Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 276363 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #380 poslato: Jun 04, 2016, 02:12:19 posle podne »
Kupi drugi auto

Shooter92

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #381 poslato: Jun 04, 2016, 02:22:45 posle podne »
Ne mogu, a i necu...s ovim sam imao super trgovinu.

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #382 poslato: Jun 04, 2016, 04:59:27 posle podne »
Ko sto kaže čovek, kupi 2.0 ili vozi to sto imaš ( lično, ja bih izabrao ovo drugo ).


Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Shooter92

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #383 poslato: Jun 04, 2016, 06:33:21 posle podne »
Drugi auto necu kupovati duze vreme jer sam ovaj nalickao sa jos mnogo dodatnih stvari ,samo sam se razmisljao oko nekog slabijeg remap-a 20 ili 25 konja i 50Nm ali ako neko ima konkretne da stvari da kaze zasto ne remap za taj motor i obrazlozi (cilindri mali npr. ovakvi ,onakvi...koliko trpi kvacilo. Sta su mu mane ,gde su sigurne granice turba da ne dodje do pregrevanja i crkavanja. Koliki je sad pritisak turba i koliko bi mogao da ga podignem da nemam nikakav problem) to bi mi znacilo stvarno.... A ne promeni auto i kupi Golf 2 GTI, jer pitam konkretno za ovaj model koji imam, a takvi mi saveti ne pomazu.
Hvala tebi Fitipaldi na savetu da ne bi nista dirao ,mozda je to i najbolje....samo me interesuje kako se ovaj motor ponasa posle remapa.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #384 poslato: Jun 06, 2016, 07:25:15 posle podne »
EGR mora da se prejebe harverski...I to za amin godina ;)
Uskoro slike prejeba . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #385 poslato: Jun 08, 2016, 11:45:58 posle podne »
Drugi auto necu kupovati duze vreme jer sam ovaj nalickao sa jos mnogo dodatnih stvari ,samo sam se razmisljao oko nekog slabijeg remap-a 20 ili 25 konja i 50Nm ali ako neko ima konkretne da stvari da kaze zasto ne remap za taj motor i obrazlozi (cilindri mali npr. ovakvi ,onakvi...koliko trpi kvacilo. Sta su mu mane ,gde su sigurne granice turba da ne dodje do pregrevanja i crkavanja. Koliki je sad pritisak turba i koliko bi mogao da ga podignem da nemam nikakav problem) to bi mi znacilo stvarno.... A ne promeni auto i kupi Golf 2 GTI, jer pitam konkretno za ovaj model koji imam, a takvi mi saveti ne pomazu.
Hvala tebi Fitipaldi na savetu da ne bi nista dirao ,mozda je to i najbolje....samo me interesuje kako se ovaj motor ponasa posle remapa.

Lepe sui ti zelje,ali konji se ne kupuju na trafici,tipa 20-25ks na remap je samo nadrkavanje turba do maksimuma.Problemi sa kvacilom,cesto crkava varijabila na turbu,desava se i da pukne osovina turbine,ma da ne nabrajam.

Evo jedan clan na forumu ima seata Kupru FR,radio ga ABT a svi znamo ko je ABT.Na ceo remap i tjuning uradjen je zvanican TUV.Od fabrickih 150ks auto je izasao na nesto malo preko 170ks i sa 320 na 370 Nm.UZ to je menjan ceo izduvni i usisni sistem.Jel mislis da u ABT-u svabe nisu znale da urade remap za 25ks pa su mu tjunirali kompletan usisni i izduvni sistem.Mislim da sam sa ovim sve rekao.

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #386 poslato: Jun 09, 2016, 01:21:07 posle podne »
zna i ABT osnovnim remapom da digne snagu za po 40-50ks bez otvaranja motora

http://www.abt-sportsline.de/en/vw-tuning/golf/golf-vi-gtigtd/equipment/engine-technology/

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #387 poslato: Jun 09, 2016, 01:36:28 posle podne »
Jeste,jeste,i onda je mrmot zavio cokoldau u foliju lollol.Procitaj malo bolje za golfa GTi kako je sa 210 porastao na 260ks.Novi turbo charger napravljen u Kempten itd,kompletno optimiziranje motora ....da neulazim dalje u raspravu.
Rekao sam sta sam imao,nije nemoguce ali je neprakticno i nesigurno..... :26
« Poslednja izmena: Jun 09, 2016, 01:38:28 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #388 poslato: Jun 09, 2016, 01:49:50 posle podne »
necemo u raspravi da ulazimo ;) ali sa novim turbom ide na 300ks kako su napisali

