VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: TurboDevil Jun 15, 2012, 03:03:09 posle podne
-
Ispade mi neka dobra kombinacija za k-glavu 16v,i usisnu granu, kaze drug da je 50 mm,e sad interesuje me dal je ovo moguce staviti na obican 1.8 motor od 90 ks i tako napraviti GTI,posto je cale od druga mehanicar kaze da je to moguce,ali valjda treba da se doda tu jos komp od GTI-a,e sad ja valjda imam neki sa leve strane malo iznad akumulatora. . . ipak sam hteo da vas pitam za misljenje,dakle sta vi kazete? Dal to moze da se uradi? :rolleyes:
-
a sto ne bi moglo, samo trebas naci majstora koji je to voljan uraditi kako treba, promjenis usis i eto ga, nabavis i ecu sa instalacijom, pospajas i miran, samo pazi na buduce servise, nece ti svako moci i znati raditi sa tim prepravljenim motorom.....
-
Naravno i usisnu granu bi promenio kao sto sam rekao gore,e sad on ima neku kaze promer je 50 mm,dal ce to da valja ili ne pojma nemam.
-
treba ti nova pumpa u rezervoaru i pumpa za dovod goriva (ispod zadnjeg sjedista), instalacija od gti, dovod goriva od gti, motor i sve pratece na njemu, alternator ils, usisna i izduvna grana i sto nekih ****** i nije samo da se stavi i upali
-
A zbog cega ubacivati novu pumpu za gorivo,kad je to isti motor,samo druga glava?
-
nije isti pritisak pumpi za K-glavu i monopoint
-
Ispade mi neka dobra kombinacija za k-glavu 16v,i usisnu granu, kaze drug da je 50 mm,e sad interesuje me dal je ovo moguce staviti na obican 1.8 motor od 90 ks i tako napraviti GTI,posto je cale od druga mehanicar kaze da je to moguce,ali valjda treba da se doda tu jos komp od GTI-a,e sad ja valjda imam neki sa leve strane malo iznad akumulatora. . . ipak sam hteo da vas pitam za misljenje,dakle sta vi kazete? Dal to moze da se uradi? :rolleyes:
treba ti 1000eu da taj 66kw prepravis na 16v
-
Ajooooj Kovinac al' je tebi dosadno! biggrin
-
Ako hoces 16v, kupi lepo ceo motor, ovako se ne isplati. ;)
-
+1 Kupi dvojkin KR i resio si problem,cak i jeftinije proci
-
Ovaj majstor je tvrdoglav,on hoce da probamo pa da vidimo. bonk
-
pa sto ne probate?
-
Hocemo,kad budemo ubacili,javim vam sta se desava. ;)
-
ma ima da upali na prvo verglanje. sto posto mahac
-
Verovatno biggrin
-
Nerazumes sta si gore napisao! Predpostavljam da imas glavu i usisnu pa da napakujes kod sebe,jel to?
Ako je to,jedino ti se pase da usrafis tu glavu na tvoj blok i nista vise,sve ostalo moras da kupis i to ce da te izadje ko dva motora 16v. Nemoj to da radis.
Treba ti k-glava sa kucistem,crevima,diznama i onim aluminijumskim sranjem sto se kace 2 creva sa k-glave i tunelom do usisne.
Razvodnik sa instalacijom i malim kompom + kablovi za svecice.
Izduvna grana i nastavak do salt heble.
Alternator sa nosacima,gornjim i donjim.
Ler motor sa crevima.
Pumpa samo na patosu od 8 ili 16v .
Remenica radilice za zubcasti kais i kais posto je siri + spaner.
Neko treba da ti napravi odusak na bloku za iber,ti imas poklopac na toj rupi,zavisi od godine,gde ide ac pumpa kod obicnog motora.
Treba ti sa 16v bloka cep za razvodnik,da zatvoris rupu i zubcanik koji spaja uljnu pumpu i malu bregastu.
Ovo mi iz glave,mozda jos nesto. Zovi i pitaj posto su svi delovi sto ti trebaju a bez ovoga nemozes da upalis auto i posle svega,ako bude radio extra,nece ici kao fabricki 16v.
