Autor Tema: AFN TDI Polako gubi paljenje  (Pročitano 26403 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #60 poslato: Februar 15, 2017, 10:23:21 pre podne »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #61 poslato: Februar 15, 2017, 11:14:51 pre podne »
Videćemo koliko će da traje, nadam se da će da potraje. Ali generalno, meni je loše čelo radilice. Bilo je rđavo i već je rđa nagrizala čelo. Zato je i alat kad je frezovao, povukao neke deliće čela. Jednostavno, auto je mnogo prešao, to su godine i to je to. Mislim da fabrika nije ni predvidela da se ovo ravnjanje radi. Mi smo sada podosta materijala skinuli, sigurno desetu, dvadesetu, ako ne i dosta  više. Kaiš se malčice približio motoru i na gornjim remenicama. Ako bi trebalo još jedno ravnjanje, ne bi moglo, možda neko baš fino, ali ovako malo više ne mere. Sigurno bi alat povukao još više materijala sa čela, a i kaiš bi izašao iz ose. Tad bi morala druga radilica.
Ma sve je to jasno ko dan.Samo pravi majstor to treba da odmah uoci i radi na otklanjanju uzroka i kvara,a ne da nas jebavaju po pet puta skidaj kupuj menjaj zubci,,,ma bruka.Sve para kolko si dao na remenice,kaiseve i pm,kupio bi radilicu jbt..Ja sam sto puta reko dobar majstor nikad nije daleko. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #62 poslato: Februar 15, 2017, 07:15:50 posle podne »
Crk'o mi zvučnik n lap topu, šta priča ovaj, zašto se stalno mora upotrebljavati kilo ključ? Šta još kažu? Jel' može neko ukratko?
Jeste, dobar majstor, ali stvarno dobar nije daleko? Ali, treba ga naći, i obično ima brdo posla, naravno jer je dobar!
Recimo, ovaj što me zajebo za čelo (jer da smo obradili još prvi put bilo bi još bolje), recimo on mi auto uzupči u picinu dlaku. Olabavljuje remenicu bregaste, jeste, stavlja neki ključ umesto fabričkog alata za blokadu bregaste, u pumpa gura neku 10-ku gedoru dužu, uglavnom to je isto kao fabrički alat (15,3mm). I ima neki foru, znači ta gedora ide u pumpu, ma da ne zakači ivice remenice. Ovi drugi, niko neće da olabavi remenicu bregaste. Neki još i urade solidno, a ovaj mali juče kaže, ma daj, pa to je isto! Uzupčio ga, kantastrofa. Jebi ga, moj problem je što imam VAG-COM, gde imam taj dijagram (TDI Graph Timing) gde se sve vidi. A i da nemam, oseti se kako lošije vuče auto i kako pali kad mnogo nije hladno, kad ECU ne pali grejače. Ne znam kako je kod 1Z i AHU i ALE ili AVG motora, ali kod mene, ako mi se ne uzupči i picinu dlaku, ja recimo ne mogu da dobijem malo napredno paljenje . Pumpu sam radio u servisu Dmitrović na Galenici, mislim da znaju posao i ne verujem da je do nje. Znači ona mi je sada gurnuta skoro do kraja ka šoferšajbni. Možda mogu još da je napnem milimetar. Ako mi se pogreši u zupčenju mnogo, em što nemam snagu, em ne mogu da dobijem tajming, jer nemam gde da gurnem pumpu. Ako se malo pogreši u zupčenju, imam neki tajming oko sredine, ali ako hoću napredno paljenje, ne mere, jer nemam gde da gurnem pumpu. Ako se uzupči u picinu dlaku, onda ovako kako stoji pumpa, dobijem tajming u gornjoj srednjoj zoni dijagrama negde oko 59-60, i onda, em auto ima 100% snage, em mogu da ostavim tako, ili ako hoću da vratim malo pumpu nazad, da dobijem paljenje na sredini i to je to. Niko neće da se zeza sa ovim! I ne tražim, ja ću sam da vrtim pumpu samo ih molim da mi uzupče u picinu dlaku. Nudim ljudima po duplo para, oni krenu da rade, uzupče ga solidno, ja kažem dobro, al' može bolje, aj ponovo, on kaže, ma daj to je ništa, i ubeđuju me da je to 100% u fazi.
Zna se šta je 100% faza, bar kod mog motora! Vrtiš na radilici, poklopiš reper na zamajcu (ako promašiš nema vraćanja, dobićeš loš rezultat) znači mora ponovo vrtenje, pa da se stane na reper na zamajcu u milimetar, onda da fabrički alat ide u bregu lagano, i da fabrički alat od 15,3mm ide u pumpu lagano bez da zakači ivice remenice pumpe. E to je 100% faza, sve ostalo nije. Al' se ja nerviram zbog tog zupčenja, pa vi ljudi nemate pojma...
A vidim da i drugi imaju problema sa novijim motorima...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #63 poslato: Februar 15, 2017, 09:37:49 posle podne »
Koliki ti je post crknuce i tastatura 😁😁😁

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #64 poslato: Februar 15, 2017, 09:48:58 posle podne »
Ma neće, nije meni problem da otkucam, da iznesem šta me muči. A možda nekad i neko čita, pa nauči nešto iz mojih postova  majstor1
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #65 poslato: Februar 15, 2017, 10:33:25 posle podne »
bez otpustanja remenice bregaste nema zupcenja jos od 1.5 dizela iz prvih mk1. ja sam vise puta celo radilice navarivao i obradivao bez skidanja iste i nikada nisam imao taj famozni set za zupcenje, nego i dan danas radim sa vilastim 14-15 i dubokom gedorom 10
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #66 poslato: Februar 16, 2017, 09:11:20 pre podne »
Ma može i sa ključem, i naravno gedora 10. Problem je što neki ni to nemaju... Odeš kod bošiste, on ti skine pumpu, pa kad vraća, nit skida deklu, nit stavlja klin u pumpu, nego stavlja crtice. Znači ako si došao sa 100% fazom, nisi se vratio sa njom lollol Pa sad moraš ponovo kod nekog majstora..  O ovima što skidaju deklu i blokiraju bregu, a neće ili im teško da oslobode remenicu brege (da odvrnu šraf i da kucnu remenicu) jer to "nema potrebe", "zašto se to radi", "ma kakvi nema to gde, možemo sad da vrtimo i 100 krugova", "100% je to u fazi, ma mrdneš malo, i evo ulazi alat" itd., o njima nemam komentara.  angry2
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #67 poslato: Februar 16, 2017, 11:07:25 posle podne »
Brate po pričama ovdje na forumu vi u cijeloj Srbiji nemate 2 majstora da valjaju. Jebo te kod nas ovdje djeca u osnovnoj znaju 1,9 TDI staviti u fazu bez problema. Neki dan sam čitao isto na forumu,neko je imao problem sa Golfom 5 1,9 TDI i zupčenjem. Stvarno se počinjem baviti mišlju da preselim u Srbiju i otvorim servis...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1261
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #68 poslato: Februar 17, 2017, 12:55:38 pre podne »
Ima majstora ali su nam skupi pa zato idemo po raznim garažama i majstorima koji nemaju ni registrovanu radnju a kamoli alat za ravnanje čela radilice...
Knalek, da li si merio kompresiju u skorije vreme?

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #69 poslato: Februar 17, 2017, 07:32:02 pre podne »
Ima k.... majstora..Ja ih znam jedno 50 koji drze registrovane radnje i jedno jos toliko bez registrovanih..Samo za trojicu mogu garantovati da znaju znanje i to jedan Jovo iz Ue,Marko Rosic iz Pz i naravno Gedora..Ovo sve ostalo je go penis...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #70 poslato: Februar 17, 2017, 08:56:41 pre podne »
Petakovicu ne preteruj. Nije Srbija samo ta tri mesta i da u njima postoje dobri majstori.

Ima dosta majstora koji su dobri samo sto su skupi.
Ljudi ne razmisljaju da ce odlaskom kod jeftinijeg platiti vise na kraju.
Opet, skup majstor ne znaci da je i dobar.

Sent from my E2303 using Tapatalk

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #71 poslato: Februar 17, 2017, 09:46:56 pre podne »
Nenade, 100% si u pravu! Nikakve veze plaćanje poreza i registrovana radnja nema veze sa majstorlukom, voljom da se nekom reši problem i znanjem! Znam sam da problem rešim u sklepanoj garaži, a da ne mogu da završim u servisu sa pločicama na zidovima i sa tri dizalice! Nekad nije problem ni u parama. Znao sam da velike pare ostavim u registrovanom servisu, kažu ne može bolje, a i da platim nešto džabe ovom u garaži i da mi reši problem. Sve zavisi koliko ko ima volje i znanja, a i logike. Jer to ne ide jedno bez drugog.
Vozim 28 godina. Vozio sam i novu dvojku, i GTI star par godina i sada 20 godina star TDI. Pravi majstor se tek pronađe kad imaš matoro vozilo. Tada trebe znanja, volje i logike, jer to je vozilo odavno za reciklažu. Lako je sad da odvezem sedmicu na servis, sve novo. Kod mene nije ni materijalni problem, hoću da platim. Zadovoljstvo nema cenu. Kažem platiću više, uradite tako. Kažu, to je to, ne može bolje ili  to tako treba, a ja znam da ne treba. Kao što sam rekao, neko nema znanje a neko nema volju.

