Autor Tema: AFN TDI Polako gubi paljenje  (Pročitano 26383 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #80 poslato: Februar 17, 2017, 10:11:42 posle podne »
A jbt ja tek sad vidim da je ovo stari tdi, nije ti to opisano zupcenje u picinu dlaku. Moras remenicu bregaste skinuti sa konusa. Ti zablokiras bregastu al mora ti pomerit ili radilicu ili pumpu ovisno sa koje strane pocnes montirat kais. Ovo zapamti> Moras skinut remenicu bregaste i zaviti sraf toliko da se remenica moze okretat oko bregaste, naravno pre toga blokiraj bregastu sa zadnje strane. Blokiraj pumpu i redjaj kais, kad postavis i zategnes kais. Makni blokade pumpe i bregaste 19 kljucem zavijaj sraf na bregastoj dok se motor ne okrene. Okreni par krugova i dovedi na paljenje smem da se kladim u sta hoces da ce svaka blokada stati na svoje mesto.

Ma enkob skidamo remenicu bregaste šta ti je! Okreće se oko bregaste prilikom stezanja! Tako radio i ovaj čovek i ništa, ne mere da ispadne kako treba!
Ništa, moram da vozim ovako, dok ne vidim da malo legne. Definitivno postoji period uhodavanja novog kaiša sa remenicama, u mom slučaju i jedna nova remenica. Ali to je sigurno 10k km....
Ima li neko predlog kada da ponovo pokušam zupčenje? 1000km, 2000km?
Pa ako ne može pustiću remenicu pumpe za zub u desno, bez blokade, pa će stezanjem kaiša ona da se pomeri u love skoro na rupu na pola zuba. U tom slučaju dobijem bolje paljenje.
Kako se to juče nisam setio, da se ne mučim kasnije. Možda opet ne bi bio 100% u fazu, ali bi tajming možda bio na sredini ili možda i u gornjoj zoni.
Probelm je i taj što, usklađivanjem kaiša sa remenicama, kaiš nije više napet, i onda paljenje pada, i onda gubim i ovaj tajming što imam sada!
« Poslednja izmena: Februar 17, 2017, 10:42:25 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 46
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #81 poslato: Februar 17, 2017, 10:38:31 posle podne »
Cetri srafa sto drze pumpu odvijam da bi pumpu vratio na polovinu,da mogu da je zakrecem u oba smera podjednako da bi imala mesta da se dotera paljenje u picinu dlaku na dijagnostici. Reper na remenici od pumpe je sa unutrasnje strane tj.okrenut je ka pumpi vidi se, njega postavljam  da bude na polovinu pumpe ako se ne pogadja sto je u vecini slucajeva, rotiram remenicu od pumpe da upadne kais ali da je blizi reper sredini pumpe (gledajuci remenicu pumpe rotiranjem u levo upada kais ali bezi 1zub,okretanjem u desno od pocetnog stanja 1/2 npr.) 2/3 zuba,1/2 zuba toliko obicno fali.I tako to sve stegnem ,bregastu malo dovedem je samo do stezanja, naspanujem stegnem rem.bregaste upalim i malo na uvo podesim da ne klapara kao traktor ako je promaseno puno,cuje se to dimi teze pali i sl. onda oteram na dijagnostiku za picinu dlaku .

