VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sajovan Oktobar 21, 2013, 09:23:33 pre podne
-
U pitanju je BKD motor 2005 god. Naime kad je malo hladnije ujutro tesko pali.
Auto vergla punom snagom, kazaljka stane na 500 obrtaja i nece da "preskoci" da upali. A lupa dok vergla oce klipovi da iskoce...
Odradio sam servis alasera ali opet ista stvar...
-
ja sam imao slican problem ali kad je vruc auto
hladan je palio iz momenta
a bili su problem neki modovi koji se menjaju dijagnostikom
bar su tako meni objasnjavali
-
To je problem sa hot start-om kod tdi motora, ovo sto Sajovan pita je nesto drugo. Da li se malo zatrese auto kada napokon upali? Kako pali kada je vruc?
-
Mislim da malo zatrese, kad je vruc pali extra...
pretpostavljas li sta moze biti!?
-
Ne ali imam isti problem bonk meni je palio na pola ključa dok mi majstor nije sinhronizovao bregastu (msm da je to) od tada mi malo više troši (u leru 0,7L/h, a ranije je bilo 0,4 ili 0,5) i imam ovaj problem sa paljenjem. Nemam vremena da ga odvedem lepo kod majstora (vozim službeni, a svoj ni ne palim) da sve sredim ali uskoro ću sigurno, pa ako saznam javljam.
Da li si radio neki ozbiljniji servis, možda je nešto poremećeno. Ja imam utisak kao da ne ubaci gorivo u motor prilikom verglanja.
-
Radio sam veliki servis, poodavno... i mijenjao sam zamajac.
Ako ti rijesis problem molim te reci mi kako.
-
mf kako se sinhronizuje bregasta na pd motoru?
-
Pa valjda zupcenjem...???
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
-
pd ima fiksno paljenje i nema nikakve sinhronizacije ni stelovanja
-
Gedora nemam pojma iskreno, nasao sam tvoj br i adresu i najiskrenije planiram da svratim da te molim za dijagnostiku i pomoc.
-
Vidiš,ni ja nijesam znao,pa sad znam ;)
-
Samo da javim da sam rijesio problem, u pitanju je bio senzor temperature vode.
Sad pali kao mina.
-
ne podesava se bregasta osovina nego remenica bregaste osovine kou drze tri sarafa ima pd stelovanje ja ga imam
-
denigs imas jos jedan plus
i ja sam radio sinhronizaciju bregaste ...tj stelovanje bas na ta tri srafa :26
-
ne podesava se bregasta osovina nego remenica bregaste osovine kou drze tri sarafa ima pd stelovanje ja ga imam
denigs imas jos jedan plus
i ja sam radio sinhronizaciju bregaste ...tj stelovanje bas na ta tri srafa :26
vi ili ste glupi ili se pravite budale?
sta ima da se steluje i sinhronizuje na ta 3 srafa ka jedan alat drzi bregastu da se ne moze mrdnuti ni pola milimetra kao i alat koji drzi radilicu fixnom?
sta vise svirate kurcu i pravite nauku od toga?
ajde objasnite meni sta se tu sinhronizuje i steluje i kako?
-
I meni je majstor podesavao bar je tako rekao, od tada bas tesko pali i trosi 30% vise. Ko zna sta je ustvari radio.
Sajovan super sto je problem resen thumbup
-
tebi auto nije uzupcen kako treba a majstora pozdravi
-
Mf
tvoj majstor je izgleda cuo da se nesto tu steluje pa ti je zajebao stvar
Gedora
evo ti ovde pa procitaj. Ja ne sviram kurcu i nepravim nauku ni od cega
nisam ovde da bi me neko nazivao budalom i glupim
Ovo ovde sto pise ja sam tako uradio i auto radi perfektno i na dijagnostici su parametri u redu
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm)
cenim svacije misljenje ali ja radim kako ja mislim da je najbolje
kome se ne svidja ne mora ni da cita ,a ni da komentarise :26
-
pa bolje ti nadji nekog prevodioca da ti ono gore prevede pa sinhronizuj koliko hoces.
pitaj nekoga ako meni ne vjerujes
u ostalom radite sta hocete zaboli me
-
Sredio sam problem, tj sredio ga velemajstor Nino. Hvala legendo, svaka cast thumbup thumbup thumbup
-
sta je bio problem?
