Autor Tema: WRC 2010  (Pročitano 2866 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
WRC 2010
« poslato: April 01, 2010, 11:23:04 posle podne »
Rally – Kraj S2000 bolida?  04.08.2010

Prema informacijama koje pristižu iz svetske kuće automobilizma (FIA), pored aktuelnih WRC bolida od sezone 2011 u istoriju odlaze i automobili specifikacije S2000. Kako atmosferski agregati od 2000ccm postaju preveliki za aktuelnu situaciju u svetu automobilizma „klasične“ S2000 bolide zameniće najverovatnije novi S1600T ili kako već!

Prema najavi pravila koje će World Motorsport Council usvojiti na zasedanju u septembru biće onemogućeno proizvođačima da homologiraju nove S2000 bolide pa će Ford Fiesta S2000 zvanično postati poslednji pripadnik ove široko prihvaćene klase. Podsetićemo je koncept S2000 promovisao i do fantastičnog uspeha doveo Intercontinental Rally Challenge (IRC) i Eurosport kao promoter serije koja je reli donekle vratila svojim korenima čime je stvorena oštra konkurencija i ozbiljno poljuljana reputacija Šampionata Sveta (WRC). Oni zlobniji tvrdiće da FIA radi sve kako bi ugušila napredak IRC-a koji za sada u sezonu 2011 ulazi sa S2000 trkalicama ali već od 2012 se postavlja pitanje koji će automobil biti primarna trkačka sprava u seriji. FIA namerava i da konačno zameni automobile klasa A i N onima kategorije R, za sada R1, R2 i R3, pa se lako može desiti da S2000 evoluira u novu, za sada ne postojeću klasu, bolida sa turbo motorima od 1600ccm i pogonom na sva četiri točka ali ipak ne toliko sotisficiranim kao oni koji će se od 2011 voziti u WRC-u ali i u šampionatima širom sveta (nakon što Citroen, Ford i Mini, kao jedini proizvođači koji rade na razvoju buduće okosnice WRC-a, uspeju da sklope dovoljno primeraka). Dodatno zbunjuje pominjanje klase R4 koja bi trebala da predstavlja logičnog naslednika klase N4 i u koju bi mogli „preći“ i aktuelni modeli uz „sitne“ modifikacije, na menjaču npr. Više detalja vezanih za tehničku specifikaciju novih kategorija i najnovije ideje trusta mozgova imaćemo nadajmo se nakon već pomenutog sastanka WMC-a u septembru.
« Poslednja izmena: Avgust 05, 2010, 12:29:52 posle podne od strane Boban »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC
« Odgovor #1 poslato: April 03, 2010, 05:08:57 posle podne »
WRC, Rally Finland – VIDEO   04.08.2010

Propustili ste najzanimljivije detalje još jednog fantastičnog izdanja relija u Finskoj? Ništa zato. Predstavljamo Vam kratki film sa sažetom akcijom Rally Finland 2010. Pored fenomenalne partije koju su pružili pre svih Latvala i Ogier pogledajte i momente koje Hirvonen, Hening Solberg, Raikkonen, Al-Quassimi i ostali žele što pre da zaborave...

http://www.youtube.com/watch?v=BBGU7aJP-U8&feature=player_embedded
« Poslednja izmena: Avgust 05, 2010, 12:28:16 posle podne od strane Boban »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC
« Odgovor #2 poslato: April 03, 2010, 09:25:46 posle podne »
WRC - Potvrđeno! Mini se vraća u WRC 2011. godine   27.07.2010

Sjajna vest za sve ljubitelje reli sporta! Mini je oficijelno potvrdio da se vraća u FIA Svetski reli šampionat već sledeće godine. U 2011. godini, Mini će realizovati ograničen program na nekoliko takmičenja, a od 2012. godine ovaj proizvođač će učestvovati u kompletnom programu Svetskog reli šampionata...


Takmičarski automobil biće razvijen na bazi modela Mini Countryman, a za reli će ga pripremati renomirana kompanija Prodrive, koja je odgovorna za sve uspehe Subarua u WRC-u, u periodu od 1989. do 2008. godine. Motor nove specifikacije za WRC bolide, koja na snagu stupa od 2011. godine, pripremiće BMW Motorsport. Podsetimo, WRC bolide od 2011. godine pokretaće 4-cilindrični motor zapremine 1,6 litra, opremljen turbopunjačem.

Ian Robertson iz menadžmenta kompanije BMW, izjavio je: "Oduševljen sam što će Mini reprezentovati našu marku u jednoj od najpopularnijih disciplina motorsporta. Klijenti Mini-a uvek su bili ljubitelji motorsporta, i verujem da ćemo upisati novo uspešno poglavlje u istoriji motorsporta. Mini Countryman poseduje odličnu osnovu, na kojoj možemo napraviti konkurentan automobil za World Rally Championship. U Prodrive-u vidimo snažnog i iskusnog partnera."

Prvo testiranje WRC automobila marke Mini, zakazano je za kraj 2010. godine, a objavljeno je i ime prvog potencijalnog vozača - dugogodišnji klijent Prodrive-a, talentovani Mads Ostberg.

David Richards, predsednik kompanije Prodrive: "Ovo je zaista veliki izazov. Šezdesetih godina, Mini je osvojio svet, kada je na Monte Carlu, koji je tada merio 4.000 klilometara, porazio osmocilindrične Fordove. Verujem da će novi Mini postati favorit nove generacije reli fanova, jer su milioni ovih vozila širom sveta. Zanimljivo je da već imamo zainteresovane kupce za takmičarski automobila za 2011. godinu."
« Poslednja izmena: Avgust 05, 2010, 12:29:35 posle podne od strane Boban »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 01, 2010, 10:02:34 posle podne »
IRC - Juho Hanninen šampion

Do kraja ovogodišnjeg IRC šampionata ostalo je samo dva takmičenja, a Juho Hanninen može biti spokojan. Finac je na 52. Rallye San Remo, desetom takmičenju Intercontinental Rally Challenge, osvojio drugo mesto i osvojio titulu šampiona IRC serijala u konkurenciji vozača...
Michal Hrabanek, šef Škoda Motorsporta: "Nakon osvajanja titule u konkurenciji proizvođača, psotigli smo naš novi cilj - titulu u konkurenciji vozača. Iz tog razloga, u planu nemamo start na preostale dve trke s kompletnim fabričkim posadama. O našem daljem sportskom programu, odlučićemo u najbližem periodu."

Juho Hanninen: "Veoma sam srećan. Nakon jučerašnjeg nastupa, gde smo bili veoma pažljivi prilikom izbora pneumatika na najdužem brzinskom ispitu (44 km), nisam ni pomišljao na ovako visok plasman. Staza je bila veoma teška, a konkurenti su imali dosta problema. Mi smo bili konstantni i stigli smo do fantastičnog uspeha. Zahvaljujući svima u timu, automobil je bio vrhunski spremljen."


Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 23, 2010, 01:34:12 pre podne »
WRC Rally de Espana - Shakedown pripao Loebu

Juce je u Španiji održan shakedown s promenljivom površinom podloge, koja će čekati posade u prvoj etapi Rally de Espana 2010. Najbrži na stazi dužine 3 kilometra bio je Sebastien Loeb (Citroën C4 WRC), a Kimi Raikkonen je svoj Citroën C4 WRC havarisao i neće startovati na trci...

Najviše prolazaka shakedown-om imao je Frigyes Turán, koji se navikava na svoj Ford Focus RS WRC od Stobarta. Najmanje izlazaka na stazu (po četiri puta) imali su Loeb, Sordo i Ogier. Petter Solberg, koji najavljuje "velika dela" u Španiji, na shake-u je nastupio pet puta.

Rally de Espana 2010, shekedown:

1. Sebastien Loeb Citroen C4 WRC 2:08.6
2. Jari-Matti Latvala Ford Focus WRC 2:09.8
3. Mikko Hirvonen Ford Focus WRC 2:09.9
4. Petter Solberg Citroen C4 WRC 2:10.0
5. Dani Sordo Citroen C4 WRC 2:10.1
6. Federico Villagra Ford Focus WRC 2:11.2
7. Matthew Wilson Ford Focus WRC 2:11.7
8. Sebastien Ogier Citroen C4 WRC 2:12.1
9. Frigyes Turan Peugeot Ford Focus WRC 2:14.3
10. Ken Block Ford Focus WRC 2:14.5
11. Khalid Al-Qassimi Ford Focus WRC 2:15.5

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 24, 2010, 01:36:16 pre podne »
WRC Španija - Loeb na čelu, Solberg brani drugo mesto   23.10.2010

Na kraju jučerašnje etape, razlika između dva Sebastiena bila je samo 4 sekunde. Danas je Ogier krenuo snažno od prvog metra, ali njegove šanse istopile su se već na drugom današnjem brzinskom ispit, nakon izletanja i gubitka više od 15 miniuta. Nakon dva dana vožnje, u vođstvu je Sebastien Loeb, ispred Pettera Solberga...

Sebastien Loeb pobedio je na četiri od šest danas održanih brzinskih ispita relija Španija. Francuz na kraju drugog dana ima prednost od 44,4 sekunde ispred Pettera Solberga. Međutim, norveški pilot sutra će morati da se bori za svoju poziciju, jer mu se na 16,9 sekundi približio specijalista za asfaltne podloge, Dani Sordo (C4 WRC). Podsetimo i da je ovo za Sorda domaće takmičenje, kao i da je Španac danas bio samo 6,6 sekundi sporiji od Loeba, a preko 15 sekundi brži od Solberga.

Najbrži vozač Forda i dalje je Jari-Matti Latvala, koji je danas od Sorda bio sporiji 45 sekundi. Zaostatak "ostatka ekipe" je preveliki. Petoplasirani Mikko Hirvonen (Focus WRC) danas je imao poteškoće sa turbo sistemom, i morao se ponegde sklanjati Dani Sordu, kako mu ne bi smetao na stazi. I ostale pozicije u prvoj "desetorci" drže vozači u automobilima marke Ford: šesti je Matthew Wilson, sedmi Frigyes Turán, osmi Henning Solberg, koji je ujedno i najbrži vozač u automobilu specifikacije S2000. Deveti Khalid Al-Qassimi ima zaostatak od gotovo deset minuta, a Ken Block više od 13 minuta!


Rally Catalunya, plasman posle 2. dana:

1. Sébastien LOEB, Citroën C4 WRC 2:40:01,9 sat
2. Petter SOLBERG, Citroën C4 WRC + 44,4 s
3. Dani SORDO, Citroën C4 WRC + 1:01,3 min
4. Jari-Matti LATVALA, Ford Focus RS WRC 09 + 1:11,4 min
5. Mikko HIRVONEN, Ford Focus RS WRC 09 + 6:12,5 min
6. Matthew WILSON, Ford Focus RS WRC 08 + 6:28,3 min
7. Frygies TURÁN, Ford Focus RS WRC 08 + 7:48,6 min
8. Henning SOLBERG, Ford Fiesta S2000 + 9:50,3 min
9. AL-QUASSIMI Khalid, Focus RS WRC 08 + 9:54,3 min
10. Ken BLOCK, Ford Focus RS WRC 08 + 13:20,9 min

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 27, 2010, 12:02:09 pre podne »
WRC Španija - Leob i Citroen pobednici, Fordu priznanje

Kao što smo i očekivali, finalni dan relija Španija obeležila je borba za drugu poziciju, između Pettera Solberga i Dani Sorda. Španac je od prvog metra krenuo snažnim tempom da smanjuje zaostatak, ali na kraju nije uspeo. Pobedio je Sebastien Loeb, a Sordo je zauzeo treću poziciju, iza Solberga. Tri Citroëna na prve tri pozicije...
Poredak na kraju druge etape, kao i potencijal koji je Sordo prikazao u drugom danu takmičenja, obećavali su veliku borbu do poslednjeg kilometra. Petter Solberg imao je predsnost od 16,9 sekundi, a Sordo je imao jasan cilj - drugo mesto.

Poslednji dan takmičenja sastojao se od 4 brzinska ispita, a na rezultat je najviše mogao uticati 42 kilometra dugačak brzinski ispit El Priorat. Danas se dogodilo ono što smo i očekivali: Sebastien Loeb je imao zavidnu prednost, i sigurno stigao do 61. trijumfa u karijeri, a u Španiji je pobedio šesti put zaredom. Najdramatičnija je bila borba za drugo mesto. Drugoplasirani Solberg imao je 16,9 s prednosti, ali se očekivao napad domaćina Sorda. To se i dogodilo: Španac je danas uspeo da pobedi na tri brzinska ispita, ali na kraju je zaostajao za Norvežaninom 6 sekundi.

Četvrtoplasirani Matti Latvala (Ford Focus WRC) na makadamskim stazama je "pokazao zube", ali na asfaltnim brzinskim istpitima se nije mogao suprostaviti vozačima Citroëna. Mikko Hirvonen (Focus WRC) je zaostao za Loebom preko šesti minuta i sigurno će želeti što pre da zaboravi ovo takmičenje. Ako je za utehu, Malcolm Wilson je ispred M-Sporta preuzeo prestižno priznanje Abu Dhabi Spirit of the Rally Aword, za završeno 200. takmičenje u Svetskom reli šampionatu.

Ostali vozači kasnili su za Loebom više od 10 minuta: sedmoplasirani Khalid Al-Qassimi jedva je iza sebe zadržao Heninga Solberga u automobilu specifikacije S2000. Bodove iz Katalonije nose i deveti Ken Block i deseti Sebastien Ogier. Dobar potencijal na reliju Španija pokazao je i Frigyes Turán, ali na prvom današnjem brzinskom ispitu je doživeo težak udes, u kojem je prema nepotvrđenim informacijama, polomio ključnu kost.

Odličnu borbu videli smo i u konkurenciji JWRC. Odlično drugo mesto postigao je nama dobro poznat relista iz Bugarske, Todor Slavov, a pobednik je Yeray Lemes. Treće mesto osvojio je Hans Weijs, ispred Aarona Burkarta.

Nezvanični rezultati Rally Catalunya :

1. Sébastien LOEB, Citroën C4 WRC 3:32:59,7 hod
2. Petter SOLBERG, Citroën C4 WRC + 35,3 s
3. Dani SORDO, Citroën C4 WRC +41,1 sec
4. Jari-Matti LATVALA, Ford Focus RS WRC 09 + 1:19,5 min
5. Mikko HIRVONEN, Ford Focus RS WRC 09 +6:32,9 min
6. Matthew WILSON, Ford Focus RS WRC 08 + 8:17,6 min
8. Henning SOLBERG, Ford Fiesta S2000 + 13:11,2 min
7. AL-QUASSIMI Khalid, Focus RS WRC 08 + 13:05,7 min
9. Ken BLOCK, Ford Focus RS WRC 08 + 16:01,2 min
10. Sébastien OGIER, Citroën C4 WRC + 17:24,1 min

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 27, 2010, 12:03:05 pre podne »
WRC - Aaron Burkart juniorski šampion sveta, Suzuki odlazi!

Novi juniorski reli šampiona sveta je Aaron Burkart u automobilu Suzuki Swift S1600. Nažalost, čak ni ova šampionska titula, nije uticala da Suzuki Sport Europe promeni odluku: prema novim pravilima, FIA JWRC završava svoje postojanje, a ovaj šampionat će naslediti WRC Academy...

Burkartov san o tituli bio je na trenutak prekinut na poslednjem JWRC reliju sezone u Španiji, kada je u subotu rano njegov Suzuki Swift S1600 ostao bez točka, a Nemac je morao nastaviti po SuperRally pravilu. Još gore je izgledalo u nedelju ujutru, kada je Yray Lemes imao defekt, a na vodeći poziciju je došao Hans Weijs Junior. U tom trenutku, Holanđanin je imao titulu "u rukama", ali samo za kratko. U drugom prolasku brzinskim ispitom "El Priorat", grešku je napravio Lemes, a Weijs se zbog problema s automobilom morao zaustaviti. Titula je konačno Burkartova.

"Ne mogu da verujem! Ovo je neverovatno, kada sam video Hansa da stoji, u glavi mi se mnogo toga "motalo". Bio je ovo ludi vikend. U ponedeljak smo oštetili automobil na testu, ali momci iz tima su uradili odličan posao. Zatim smo u subotu odustali i nastavili po SuperRally pravilu, a sada smo šampioni. Stvarno neverovatno!" - izjavio je Burkart.

Nažalost, ova sjajna vest nije dovoljan razlog da Suzuki Sport Europe nastavi svoje aktivnosti u Svetskom reli šampionatu. Tim sa sedištem u Mađarskom Ostřihomu definitivno je objavio da završava svoje aktivnosti u motorsportu. FIA JWRC završava svoje postojanje, a ovaj šampionat mladih vozača, naslediće WRC Academy, gde za Swift S1600 neće biti mesta (o ovoj temi posaćemo uskoro).

Kroz Suzuki Sport Europe prošla su dva juniorska šampiona sveta: Per-Gunnar Andersson okitio se dvema titulama (2004. i 2007. godine), a sada i Aaron Burkart. Prošle godine je Michal Kosciuszko Suzukiju podario i jednu titulu vicešampiona.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 30, 2010, 12:15:14 pre podne »
WRC - Räikkönen se 2011. godine ne vraća u Formulu 1

Menadžment Kimi Räikkönena potvrdio je da Finca ne interesuju preterano dešavanja u Formuli 1. Steve Robertson je u razgovoru za televizijsku stanicu MTV3, izjavio da Kimi želi da ostane u Svetskom reli šampionatu...

"Uopšte ne pratimo dešavanja u Formuli 1. Kimi je sada potpuno skoncentrisan na reli. Nikad ne reci nikad, ali trenutno Formulu 1 ne pratimo. Što se WRC-a tiče, još ništa nije odlučeno. Kada budemo imali nešto da kažemo, kontaktiraćemo vas. Još uvek nije potpisan ugovor, ali komuniciramo sa nekoliko timova." - izjavio je Steve Robertson.

Poslednjih dana se dosta govorilo o tome da Citroën traži rešenje, kako bi zadržao Kimi Raikkonena u svojim redovima, odnosno u juniorskom timu. Podsetimo, Kimi Raikkonen je vozio za Citroën zahvaljujući sopstvenom ugovoru sa Red Bullom, vrednom nešto manje od 5 miliona funti godišnje.

Interesovanje za Kimi Raikkonena pokazao je i Mini, a spekuliše se da Finac pregovara i sa Monster Ford timom, gde bi vozio u timu sa Ken Blockom.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #9 poslato: Novembar 07, 2010, 04:01:59 posle podne »
IRC - FxPro Cyprus Rally osvojio Nasser Al Attiyah

Tek na poslednjem takmičenju IRC šampionata 2010, Nasser Al Attiyah uspeo je da osvoji pobedu. Tokom dva dana vožnje po kiparskim "brzincima", katarski vozač najuspešnije se izborio sa surovim uslovima na stazi i zasluženo odneo pobednički pehar. Kao i uvek na kraju sezone, na Kipru je bila slaba konkurencija, što je bio dodatni olakšavajući faktor za ovog "univerzalnog vozača"...

Redovni učesnici IRC serijala, imali su probleme već u prvom danu relija  - Andreasa Mikkelsena je izdao motor još pred start 2. brzinskog ispita, na BI 2 oslanjanje svog automobila oštetio je Bryan Bouffier, a Franz Wittmann je polomio oslanjanje na petom brzinskom ispitu.

Već na početku relija, vodeće pozicije su zauzeli redovni učesnici u Svetskom reli šampionatu (kategorija SWRC) Nasser Al Attiyah i Martin Prokop. Tokom subotnje etape, Martin Prokop je imao probleme sa prednjom poluosovinom i izgubio više od 4 minuta. Na Attiyaha je tada pritisak počeo da vrši Roger Feghali, koji se nakon prelaska na pneumatike BF Goodrich, znatno ubrzao.

Pobeda se na kraju ipak osmehnula Nasseru Al Attiyahu, ispred Feghalija i Prokopa. Odličan rezultat zabeležio je Jaromir Tarabus, drugi vozač Češkog Ford Nacionalnog Tima. Do pete pozicije stigao je domaći vozač Nicos Thomas, ispred još jednog Čeha, Romana Kreste, koji je pobedio u konkurenciji "produkcijskih automobila".