A new turbo charger “Made in Kempten“ is used to tune the 2.0 TSI  to a racy 300 hp (221 kW) and make it reach 100 km/h from naught in about six seconds.

a sa optimised engine sa 211 na 260ks

ili ja opet nerazumem biggrin :26

Shooter92

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #389 poslato: Jun 09, 2016, 02:03:12 posle podne »
Ono sto je svima poznato ,jeste da svakim navlacenjem snage posredstvom remap-a skracuje zivotni vek komponenata motora. Osnovno pitanje je koje je optimalno povecanje snage sa minimalnim povecanjem habanja komponenti. Mene takodje brinu Simensovi injektori i povecanje pritiska u njima koje dolazi sa povecanjem pritiska u rail-u zato sto ne bi voleo taj problem. Al generalno 3 automobila cipovana (Omega 2.5 dti CR 35ks remap ,A 160 CDI CR 22ks i SLK 200 R171 30ks povecanje) posle 60 000km ni jedan problem sa bilo kojom komponentom.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #390 poslato: Jun 09, 2016, 06:47:16 posle podne »
necemo u raspravi da ulazimo ;) ali sa novim turbom ide na 300ks kako su napisali

A new turbo charger “Made in Kempten“ is used to tune the 2.0 TSI  to a racy 300 hp (221 kW) and make it reach 100 km/h from naught in about six seconds.

a sa optimised engine sa 211 na 260ks

ili ja opet nerazumem biggrin :26

Naravno da necemo da ulazimo u raspravu, ja sam gledao kupru ABT pod haubom i gledao sta je radjeno na tom optimiziranom motoru koji ima TUV,za razliku od tebe. Rekao sam sta sam imao,Remap od 30+ks pije vodu samo jos u Srbiji i nigde vise u svetu.ISpade da u fabrici nisu znali da optimiziraju motor na golfu GTI.

Razumes ti dobro samo posmatras mnogo usko,optimiziranje motora ne podrazumeva samo zamenu softvera vec citav niz pratecih stvari koji omogucavaju rad motora. mahac
« Poslednja izmena: Jun 09, 2016, 06:50:36 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #391 poslato: Jun 09, 2016, 07:24:41 posle podne »
Objasni sta si hteo da kazes ovim "remap od 30ks pije vodu samo u Srbiji". Hoces da kazes da recimo snaga mog golfa (tdi 130ks stock) koji je nakon remapa izbacio 168ks i 400 i kusur Nm ne pije vodu?


Sent from my LG-D855 using Tapatalk


pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #392 poslato: Jun 09, 2016, 08:11:27 posle podne »
nebih se bas slozio da to pije vodu samo u srbiji ;) nije rasprava da se ne razumemo pogresno, evo jedna druga firma sta kaze i koliko  izlazi na kraju sa odredjenim optimizacijama oko motora, ili samo remap

http://r-techperformance.co.uk/2-0-tfsi-tuning/

jeste sasvim drugi motor u pitanju od dizela, ali to je motor koji mene interesuje sada i za koji sam razne firme kontaktirao radi informacija, ne samo u srbiji vec i preko ukljucujuci i ABT,sta je sve potrebno i za koliko, i svi su sa brojkama skoro pa isti, koliko se dobija samo remapom, koliko sa doradama usisa,izduva, koliko sa zamenom veceg turba, treba se lepo procitati ceo tekst koji sam postavio u predhodni post a i ovaj ceo da se procita :26
« Poslednja izmena: Jun 09, 2016, 08:18:23 posle podne od strane pekar »

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #393 poslato: Jun 09, 2016, 10:55:08 posle podne »
Nije rasprava ali vi to gledate sa strane korisnika i da dobijete sto vise uz sto manje ulozenog.Ja gledam to sa strucne strane i znam sta pricam.Sve ozbiljne svetske kuce samo remap rade u proseku 10 do 15% od snage motora.Prevedeno u proste izraze, uklone sve ono sto je fabrika postavila u softver da bi motor bio dugotrajan i radio optimalno u svim uslovima i rezimima rada.Pisem ovo po stoti i zadnji put,nek ljudi citaju temu od pocetka.
Samo u Srbiji se remap tera preko svakog limita i stepena sigurnosti,zato nema vise po otpadima da se kupi polovne ispravne turbine ,jer se vecina poraspadala.