-
Raštelovan motor prilikom poslednjeg servisa (koji je rađen u nekom drugom servisu), vraćeno sve na mesto i sada pali kao mina, potrošnja se vratila u normalu.
-
+1 za gedoru
-
sta je bio problem?
problem je bio u tome sto su mu majstori kako vi kazete " sinhronizovali" i usisnu i izduvnu bregastu.
zbog te sinhronizacije ovde zamalo ne izbi rat.
paljenje na tdi pd je fixno
mahac
-
tapsac tapsac tapsac
-
@gedora
Jel mozes da definises sta znaci to fixno paljenje?
-
Tema je stara sto godina , ali mislim da ja imam slican ili isti problem sa ovim tezim paljenjem prvim , pa da pitam kolegu “gedoru” za savet ili pomoc oko resavanja problema ? Neki kontakt tel od kolege ili adresa servisa
Hvala
-
065 989 50 39 El Maestro Gedora
covek mi odrzava kola od 2009 g ... nikad nikakav ni slican problem nisam imao ... a posebno o ovome sto se pisalo ovde :46
-
Hvala puno , pozvacu ga . U medjuvremenu sam bio kod Pedje Bugarcica ( ispostavi se da zivimo na 50m jedan od drugog ) , koji je pregledao auto i konstatovao da je sve ok sto se njegovog dela tice , tacnije , nije se razzubio za zub ili pola zuba , i on misli da je teze paljenje zbog losih dizni ,kao dok ne nabije pritisaku diznama , i prosledio me da nekog bošistu ...
-
Zdravo svima, sad ja sa sličnim problemom oko hladnog starta.
Desava se sledeće na prvom paljenju ujutru kada pokusas jedva da okrene jednom, kada ponovis kao da je malo življi zatim zavisno od raspoloženja upali iz trećeg ili četvrtog puta i tada "zavergla" normalno. Ima situacija kada kao sto je vec pisano isto hladan vergla sav se trese i hoce motor da ispadne. u pitanju je 2.0 125kw DSG.
Hvala na savetima.
-
Evo i mene... ja danas resio problem sa tim otezanim prvim paljenjem .
mogu vam reci da sam bio kod nekoliko majstora , bile su i dizne , i tandem pumpa , i ovo i ono , i niko sa sigurnoscu da kaze "to i to" . ispostavilo se da sam trebao da placam svacijie misljenje sa po 200,300e resavajuci probleme "mozda je to"..
konacno , odoh do majstor Ninoslava , poznatijeg kao gedoru , i covek mi resi auto. moj problem je bio u alnaseru .. nije vrteo kako treba , tj nije postizao dovoljan broj obrtaja i zbog toga dizne nisu otvarale i pustale gorivo...
tako da sam prosao super , cirka 50-ak evrica , auto sada pali i na pomisao ;) ...
eto , jos jedna ogromna preporuka za majstor Ninoslava , od danas ima musteriju vise ;)
-
Pozdrav ljudi,
vidim da je starija tema ali mozda neko pomogne..
U pitanju je A4 B7 2.0 TDI BPW 8v Bosch,problem sa prvi paljenjem tj. jutarnjim kasnije bude sve ok.
Dešava se da par dana pali kao mina, ponekad vergla nekih desetak sekundi nekad duže,počne da kašlje kao da mu fali goriva i onda sastavi.
Jednom se desilo da kad sam okrenuo ključ,zaverglao sekundu onda muk nekih dve sekunde i onda upalio.
Auto je kod mene skoro godinu dana,kupljen od prijatelja,proveravan, u Italiji imao 182000km na zadnjem servisu 2019. kada je zadnji put bio u ovlašćenom servisu sad ima 220000km.
Auto je otišao kod električara,prenoćio i rečeno da je sve u redu sa njegove strane. Kasnije sam ga odvezo do majstora koji radi samo vw grupaciju.
Zamenjene su gumice na diznama,dizne proverene i u toleranciji su,jedna je 0,7, ove druge su malo manje.
Opet se dešava isto,s tim da mise čini da malo manje kašlje kad pali. Inače nisam rekao da auto i pre menjanja gumica ide ekstra,troši normalno,ne trese,ne varira ler gas,u vožnji se ponaša super.
Na servisu u Italiji 2019 je menjana pumpa za gorivo i uložak brave.
Ako neko ima neku ideju neka piše.