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #82 poslato: Februar 17, 2017, 10:47:45 posle podne »
Skoro da mi je jasno sve, ali zašto ti to tako radiš, ajde razumem ovo za pumpu za tajming, ali zašto ne koristiš fabrički klin za pumpu i normalno je blokiraš i uradiš sve po PS-u? Kod mene, dok se nije desilo ovo sa remenicom, radio sam po PS-u, i sve je bilo u picinu dlaku. Nisam imao potrebe da varam.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #83 poslato: Februar 17, 2017, 10:52:56 posle podne »
Pusti ga pola zuba na pumpi,upali,spoji dijagnostiku i direktno dok radi,pomjeraj pumpu i podesi ga gdje hoćeš. Poslije samo obriši greške. Tako ja radim kad mi malo bježi. E,sad recimo na DAYCO remenu ne bježi,a na Continentalu bjezi,baš tih pola zuba,ali to riješim na način n koji sam ti opisao. I slobodno ga pusti milimetar od oznake na španeru nek je labaviji kad je nov. Pogotovo Contija. Nakon 5-6 hiljada ga možeš dotegnuti,a i nemoraš.
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #84 poslato: Februar 17, 2017, 11:01:38 posle podne »
Pa što ne reče ranije da ne uzimam Conti ako zajebava?! Ima li smisla sada pustiti milimetar na španeru, bez razupčavanja, da bude labaviji? Mislim da nema? Kako da ga pustim pola zuba na pumpi, ne razumem, pola zuba desno da gurnem remenicu, u odnosu kako stoji  kao kad je klin u blokadi?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #85 poslato: Februar 17, 2017, 11:09:28 posle podne »
Pusti pumpu slobodno da ide milimetar tamo-ovamo,bitno ti je radilica i bregasta ok. Pumpu svakako štelaš zakretanjem i promjenom ubrizgavanja na dijagnostici,mjenjanjem parametara. Zategi lagano sve šarafe na pumpi i kad ga upališ,pomjeraj je dok ga ne dobiješ u idealu. Tu zategni jedan šaraf na pumpi,ugasi zategni ostale i poništi greške,jer če ih prikazati.
Jebi ga uzmem i ja Conti,kad nema Dayco,pa ga ovako postavim. Dobar je Conti,samo imaš ovako malo problema da ga postaviš. Jbg otkud sam znao da si Conti uzeo?
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #86 poslato: Februar 17, 2017, 11:17:53 posle podne »
To TTS, najzad rešenje!!  clap clap Znači brega i radilica kad su u fazi, to je bitno. To se zove 100% faza, a pumpa se dobija 100% faza preko dijagnostike! Jel' tako? Samo što ja moram remenicu pumpe baciti desno u odnosu na blokadu,
zato što taj Conti zeza, da bi mi se stezanjen se pomerio pola zuba u levo i onda dobijam bolji tajming.
Jel' nije velika greška da vozim neko vreme sa fabrički stegnutim Contijem? Moram da odmorim malo, da pustim malo da legne, da odem do kafane, a i da vidim da li remenica radilice još zajebava...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #87 poslato: Februar 17, 2017, 11:23:54 posle podne »
E,to. daće bog,popravismo Golfa preko tastature...  majstor1
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #88 poslato: Februar 17, 2017, 11:28:22 posle podne »
Još nismo, ali biće! Eh, da nam je više takvih majstora kao što ste ti, Paul, Enkob, Gedora... onih koji VW imaju u malom prstu i imaju volje da reš, ako se iole može rešiti!  :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #89 poslato: Februar 18, 2017, 08:58:57 pre podne »
Damire pakuj alat i ajde u Rs  da otvaras radionicu,jebase nas ovi dundjeri uzduz i popreko.. thumbup :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #90 poslato: Februar 18, 2017, 09:44:27 pre podne »
Eh da je ovde takvih majstora, koji znaju koji kaiš od marke do marke leži, kako se ponaša.... Ovde bi me izbacili iz servisa kad bi ih to pitao ili spomenuo za kaiš! Jel' u Bosni ima više VW vozila, pogotovo golfova, ili u čemu je fora da se tamo više zna od ovih naših dunđera? Ili ovi naše neće da rade? Ma mora se voleti to što se radi. Ako se posao koji radiš ne voli, nema ništa od toga.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #91 poslato: Februar 18, 2017, 10:34:20 pre podne »
Ovde se samo pare vole..Jebe se njima jesu li uzubili dobro,koje su karike ubacili i kako,koji kais su stavili...samo da smuvaju 50-100e u dzep i to je glavna stvar..Pa pre 4 god da si nekom tzv majstoru pomeno da stavi abf-a u dvojku proglasili bi te ludim.sa pojavom neta i posto je Nino izbacio svoje projekte odma su svi preko noci postali majstori za 16v(al u penisu).Kad vide da im pred radionicu staje auto mladji od 2005 god odma racunaju kolko su inkasirali,a da i ne cuju u cemu je problem..Nemogu ovi pljeskarosi ni vodu da nose Ninu,Damiru,Paulu i ekipi! :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #92 poslato: Februar 18, 2017, 12:00:14 posle podne »
Sve ti se ovdje svodi na jednu rečenicu koju je jedan moj kolega davno rekao:
HAJDEMO PITATI NEKOGA,KOGA JE TO JEBAVALO...
I tako kad te nešto jebe,uvijek se nađe neko koga je prije jebavalo,pa pitaš. Sad ovdje ti svako hoće i pomoći i reć,kako je tamo,neznam. Jebi ga zato i volim Bosnu.
Što se tiče ovih ubacivanja motora,što Nenad spominje,mi smo tamo 1997-1998 pravili 16V G60 ;16V Turbo i slične budaleštine. Jebi ga išlo je,nije bilo trajno ali je radilo. Nije bilo interneta,nego garaža i sistem pokušaja i promašaja. Neko ti donese kakav WV Scene ili VW Tuning novine iz Njemačke,vidiš nešto,pa u garažu dan-noć. Prvi Turbo sam napravio na 8V GTI i K-glavu,1997. Pola godine se jebavao,ali je upalio i išao ko raketa. Jest da je istopio klipove za 2000 kilometara,ali je jeo asfalt pod sobom.Sa tim znanjem tad i materijalima kojim sam raspolagao to je bilo ravno čudu. Danas prvo imaš kupiti šta hoćeš,elektronika napredovala svjetlosnu godinu od 1997,ako imaš malo znanja i para,500-600 konja nije nikakav problem napraviti.
« Poslednja izmena: Februar 18, 2017, 12:10:42 posle podne od strane TTS »
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 46
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #93 poslato: Februar 18, 2017, 01:12:06 posle podne »
Skoro da mi je jasno sve, ali zašto ti to tako radiš, ajde razumem ovo za pumpu za tajming, ali zašto ne koristiš fabrički klin za pumpu i normalno je blokiraš i uradiš sve po PS-u? Kod mene, dok se nije desilo ovo sa remenicom, radio sam po PS-u, i sve je bilo u picinu dlaku. Nisam imao potrebe da varam.

