Druze,pregledao sam celu temu i mogu reci samo svaka cast iz vise razloga.Moje pitanje je sledece:imam golf 2 1991 godiste 1,6 sa ecotronic sistemom,tj, pierburg 2ee sa lambda sondom,auto je presao preko 350000 km,apsolutno nikakvih problema,osim jedne stvari,kad je hladnije vreme,ujutru kao i uvek upali na zub,radi jedno 5 sekundi ekstra sa saukom koji je kod njega oko 1100 obrtaja i onda pocne da trokira blago,ne puno,kad mu dodam gas izbacuje crnkast dim,posle pola minuta slozi rad kao da nista nije bilo..sve je prekontrolisano,nije neki kvar ali ja volim da je sve ok,menjat kompjuter cisto da se proba ali opet isto,zamenjena razvodna ,svecice ,kablovi,kad smo kod svecica ,ciste kao suza i po lokalu ,potrosnja normalna,grad do 10 litara otvoreno oko 6,5 ,7,jednom pre 3 godine je menjat famozni regulator vakuumski,sad j sve ok po tom pitanju,cisto me zanima vase misljenje...kazu da je 2ee najslozeniji karbourator,,,mene je sluzio ekstra,ali ta sitinica me ubija
,inace auto e redje vozi jer je drugi auto,cisto radi informacije jutros je posle 10 dana prvi put upaljen,isto,odmah upali i taj problem..u voznji ekstrea ide,dobro vuce,auspuh cist..hvala unarped