Jeste limuzina samo po pitanju unutrasnjeg prostora, a sve ostalo ide Audiju. Ne moze se dobiti i prostor i aerodinamicnost i estetika spoljna i unutrasnja. Audi 80 B3 je bio najkuplji auto u klasi '86. godine kada se pojavio, a i najlepsi. Kostao je i do 40 000 maraka. Ima koeficijent otpora vazduha 0,28 s kojim se cak i vecina danasnjih automobila ne moze pohvaliti. To je bilo u ono vreme cudo - nisu ga dzabe prozvali jaje. Cak i dan danas je bas lep auto i ima sportsku liniju. Moj drugar ima Passata B3 i uporedio sam ga sa mojom 80-kom. Jedini plus je veci gepek i malo veca unutrasnjost, ali sve ostalo - izgled, aerodinamicnost, unutrasnjost, kvalitet materijala, pa i motora je na strani zna se vec koga. Bas samo nebo kod njega se odlepljuje i visi (primetio sam kod dosta auta slicni problem), instument tabla i srednja konzola 10 puta lepse izgledaju. Tako je i kod novih modela. Osamdesetih god. je Audi imao ravne kvake koje danas svi vole da prepravljaju kod Golfova, itd. Cak su iste kvake nasledili A3, A4, A6 i A8. Audi koji ja vozim kupio sam '98. sa 150 000 km, sada ima 280 000 km. Kompresija mu je na svim cilindrima 11 bara podjednaka (fabricka je 11,3). Na fakultetu iz predmeta motor SUS mi je i profesor rekao da su u Audiju kvalitetniji motori, sto je sam posle par godina potvrdio i ovaj inzenjer.
Mnogo zavisi sama trajnost vozila i od samih vlasnika sto donosi ukupni rezultat kvaliteta.
Svi oni su u principu extra u odnosu na druge i mi ih zato i obozavamo!
poz!