« Poslednja poruka od strane sebekkg poslatodanas u 01:29:09 pre podne »
Treba proveriti kakav je diferencijalni pritisak oko dpf-a. Sa dne znam kako je skidano saće, da li je sečeno sa strane pa izvađeno ili kroz sam otvor. Ako je sečeno onda treba videti da li zavareno kako treba ili da li je vraćeno sve lepo na izduvu.
« Poslednja poruka od strane AcoVW poslatojuče u 10:52:21 posle podne »
Na tom motoru se obicno resava potrosnja ulja zamenom karika i gumica ventila. Naravno kad se to radi, podrazumeva se i provera ovoga sto Desmo rece.
p.s. Tesko da benzinac moze da purnja nizbrdo bez gasa, vec pri dodavanja gasa posle duze nizbrdice (nakupi nesagorelo ulje nizbrdo, pa pri dodavanju gasa pocne da ga sagoreva).
« Poslednja poruka od strane pelezinho poslatojuče u 09:24:04 posle podne »
Zdravo svima. Nedavno sam remontovao turbinu na G7 1.6 TDI 81kW.DPF bio los,tj sace stradalo,vracao gasove nazad,pa je turbina ulazila u safe mod,narusena elektronika turbine i kuciste pa je moralo sace DPFa da se vadi pored remonta turba,da ne bi opet novu turbinu uništio. Dakle ostao je cilindar DPF-a prazan. Auto ide mnogo bolje,manje trosi nema greske aktuatora turbine koji se javljao pre remonta,majstori su odradili svoje. Medjutim,javio se neki zvizduci zvuk oko DPFa ispod haube,kazu neki da zvizdi vazduh jer prolazi kroz prazan DPF. Jel to tacno,desava li se nekome ko je izvadio sace? Ili postoji neko resenje za koje majstori ne znaju?
« Poslednja poruka od strane Mici1.9 poslatojuče u 07:56:41 posle podne »
Pozdrav zanima me jedna stvar imam 1.9 66kw i sad hocu da mu povecam snagu imam cip vec 2g i postalo mi malo i kako sam stavio 18 jos je izgubio ubrzanje pa sad planiram stavljat dizne i turbo od arl pa me zanima i drugo misljenje i savjeti sta je najbolje?