo sam juce karter, bio je pun SIVIH opiljaka od lezajeva.. skinuo sam sve lezajeve, lezaj na prvom klipu je sav izgreban tj oguljen, pojeden ili kako se vec kaze, na drugom i trecem su ok a na cetvrtom je dosta istanjen i rasiren ali nema riseva.. radilica je izguljena tj ima riseve ali samo na prvom klipu. e sad nzm da li mora ona da se skida i da se nosi na obradu ili moze i ovako da prodje.. majstor mi je rekao da radilica moze da prodje onakva ali mora najverovatnije da se skida cetvrta klipnjaca, posto se lezaj dosta istanjio i udarao, pa je na ono donjem delu klipnjace sto drzi lezajeve izravnjao ono ispupcenje na koji leze lezaj i deformisao pa kao nije sad pravilnog oblika..  boodala e sad cini mi se da je i ventile pokrivio jer pred rasturanje kad sam ga palio nije mogao da sastavi rad motora..i imao je onaj zvuk a aspuhu..  wacko sutra cu da skinem glavu i videcu kakvo je stanje..  :huh: uljna pumpa je isto bila puna opiljaka, izduvao sam je i opravo i probao kao rucno i izbacivala je ulje ali to nije prava provera.. kako pravilno da je isprobam i jel treba da ocistim te magistrale, cevcice?
Shuky

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #31 poslato: Septembar 27, 2011, 07:32:16 posle podne »
promijeni ti tog majstora sto ti je rekao da radilica u takvom stanju moze ostati bez obrade

Van mreže budjizeljko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 541
  • Age: 41
  • Lokacija: bač
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 i audi a4 1,9tdi
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #32 poslato: Septembar 27, 2011, 08:02:32 posle podne »
menjaj obavezno uljnu pumpu,jer sam imao isti slucaj ko i ti pa je majstor ponovo radio obradu radilice
samo vw motorsport

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #33 poslato: Septembar 28, 2011, 01:24:44 pre podne »
promijeni ti tog majstora sto ti je rekao da radilica u takvom stanju moze ostati bez obrade
big_boss

radilicu na obradu obavezno ili nadji drugu ako hoces standard da ti ostane a mozda i prodjes jeftinije sa drugom radilicom

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9785
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #34 poslato: Septembar 28, 2011, 01:59:47 pre podne »
Uf..prolupa gegula na kraju...

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #35 poslato: Septembar 28, 2011, 10:55:38 pre podne »
lampa za ulje se upalila jer je poceo da gubi pritisak zbog losih lezajeva i radilice. na 16v zadnje sto ce se pokvariti i otici su uljna pumpa i ona crna sipka sto drzi haubu

 lollol lollol lollol
I Tito je zeleo golfa