Da imas vec Gti-a 8v sa k-glavom i da pakujes 16v,manje bi te kostalo. mahac
-
Odustao sam od toga i odlucio da u neko skorije vreme u mog Golfa upadne g60 i tako zavrsim posao sto se tice motora ;)
-
Ajooooj Kovinac al' je tebi dosadno! biggrin
;)
-
Odustao sam od toga i odlucio da u neko skorije vreme u mog Golfa upadne g60 i tako zavrsim posao sto se tice motora ;)
To brate,tako treba!!!To je prava odluka.Jebes budzenje
-
kakvo budzenje i koja je prava odluka?
na sve sto je pile napisao ima jos oko 60 stavki da ga prepravi na 16v.
njegov majstor je tvrdoglav a?
pa sto ga ne prepravi ako zna??
za g60 u tvojoj sasiji ti treba duplo vise para nego sto sam ti napisao gore za prepravku kamile u 16v
-
Hteo sam da kazem da ce vise snage dobiti ako ubaci G60 nego ako prepravlja 1.8 8V i da ce sigurno duze trajati G60 nego ta budzevina mahac.Da taj majstor zna da ga prepravi on bi ga prepravio biggrin.On je isti ko ovaj moj,sve kao zna da uradi,a kaze mi da mi ne treba hladnjak za ulje jer necu na trke i ni za sta ne sme da se uhvati....Al ok bitno je da se decko nije odlucio za budzenje tog motora,nego da stavi neku kompletnu jacu masinu clap
-
16v ce sigurno duze trajati nego g60.
-
Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
-
Problem je sto sa tvog auta pase samo blok,menjac i alnaser. Treba dosta stvari i puno zivaca a sam rad kosta dosta.
-
+1
-
kraljone iz mog licnog iskustva,najbolja i najlaksa varijanta ti je da kupis 16v motor sa mjenjacem,poluosovinama,i komplet instalaciom,kao i pumpom za gorivo,a tvoje skinuto prodas da ublazis troskove.jer ako budes nadograjdivao sve ce jedno drugo da trazi a na kraju mjenjac mozes da prospes uradi tako pa taj motor sto ubacis budzi/kn filter,cip,..../
-
Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. Viđao sam par tih "običnih" 1.8 tako odrađenih, sasvim fino idu, možda za nijansu lošije od pravog 1.8 8v. Ovo je provereno u praksi.
Pored toga KR 1.8 16v nije baš preterano raspoložen za niske obrtaje, pa ako vozi kao "old daddy" neće videti neku preteranu razliku u odnosu na serijski 1.8 8v od 90 KS, ali zato na obrtajima, preko 3-3500 je razlika drastična.
S druge strane ako hoće da se "otvori" za keš, onda 16v, potpuno mu je onda isto da li stavlja 2.0 ili 1.8. Ja bih se pre odlučio onda za pakovanje jačeg 2.0 motora, može onaj od 136 KS 9a iz Passata ili još bolje od trojke ABF od 150 KS sa sve digifantom, na koji može još i sequent. :D
Što se tiče menjača, pametno bi bilo u tom slučaju staviti menjač od 16V, 2Y kod, mada su se ti menjači pokazali kao prilično njesra, ja sam na mojo dvojci tri komada sahranio. Ide na 16V i menjač od 8V, ali sa lamelom od 8V jer je spojnička osovina tanja nego na 16V. Poluosovine na 90 KS 1.8 imaju manje flanšne nego na GTI modelima, pa u slučaju nekog potezanja trajanje zglobova bi bilo upitno.
Kočnice su slabije nego na GTI-u, nazad nema diskova.
Postoji još jedna varijanta, da ubaci 16V motor i da na njega stavi Dellorto karburatore. :D Minimalno budženje instalacije, jedino što to treba naštelovati i što to hoće da troši dosta, ali ideee.
Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
Lepo su ti svi napisali šta sve treba da menjaš da bi "nakalemio" 16V glavu na 8V, ali ima još jedna stvar: 16V ima drugačije klipove od 8V, tako da bi i to morao da menjaš. Ne isplati se. Jedino ceo motor i to je to.
-
Cekaj sad dr fedjo. 2Y menjac je sranje? Si siguran ti u to? Ti si sahranio 3 menjaca,samo mi nije jasno kako vozis ti to? Meni par drugara iz hr voze turbo 16v sa tim menjacem i svi preko 350ks i niko nije sjebao do sad a znas koji je pritisak na menjac a ti obican atmo i sjebes,prica za malu decu. ;) Malko si se zajebo i u drugim stvarima. al ajde.,da nebude da serem. blabla
-
i ja sam polomio 2 menjaca 2y,ali ne bih rekao da su sranje.kriv sam ja i moj nacin voznje.svaki drugi bi crkao 5 puta brze.