Necu dalje da pisem citajte temu od pocetka,ja sam ceo zivot posvetio motoristici i nezelim da se uopste raspravljam i objasnjavam.Iza mene stoje akreditacije od ozbiljnih svetskih brendova pa ko sumnja u ono sto kazem nek radi kako mu volja.Ja sam video vise raspadnutih turbina i istopljenih motora nego sto se na forumu ikada pisalo.Sve uzrokovano srpskim tjuningom na USB ili OBD2,necu da pominjem imena ljudi koje vecina ovde zna jer to nisu moji auti.Ako ih nije sramota nek istupe sami,nije bilo boljeg i brzeg posle remapa,posle desetak hiljada se vecina ucuti kad pocnu kvarovi.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #394 poslato: Jun 09, 2016, 11:04:20 posle podne »
Objasni sta si hteo da kazes ovim "remap od 30ks pije vodu samo u Srbiji". Hoces da kazes da recimo snaga mog golfa (tdi 130ks stock) koji je nakon remapa izbacio 168ks i 400 i kusur Nm ne pije vodu?


Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Da ovo sto si pitao,menjac za motor vw TDI bilo 2.0 ili 1,9 ,bilo pumpa dizna ili komon rail,menjac je konstruisan da izdrzi 380Nm,kvacilo isto,Posto si ti imao 400 Nm zivo me interesuje kako si prejebao fabricki projktovanu granicu izdrzljivosti  a da se nista od ovog nije prosulo.

Jos jedno da te obradujem,dino valjci mere RELATIVNU snagu tako sto softver obracunava ubrzanje valjaka,samim tim jedan isti motor sa 4 razlicita prenosna odnosa menjaca moze pokazati 4 razlicite snage istog merenog motora.Evo radjena su i test merenja u Srbiji,zvanicno je jedan auto u jednom danu izmeren na svim valjcima u Srbiji,merenje je odstupalo 30ks izmedju valjaka.

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #395 poslato: Jun 09, 2016, 11:09:17 posle podne »
Ne znam kako sam prejebao to, ali menjac, kvacilo, turbo, ... funkcionisu besprekorno dobrih godinu dana bez ikakvih znakova zamora, sve kao i prvog dana.
Auto je izmeren na valjcim pre i posle remapa, na stock mapi je izbacio nesto sitno ispod 131ks.
Koliko ce ovo funkcionosati na mom autu ne znam, isto tako ne znam koliko duze bi funkcionisalo da nista nije radjeno.


Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Shooter92

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #396 poslato: Jun 09, 2016, 11:11:55 posle podne »
RevoTechnik firma iz Velike Britanije koja je rasprostranjena po celom svetu i bave se svim i svacim od obicnog tuninga do raketa. Pogledaj koliko dobija 1.6 tdi sa obicnim remap-om, a ti vices to jos samo ima u Srbiji.
Znaci 25 konja i 30 do 50Nm
« Poslednja izmena: Jun 09, 2016, 11:14:42 posle podne od strane Shooter92 »

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #397 poslato: Jun 09, 2016, 11:15:43 posle podne »
Ne znam kako sam prejebao to, ali menjac, kvacilo, turbo, ... funkcionisu besprekorno dobrih godinu dana bez ikakvih znakova zamora, sve kao i prvog dana.
Auto je izmeren na valjcim pre i posle remapa, na stock mapi je izbacio nesto sitno ispod 131ks.
Koliko ce ovo funkcionosati na mom autu ne znam, isto tako ne znam koliko duze bi funkcionisalo da nista nije radjeno.


Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Uzmes naj obicniji GPS,stavis u auto izmeris od nula do 100 pa od 100 do 140,uporedis sa fabrickim specifikacijama i sve ce ti biti jasno.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #398 poslato: Jun 09, 2016, 11:18:49 posle podne »
RevoTechnik firma iz Velike Britanije koja je rasprostranjena po celom svetu i bave se svim i svacim od obicnog tuninga do raketa. Pogledaj koliko dobija 1.6 tdi sa obicnim remap-om, a ti vices to jos samo ima u Srbiji.
Znaci 25 konja i 30 do 50Nm


Citaj malo bolje sta pisem biggrin SVE OZBILJNE SVETSKE tjunerske kuce samo remap podizu u proseku 10-15% od osnovne snage motora,ovde ti lepo pise Stage1 plus remap.Izvini druze ali i sa tim je mala razlika od ovoga sto sam napisao.Tako da u kojoj cifri sam pogresio :)

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #399 poslato: Jun 09, 2016, 11:21:08 posle podne »
Ne verujem specifikacijama, po specifikacijama je potrosnja ulja od 1l na 1000km u granicama normale. :)
Za gps merenje se slazem, izmericu i okacicu dal' ovde ili u mojoj temi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk