Autor Tema: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače  (Pročitano 32717 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #20 poslato: Januar 21, 2017, 02:52:48 posle podne »
Ovaj b6 pasat izgleda vise treba po servisima drzati nego sto se vozi..a sto se tice ovih novijih motora u vw-e i to je bas doooobro diskutabilno..te uljne pumpe,te klipnjace pa lanac na tsi i sto klinaca jos..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #21 poslato: Januar 21, 2017, 04:04:00 posle podne »
Ko je nezadovoljan moze slobodno da predje na PSA grupaciju


Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže KabiiR

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 734
  • Age: 28
  • Lokacija: BP-CG
  • Karma: +12/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat CC
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #22 poslato: Januar 21, 2017, 07:33:52 posle podne »
Hahahaaaha, slažem se  lollol

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9792
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #23 poslato: Januar 21, 2017, 07:44:16 posle podne »
Seat Leon 1.9 105ks 2009.g 190.000km klipnjaca kroz karter, auto je kupljen nov kod nas i to se desilo prvom vlasniku, posle je na misice dobio nov motor od fabrike.

Ko se boji da mu klipovi ne izlete kroz haubu nek uzme 2.0 tdi  lollol i nek ga cipuje ako sme  :36

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #24 poslato: Januar 21, 2017, 11:46:29 posle podne »
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #25 poslato: Februar 06, 2017, 08:32:12 posle podne »
Ja sam na svom BLS-u mjenjao bregastu na 290000. Velike probleme mi je pravio DPF filter, izvukao mi je puno para prije nego što sam ga odlučio odstraniti. Da me ostavio na putu nije, ali a sam stalno nesto morao cackati jesam. Nakon sto sam odstranio DPF nemam zamjerke. Postoji li mogućnost da je došlo do hidro udara kad ti je polomio klipnjacu?

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #26 poslato: Februar 07, 2017, 05:42:52 posle podne »
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.

Sent from my D2303 using Tapatalk


Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4830
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-122
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #27 poslato: Februar 07, 2017, 05:53:38 posle podne »
samo castrol... ni boziji castrol ne pomaze balkancu koji bi da cjepidlaci i stedi...svi bi da ide ko' svjetlica, da trosi sto manje a da mjenja ulje i filter na 50000 km i to filter svako drugo mjenjanje ulja. izadzu na auto put i 200 km/h i cim stane ugasi ga. brate sta ocekivati od motora sa predenih 300000 km da vozi jos toliko a da se nista ne ulozi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9792
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #28 poslato: Februar 07, 2017, 06:34:23 posle podne »
Tom b6 ni kastrol ne pomaze

Van mreže Artur

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 274
  • Lokacija: Kursumlija
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #29 poslato: Februar 08, 2017, 02:43:14 posle podne »
u znak protesta obrisati sve teme vezane za b6 i poslati protesnu novu vw-u  bleh
ne znas jel veci promasaj kupiti 2.0 i cimati se sa uljnom pumpom ili ovaj 1,9 pa se cimati sa klipnjacom ili bregastom  angry2

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #30 poslato: Februar 08, 2017, 03:15:32 posle podne »
samo 1.6 gtd ili 1.6d onda nema prob ni sa turbom

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #31 poslato: Februar 08, 2017, 03:19:03 posle podne »
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.

Sent from my D2303 using Tapatalk
Kod njega je auto tri servisa, sipan castrol iz Poršea...šta je sipao prethodni vlasnik putanje je.

Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #32 poslato: Februar 08, 2017, 06:39:02 posle podne »
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Bravo za komentar!

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #33 poslato: Februar 08, 2017, 06:55:16 posle podne »
Evo da dodam nesto..Moj stric je pre oko 1 god,vozio sluzbeni b6 1,9 tdi,sa original 425 000km,kolko ja znam nije mu nikad menjan motor,niti je sta pucalo u njemu..E sad gde su servisi radjeni to ne znam..Jedini kvar koji je imao je nesto vezano za ECU,auto se gasio i nije se mogao startovati bez dijagnostike..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #34 poslato: Februar 08, 2017, 07:24:42 posle podne »
Svaki b6 je presao dosta, a stvar je u bls i bxe.
Земунчанин

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9792
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #35 poslato: Februar 09, 2017, 12:33:32 pre podne »
Evo da dodam nesto..Moj stric je pre oko 1 god,vozio sluzbeni b6 1,9 tdi,sa original 425 000km,kolko ja znam nije mu nikad menjan motor,niti je sta pucalo u njemu..E sad gde su servisi radjeni to ne znam..Jedini kvar koji je imao je nesto vezano za ECU,auto se gasio i nije se mogao startovati bez dijagnostike..

Pa dobro evo nasli smo jedan koji se nije raspao, odlicno bravo za VW  :70

Bravo za komentar!

Slucaj sa Leonom koji sam opisao gore desio se na autu koji je odrzavan u ovl servisu zbog lizinga. Bice da tamo sipaju  http://www.galax.rs

« Poslednja izmena: Februar 09, 2017, 12:37:49 pre podne od strane Desmo »

Van mreže Gavraa

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 2246
  • Age: 24
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +53/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo G40 - Audi TT 8N
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #36 poslato: Februar 09, 2017, 01:47:23 pre podne »
Ima jos jedan,moji u Italiji voze B6 2.0 tdi,kupljen sa 170 000km a sad ima vise od 300 000km. Samo redovni servisi i to je to.

Van mreže MasterChief

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 277
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +10/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #37 poslato: Februar 09, 2017, 07:25:51 pre podne »
Što se tiče BLS motora, informisao sam se na stranim forumima, konkretno Engleskim i generalno svi kažu da ih redovan mali servis čuva. Baš je jedan "VW Certified Technician" ili ti majstor pričao kako su jako osetljivi na Long Life servise i da ukoliko im se ulje redovno menja ranije tipa na 8000km (kako npr ja radim) da će im to znatno produžiti radni vek, i da je kvalitet ulja jako bitan.
Atomic batteries to power! Turbines to speed!

Van mreže srdjandelija

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 36
  • Lokacija: Veliko Gradiste
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.9 TDI Bluemotion
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #38 poslato: Jun 02, 2022, 09:05:40 pre podne »
Otišao i meni blok motora na B6 1.9 BLS, na 50-60km/h, pukla klipnjača i ćao. Kaže mi majstor da se jedan šraf na klipnači odšrafio, a drugi se kasnije pokidao. Bio sam prezadovoljan autom, potrošnjom, vožnom generalno, a sada ovo... Gram ulja trošio nije, servisi rađeni na 365 dana, prelazio sam po 8-9 hiljada godišnje.

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 165
  • Age: 26
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: Passat B6 - uzrok pucanje klipnjače
« Odgovor #39 poslato: Jun 03, 2022, 08:45:13 pre podne »
Po ovome ispada da posle npr. 200.000 pređenih km. ili povremeno treba skinuti karter i proveriti zategnutost matica na kliplnjačama?
Čitao sam ovde da 2.0 tdi imaju problem sa proklizavanjem osovinice na uljnoj pumpi i da je treba povremeno prekontrolisati i zameniti, da bi se izbeglo loše podmazivanje svih delova motora, pa i letećih ležajeva između klipnjača i radilice, tako da je, možda, i to uticalo da tu negde nešto zariba i da pukne klipnjača.
Ali, čak i da dođe do toga, zar ne bi neki senzor očitao mali pritisak ulja i upalio lampicu i alarm? Nažalost, tad je već obično kasno...