Ne koristim fabricki klin iz razloga da ne bih imao zebancije ako puno bezi da ne bi pumpu mnogo rotirao napinjao cevi ili rasturao ponovo i sl.Uvek gledam da mi remenica bude unapred,desno za pola zuba i kada stegnem spaner ona se vrati u levo malo koristim klin koji im a veci luft da mogu remenicu da okrenem malo vise nego sto klin dozvoljava,kao sto sam vec pisao a rece i TTS.Razliku sto fali dobicu rotiranjem same pumpe.Nisam probao mozda bi se dobilo i sa fabrickim klinom za blokadu ako bi se olabavila i pumpa.Nisam siguran sto posto ali mislim da montiranjem istog proizvodjaca kaisa koji se skida i novi moze da se pogodi sve u dlaku da kazem korak bez ostupanja,dvaput mi se desilo tako, jednom na mom autu jednom na drugarov bili su isti proizvodjaci starog i novog.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #94 poslato: Februar 18, 2017, 02:10:53 posle podne »
Sve mi je jasno, probaću i tako, nek malo legne ovo.... Iz tog sam razloga i kupio isti kaiš koji sam prethodno imao, sa kojim nije bilo problema, a to je Conti. Međutim, ja sam sada menjao i remenicu radilice, pa verovatno to kad je zajedno, eto malo bežanja. Fabrički klin je 15,30 mm, ja imam neki zamenski od 15,6mm. Znam da mala gedora 11 duža, od 1/4 cola, je isto tu negde spoljni prečnik 15,6mm, znači ako uzmem dužu gedoru 10, tu je manji prečnik, taman nju da gurnem u pumpu da može da ima lufta. Ali problem je što meni remenica kad je pustim uvek se nategne na levo....to je zato što mi je sama pumpa gurnuta skroz do kraja... dobro, zato olabavim pumpu, vratim je nazad da nije napeta, pa ni remenica neće da beži u levo... ne mora niko da mi je drži. Sve ostalo ide kako je rečeno.
Hvala i tebi Bojmil, kao i TTS-u, Paulu, Enkobu i ostalima!
Evo sad je pristojno upalio, bez belog dima, a napolju je 3 stepena, tako da već je bolje što sam juče gurnuo pumpu do kraja, ali probaćemo i ovo kad malo legne kaiš, da to vidimo da bude u dlaku, naravno picinu!  :26
« Poslednja izmena: Februar 18, 2017, 02:17:21 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #95 poslato: Februar 18, 2017, 06:25:03 posle podne »
sa tom manjom gedorom uzmes i kljuc 19 i nategnes skroz desno cak i da gedoru malo nakrivi prema dole u blokatoru kad natandaris remen slobodno popusti i vratit ce na mjeru pri stezanju
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #96 poslato: Februar 21, 2017, 04:15:11 posle podne »
Radilo se danas  :) nisam hteo, nego me iznervirali ukućani nešto i odem ja da raduckam..
Problem knap Conti kaiša i nove remenice, tj. nemogućnosti da se dobije faza na pumpi 100% u zub, a što ima za posledicu da ne mogu da dobijem zadovoljavajuće vreme ubrizgavanja pumpe na dijagramu VAG-COM-a, (jer je pumpa gurnuta do kraja napred) je trenutno rešen na sledeći način:

- cevi pumpe odvrnute, delimično skinute
- pumpa vraćena nazad do početnog položaja (da remenica pumpe ne bi bila napeta)
- nije korišćen blokator za remenicu pumpe, nego sam remenicu u odnosu na tamo gde stoji kad ide blokator, za zub pomerio udesno (ne može na pola zuba, ili zub ili stoji na mestu gde ide blokator)
- na tako pomerenu remenicu za zub u desno, nabačen je kaiš (ostalo sve normalno remenica bregaste i dr.)
- zategnut kaiš, kad se provrtelo dva kruga na radilici, zamajac nula, brega odlično, remenica pumpe kao na slici, znači otvor na njoj za blokator otišao udesno, tj. cela remenica otišla udesno:



- znači blokator sad nikako ne može da uđe u rupu, ma nema veze sa rupom, jer je remenica pomerena desno za zub
- pumpa vraćena na sredinu, možda malo manje
- cevi vraćene, zavrnute
- posle navlačenja nafte i ispuštanja vazduha, auto je odmah upalio, što znači da sam dobro pogodio paljenje (za početak)
- pogledam tajming, u donjoj zoni, ali sad imam mesta koliko hoćeš da pumpu guram napred i dobijem napredni tajming.
- pumpa gurnuta napred neznatno (nije ni na sredini) i posle dobro zagrejanog auta, dobije se ovo:



Skinem ponovo deklu da proverim radilicu i bregu, i posle vrtenja, brega idealno, reper na zamajcu pola zuba (onog na zamajcu) mu fali da dođe na nulu. Znači nije ga promašio nego tek treba da naiđe. Zbunim se malo, ali mislim da je to posledica toga što je sad motor zagrejan, a kao što svi znate, zupčenje se radi na hladno, a kad se motor zagreje na radnu temperaturu, kaiš se dodatno zategne, pa je još više knap... Uglavnom, mislim da je to sve u granicama normale...
Sklopim sve, proverim tajming i to je to.
Inače, probao sam dva puta onako redovno da uradim, sa ubacivanjem blokatora u pumpu, i nema šanse, beži za pola zuba, isto kao ovom majstoru što mi je radio.
Da bi trenutno dobio napredni tajming, i bolje paljenje ujutru kad nije mnogo hladno, nije moglo drugačije!
Inače, kad stavim tajming gore izvan dijagrama (izlazi iz fabričke specifikacije) auto kad je motor zagrejan pali na čvrgu, a kad je ovako malo posle sredine kao na slici, neće baš... Što znači da mi kompresija nije baš najbolja (to se znalo), i zato se ja trudim da tajming bude u gornjoj zoni dijagrama, a što trenutno nikako nije moglo osim ovog varanja na remenici pumpe.
Pratiću situaciju i u narednom periodu, dok malo legne kaiš, a i zbog remenice radilice, da vidim da li sada vremenom dobija lufta.
Hvala svima!  :26


« Poslednja izmena: Februar 21, 2017, 04:21:45 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #97 poslato: Februar 21, 2017, 04:54:02 posle podne »
Svaka cast za volju i trud, nadam se da ce biti dobro sad

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 46
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #98 poslato: Februar 21, 2017, 05:32:10 posle podne »
Nadam se da si resio problem i to bi trebalo da bude trajno tj.trebao bi da ga proveravas na 15000-20000km cini mi se tako nesto pise u servisnim knjizicama,zakacis vidis gde se nalazi pomeris pumpu ako treba to vrlo malo i driving,ne bi trebao da bezi puno da se spusti u kasno paljenje.Poz...

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #99 poslato: Februar 21, 2017, 06:51:31 posle podne »
Da, čini me da se proverava na 20000 km. Jer kad novi kaiš malo legne, malo se opusti, i tada hoće da paljenje da ode da bude malčice kasnije, tada se malo opet gurne pumpa.
Jbg, možda mi je malo pobeglo i kad sam zatezao remenicu pumpe, jer nemam dobar ključ koji baš knap ide u bregastu da drži čvrsto, ali mislim da je to sve u 98 % u fazi.
Dobra je ova fora sa otpuštanjem pumpe priliko samog zupčenja, baš u ovom mom slučaju, kad se mora remenica pumpe gurnuti za zub u desno. Jbg, fabrika nije rekla da se ovo ovako radi, ali drugačije nije moglo da bih dobio da mogu da pumpu guram kako paljenje pada kako kaiš leže. U principu ovo nije nikakva greška, samo pomeranje (fiktivno) blokade remenice pumpe, da bi sama pumpa imala hoda da se gura ka napred.
Hvalu puno i tebi bojmil0306, jer sam i od tebe nešto naučio! Valjda će mi ponovo trebati.
Kad imaš puno znanja to prija, a sve što prija ne može da škodi! Živeli! :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.