-
Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. Viđao sam par tih "običnih" 1.8 tako odrađenih, sasvim fino idu, možda za nijansu lošije od pravog 1.8 8v. Ovo je provereno u praksi.
Pored toga KR 1.8 16v nije baš preterano raspoložen za niske obrtaje, pa ako vozi kao "old daddy" neće videti neku preteranu razliku u odnosu na serijski 1.8 8v od 90 KS, ali zato na obrtajima, preko 3-3500 je razlika drastična.
S druge strane ako hoće da se "otvori" za keš, onda 16v, potpuno mu je onda isto da li stavlja 2.0 ili 1.8. Ja bih se pre odlučio onda za pakovanje jačeg 2.0 motora, može onaj od 136 KS 9a iz Passata ili još bolje od trojke ABF od 150 KS sa sve digifantom, na koji može još i sequent. :D
Što se tiče menjača, pametno bi bilo u tom slučaju staviti menjač od 16V, 2Y kod, mada su se ti menjači pokazali kao prilično njesra, ja sam na mojo dvojci tri komada sahranio. Ide na 16V i menjač od 8V, ali sa lamelom od 8V jer je spojnička osovina tanja nego na 16V. Poluosovine na 90 KS 1.8 imaju manje flanšne nego na GTI modelima, pa u slučaju nekog potezanja trajanje zglobova bi bilo upitno.
Kočnice su slabije nego na GTI-u, nazad nema diskova.
Postoji još jedna varijanta, da ubaci 16V motor i da na njega stavi Dellorto karburatore. :D Minimalno budženje instalacije, jedino što to treba naštelovati i što to hoće da troši dosta, ali ideee.
Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
Lepo su ti svi napisali šta sve treba da menjaš da bi "nakalemio" 16V glavu na 8V, ali ima još jedna stvar: 16V ima drugačije klipove od 8V, tako da bi i to morao da menjaš. Ne isplati se. Jedino ceo motor i to je to.
Pitanje je koliko je to sad izvodljivo da se stavi bregasta od 8v :)
-
nateras na paljenje ako znas,skines poklopac ventila,svuces kais sa bregaste,odsrafis polutke od bregaste sto je drze,skines bregu i stavis tu od gti-a pa sad sve u rikverc da vratis.
-
neznas kako promjenit bregastu a hoces pakovat 16v glavu na taj blok lollol lollol sviranje k...u na jako
-
Pre nego sto opet nesto lupis,procitaj sve ispocetka,bice ti jasnije ;)
-
da citas milion puta svodi se na isto. mlatis ko pizda po samaru,ali samo po tastaturi. da ide glava 16v tako lako kao sto zamisljas svi bi je kacili. izgleda da je taj tvoj nazovi majstor zajebo sve masinske inzinjere u Wolfsbugu. a na kraju ti Pile objasnjava kako se fazi motor. jel Ti uopste znas sta je bregasta? izvodljivo je da se stavi.
-
citat doktor
"Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. "
dobice karu, a ne 15ks mahac
-
tako je brate bicedobro
-
Znas ono kad dolaze panduri a ti jadan nesto zgresio,a jos par njih sa tobom,pa ide ono bezi,bezi,bezi lollol, E tako ovde lock,lock,lock . lollol
Ja sad kad bi rekao nekom da na 16 ventila , da nadje izduvnu bregastu,iseces onaj nastavak za razvodnik i stavis je kao usisnu,neko bi rekao da sam bolestan wacko,ali je veci stepen,jeb ga,po malo pa naguras 500ks. lollol
-
imam u dvoristu ispred servisa dvojku bila do skoro gtd sad je 16v sa 2 izduvne bregaste kr. ;)
kad ga zavrsim predstavice se ovde na forumu i ubacice neki video klip kako ide gti kad prodje kroz moje ruke.
do tad moze lock!
-
Haha , muka mi je od mehanike i budzenja,al opet , nekako smiruje zivce kad radis sam i nemas nekog debila da te zapitkuje.