Reli Kipar, plasman:

1. Nasser AL-ATTYAH, Ford Fiesta S2000 3:11:53,5 hod
2. Roger FEGHALI, Škoda Fabia S2000 +30,7 s
3. Martin PROKOP, Ford Fiesta S2000 +4:42,0 min
4. Jaromír TARABUS, Ford Fiesta S2000 +5:40,5
5. Nicos THOMAS, Peugeot 207 S2000 +6:45,5
6. Roman KRESTA, Mitsubishi Lancer EVO IX +7:16,6
7. Charalambos TIMOTHEOU Mitsubishi Lancer EVO IX +12:44,0
8. Constantinos TINGIRIDES, , Mitsubishi Lancer EVO X +13:20,6
9. Misfer ALMARI, Subaru Impreza STI +14:50,3
10. Panikos POLYKARPOU, Mitsubishi Lancer EVO IX +19:15,8

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: WRC 2010
« Odgovor #10 poslato: Novembar 15, 2010, 12:08:10 pre podne »
WRC Wales - Loeb pobednik, Latvala vicešampion

Nedelja u Walesu nije nam donela očekivanu bitku za pobedu. Novopečeni i sedmostruki reli šampion sveta, Sebastien Loeb, uspeo je da odbrani prvo mesto i zasluženo pobedi ispred Pettera Solberga u istom automobilu (Citroen C4 WRC). Jari-Matti Latvala (Ford Focus WRC), trećim mestom u Walesu, stigao je do vicešampionskog odličja...

Petter Solberg je u Walesu hteo mnogo više, ali nije mogao nadmašiti šampiona u šampionskom automobilu. Norvežanin se na kraju morao zadovoljiti trećim mestom, što znači mu obezbeđuje tek treću poziciju u ukupnom plasmanu šampionata. Loeb je poslednjeg dana relija, uspeo da poveća prednost na čak 19,1 sekundu.

Jari-Matti Latvala uspeo je u direktnom dvoboju da nadmaši timskog kolegu Mikku Hirvonena, ali u tome mu je pomogla "timska režija". U Fordu su odlučili da treće mesto u Walesu osvoji Latvala, i tako stigne do titule vicešampiona.

Rally Wales 2010:

1. LOEB / ELENA CITROËN C4 WRC 3:14:54.0 sat
2. SOLBERG / PATTERSON CITROËN C4 WRC + 19.1 s
3. LATVALA / ANTTILA FORD Focus WRC + 1:35.3 min
4. HIRVONEN / LEHTINEN FORD Focus WRC + 1:53.3 min
5. SORDO / VALLEJO CITROËN C4 WRC + 2:12.2 min
6. SOLBERG / PREVOT FORD Focus WRC + 6:26.5 min
7. WILSON / MARTIN FORD Focus WRC + 8:37.8 min
8. RÄIKKÖNEN / LINDSTRÖM CITROËN C4 WRC + 10:27.9 min

Kategorijom S-WRC vladao je Andreas Mikkelsen (Škoda Fabia S2000), koji je u Walesu pokazao da se reli može odvoziti skoro bez greške. Ali, mnogo značajnije je to što je Xavi pons u Ford Fiesti S2000 stigao do trećeg mesta i tako stigao do istorijske, prve šampionske titule u S-WRC šampionatu.

Rally Wales 2010 SWRC:


1. MIKKELSEN / FLØENE ŠKODA Fabia S2000 3:28:55.2 sat
2. BREEN / ROBERTS FORD Fiesta S2000 + 6:02.7 min
3. PONS / HARO FORD Fiesta S2000 + 6:15.5 min
4. SANDELL / AXELSSON ŠKODA Fabia S2000 + 6:20.7 min
5. KOSCIUSZKO / SZCZEPANIAK ŠKODA Fabia S2000 + 8:18.9 min

Rally Wales 2010 PWRC:

1. TÄNAK / SIKK MITSUBISHI Lancer Evo X 3:38:31.0 sat
2. ARAÚJO / RAMALHO MITSUBISHI Lancer Evo X + 3:15.8 min
3. PADDON / KENNARD MITSUBISHI Lancer Evo X + 4:27.9 min
4. PRITCHARD / DURANT SUBARU Impreza WRX Sti + 7:04.4 min
5. FLODIN / BERGTEN SUBARU Impreza WRX Sti + 8:20.9 min
6. WESTON / THOMAS SUBARU Impreza WRX Sti + 14:47.4 min