VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sajovan Oktobar 21, 2013, 09:23:33 pre podne

Naslov: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sajovan Oktobar 21, 2013, 09:23:33 pre podne
U pitanju je BKD motor 2005 god. Naime kad je malo hladnije ujutro tesko pali.
Auto vergla punom snagom, kazaljka stane na 500 obrtaja i nece da "preskoci" da upali. A lupa dok vergla oce klipovi da iskoce...
Odradio sam servis alasera ali opet ista stvar...
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Dejan Prijovic Oktobar 21, 2013, 04:29:55 posle podne
ja sam imao slican problem ali kad je vruc auto
hladan je palio iz momenta
a bili su problem neki modovi koji se menjaju dijagnostikom
bar su tako meni objasnjavali
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Oktobar 21, 2013, 08:48:51 posle podne
To je problem sa hot start-om kod tdi motora, ovo sto Sajovan pita je nesto drugo. Da li se malo zatrese auto kada napokon upali? Kako pali kada je vruc?
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sajovan Oktobar 22, 2013, 09:31:29 pre podne
Mislim da malo zatrese, kad je vruc pali extra...
pretpostavljas li sta moze biti!?
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Oktobar 22, 2013, 10:22:05 pre podne
Ne ali imam isti problem  bonk meni je palio na pola ključa dok mi majstor nije sinhronizovao bregastu (msm da je to) od tada mi malo više troši (u leru 0,7L/h, a ranije je bilo 0,4 ili 0,5) i imam ovaj problem sa paljenjem. Nemam vremena da ga odvedem lepo kod majstora (vozim službeni, a svoj ni ne palim) da sve sredim ali uskoro ću sigurno, pa ako saznam javljam.

Da li si radio neki ozbiljniji servis, možda je nešto poremećeno. Ja imam utisak kao da ne ubaci gorivo u motor prilikom verglanja.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sajovan Oktobar 22, 2013, 01:15:04 posle podne
Radio sam veliki servis, poodavno... i mijenjao sam zamajac.
Ako ti rijesis problem molim te reci mi kako.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Oktobar 22, 2013, 09:54:39 posle podne
mf kako se sinhronizuje bregasta na pd motoru?
Naslov: Одг: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Zrnojed Oktobar 22, 2013, 10:04:14 posle podne
Pa valjda zupcenjem...???

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Oktobar 22, 2013, 11:31:56 posle podne
pd ima fiksno paljenje i nema nikakve sinhronizacije ni stelovanja
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Oktobar 23, 2013, 09:46:42 posle podne
Gedora nemam pojma iskreno, nasao sam tvoj br i adresu i najiskrenije planiram da svratim da te molim za dijagnostiku i pomoc.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Zrnojed Oktobar 24, 2013, 10:24:54 posle podne
Vidiš,ni ja nijesam znao,pa sad znam ;)
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sajovan Novembar 18, 2013, 09:27:52 pre podne
Samo da javim da sam rijesio problem, u pitanju je bio senzor temperature vode.
Sad pali kao mina.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: denigs Novembar 18, 2013, 08:19:40 posle podne
ne podesava se bregasta osovina nego remenica bregaste osovine kou drze tri sarafa ima pd stelovanje ja ga imam

Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: sony2229 Novembar 18, 2013, 08:52:14 posle podne
denigs imas jos jedan plus
i ja sam radio sinhronizaciju bregaste ...tj stelovanje bas na ta tri srafa  :26
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Novembar 18, 2013, 10:15:05 posle podne
ne podesava se bregasta osovina nego remenica bregaste osovine kou drze tri sarafa ima pd stelovanje ja ga imam




denigs imas jos jedan plus
i ja sam radio sinhronizaciju bregaste ...tj stelovanje bas na ta tri srafa  :26

vi ili ste glupi ili se pravite budale?
sta ima da se steluje i sinhronizuje na ta 3 srafa ka jedan alat drzi bregastu da se ne moze mrdnuti ni pola milimetra kao i alat koji drzi radilicu fixnom?
sta vise svirate kurcu i pravite nauku od toga?
ajde objasnite meni sta se tu sinhronizuje i steluje i kako?
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Novembar 18, 2013, 10:16:34 posle podne
I meni je majstor podesavao bar je tako rekao, od tada bas tesko pali i trosi 30% vise. Ko zna sta je ustvari radio.

Sajovan super sto je problem resen thumbup
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Novembar 18, 2013, 10:21:50 posle podne
tebi auto nije uzupcen kako treba a majstora pozdravi
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: sony2229 Novembar 18, 2013, 10:28:29 posle podne
Mf
tvoj majstor je izgleda cuo da se nesto tu steluje pa ti je zajebao stvar

Gedora

evo ti ovde pa procitaj. Ja ne sviram kurcu i nepravim nauku ni od cega
nisam ovde da bi me neko nazivao budalom i glupim
Ovo ovde sto pise ja sam tako uradio i auto radi perfektno i na dijagnostici su parametri u redu
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm)
cenim svacije misljenje ali ja radim kako ja mislim da je najbolje
kome se ne svidja ne mora ni da cita ,a ni da komentarise :26

Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Novembar 18, 2013, 10:31:42 posle podne
pa bolje ti nadji nekog prevodioca da ti ono gore prevede pa sinhronizuj koliko hoces.
pitaj nekoga ako meni ne vjerujes
u ostalom radite sta hocete zaboli me
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Decembar 01, 2013, 09:54:51 posle podne
Sredio sam problem, tj sredio ga velemajstor Nino. Hvala legendo, svaka cast  thumbup thumbup thumbup
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: sony2229 Decembar 02, 2013, 11:29:38 pre podne
sta je bio problem?
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: MF Decembar 02, 2013, 12:14:36 posle podne
Raštelovan motor prilikom poslednjeg servisa (koji je rađen u nekom drugom servisu), vraćeno sve na mesto i sada pali kao mina, potrošnja se vratila u normalu.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: sony2229 Decembar 02, 2013, 01:32:00 posle podne
+1 za gedoru
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: gedora Decembar 02, 2013, 08:19:22 posle podne
sta je bio problem?

problem je bio u tome sto su mu majstori kako vi kazete " sinhronizovali" i usisnu i izduvnu bregastu.
zbog te sinhronizacije ovde zamalo ne izbi rat.
paljenje na tdi pd je fixno
 mahac
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sajovan Decembar 04, 2013, 02:34:29 posle podne
 tapsac tapsac tapsac
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sinisa ALT Januar 01, 2014, 11:56:16 posle podne
@gedora
Jel mozes da definises sta znaci to fixno paljenje?
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...re
Poruka od: Darko Mihajlovic Septembar 10, 2018, 01:16:06 posle podne
Tema je stara sto godina , ali mislim da ja imam slican ili isti problem sa ovim tezim paljenjem prvim , pa da pitam kolegu “gedoru” za savet ili pomoc oko resavanja problema ? Neki kontakt tel od kolege ili adresa servisa

Hvala
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Zgubidan Septembar 10, 2018, 08:31:37 posle podne
065 989 50 39 El Maestro Gedora

covek mi odrzava kola od 2009 g ... nikad nikakav ni slican problem nisam imao ... a posebno o ovome sto se pisalo ovde  :46
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Darko Mihajlovic Septembar 11, 2018, 04:10:29 posle podne
Hvala puno , pozvacu ga . U medjuvremenu sam bio kod Pedje Bugarcica ( ispostavi se da zivimo na 50m jedan od drugog ) , koji je pregledao auto i konstatovao da je sve ok sto se njegovog dela tice , tacnije , nije se razzubio za zub ili pola zuba , i on misli da je teze paljenje zbog losih dizni ,kao dok ne nabije pritisaku diznama , i prosledio me da nekog bošistu ...
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: SavaP Septembar 19, 2018, 02:37:49 posle podne
Zdravo svima, sad ja sa sličnim problemom oko hladnog starta.
Desava se sledeće na prvom paljenju ujutru kada pokusas jedva da okrene jednom, kada ponovis kao da je malo življi zatim zavisno od raspoloženja upali iz trećeg ili četvrtog puta i tada "zavergla" normalno. Ima situacija kada kao sto je vec pisano isto hladan vergla sav se trese i hoce motor da ispadne. u pitanju je 2.0 125kw DSG.

Hvala na savetima.
Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Darko Mihajlovic Oktobar 05, 2018, 12:06:09 pre podne
Evo i mene... ja danas resio problem sa tim otezanim prvim paljenjem .
mogu vam reci da sam bio kod nekoliko majstora , bile su i dizne , i tandem pumpa , i ovo i ono , i niko sa sigurnoscu da kaze "to i to" . ispostavilo se da sam trebao da placam svacijie misljenje sa po 200,300e resavajuci probleme "mozda je to"..

konacno , odoh do majstor Ninoslava , poznatijeg kao gedoru , i covek mi resi auto. moj problem je bio u alnaseru .. nije vrteo kako treba , tj nije postizao dovoljan broj obrtaja i zbog toga dizne nisu otvarale i pustale gorivo...

tako da sam prosao super , cirka 50-ak evrica , auto sada pali i na pomisao ;)   ...

eto , jos jedna ogromna preporuka za majstor Ninoslava , od danas ima musteriju vise ;)

Naslov: Odg: 2.0 TDI tesko prvo paljenje...
Poruka od: Sepasteras Februar 18, 2022, 11:12:16 posle podne
Pozdrav ljudi,
vidim da je starija tema ali mozda neko pomogne..
U pitanju je A4 B7 2.0 TDI  BPW 8v Bosch,problem sa prvi paljenjem tj. jutarnjim kasnije bude sve ok.
Dešava se da par dana pali kao mina, ponekad vergla nekih desetak sekundi nekad duže,počne da kašlje kao da mu fali goriva i onda sastavi.
Jednom se desilo da kad sam okrenuo ključ,zaverglao sekundu onda muk nekih dve sekunde i onda upalio.
Auto je kod mene skoro godinu dana,kupljen od prijatelja,proveravan, u Italiji imao 182000km na zadnjem servisu 2019. kada je zadnji put bio u ovlašćenom servisu sad ima 220000km.
Auto je otišao kod električara,prenoćio i rečeno da je sve u redu sa njegove strane. Kasnije sam ga odvezo do majstora koji radi samo vw grupaciju.
Zamenjene su gumice na diznama,dizne proverene i u toleranciji su,jedna je 0,7, ove druge su malo manje.
Opet se dešava isto,s tim da mise čini da malo manje kašlje kad pali. Inače nisam rekao da auto i pre menjanja gumica ide ekstra,troši normalno,ne trese,ne varira ler gas,u vožnji se ponaša super.
Na servisu u Italiji 2019 je menjana pumpa za gorivo i uložak brave.
Ako neko ima neku ideju neka piše.