zorancile@

 Nisam merio kompresiju, nije bilo potrebe, nisam imao problema. Nije mi se nikad davalo 20-30E, uvek nešto bilo preče. Auto na -15 pali bolje nego neki benzinci. Ako je verovati starim majstorima da dizel pali na kompresiju, onda mi je kompresija dobra. Međutim, ja znam da to nije tako. VW je to tako napravio, da kad je hladno, i ako je lošija kompresija, em što dugo drže grejači, em ECU elektronski pomeri pretpaljenje.
Problem je kad nije hladno, kad ne drži dugo grejače i kad ECU ne pomera paljenje. Meni kompresija sigurno nije najbolja, pretpostavljam. Zato se trudim, da paljenje držim u gornjoj zoni, da bude ranije. Kao kod benzinaca kad se radilo, dase malo ranije paljenje, da bolje pali.
Zato ja kukam kad mi ga ne uzupče dobro, jer tada ne mogu da pomeranjem pumpe dobijem ranije paljenje.
Za one koji bi nešto da nauče, evo fabričkog dijagrama početka ubrizgavanja:





Preporučene vrednosti početka ubrizgavanja treba da budu u zoni "C". Ako je motor dobar, kompresija dobra, gde god staviš ubrizgavanje ako u je fabričkim specifikacijama, paliće dobro i kad nije mnogo hladno.
Kad je motor lošiji (mislim kao kod mene), ubrizgavanje se stavlja u gornju zonu, iznad srednje linije.
Evo praktično, sve se dešava u ovih 15-20 dana. Kada mi je ubrizgavanje u donjoj zoni, skoro do donje linije, kad je napolju 2-3 stepena u plusu, pali malo lošije. Da se razumemo, ne veglam 10 sekundi, nego zaverglam i on ima malu zadršku, pa onda digne obrtaje, skoro pa normalno, ali meni bode oči.
Kada mi je zupčenje 100% u fazi, (pumpa mi je već skoro do kraja), dobijem ubrizgavanje u gornjoj zoni dijagrama segmenta "C", i na istoj temperaturi, auto pali odlično, nema te zadrške, odmah su obrtaji na 903 obr/min.
Lepo piše dole: Ako je početak ubrizgavanja napredan, pomerite pumpu u smeru okretanja motora, ako je početak ubrizgavanja retardiran, pomerite suprotno od rotacije motora!
Pa još kaže: Ako je početak ubrizgavanja u specifikacijama u zoni "C", podešavanje nije neophodno. Posle na primer reparacije ili promene i instalacije injection pumpe, podesite vreme da početak ubrizgavanja bude na srednjoj liniji u specifikacijama u zoni "C"!
E to kad je dobar motor, tako treba, ja držim u gornjoj zoni, kad mi ga uzupče kako treba. :25
Ovo o čemu pišem, 90% majstora nema pojma, a od onih 10%, što znaju, većinu njih boli qurac što meni auto ima zadršku kad nije mnogo hladno, boli ih za moju kompresiju. One i koji malo manje boli, nemaju volju da rade mator auto, na kraju rezultat isti.
Ove stvari uglavnom znaju dobri bošisti! Hvala svima!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #72 poslato: Februar 17, 2017, 03:58:36 posle podne »
Fora je sto svi majstori imaju volju da naplate a retko koji da se drka sa autima starim i po 20 god.Al svi odreda bez obzira znaju li ili ne zanat,imaju i te kako volju da naplate..Al onima gore navedenim svaka cast,Em znaju em hoce da pomognu..A evo i zasto-Gedora mi je covek preko telefona(Ne znamo se licno),prodao glavu motora u extra stanju koju sam samo namontirao na auto,za cenu za koju nije imalo sane da nadjem ni priblizno kvalitetnu glavu kod dundjera po Z.Srbiji.Zatim majstor Jovo Ue doktor za Zastavu.Marko Rosic mlad decko al svaka mu cast,na jednoj dialici je radio B6 Pasat a na drugoj moj g2 sa ne tako prostim kvarom motora..covek je cak prihvatio i reklamaciju i odradio sve po dogovoru.A pre njega sam se jebavo mesec dana po tzv proverenim servisima po Pz necu ih imenovati al sto im majki jebem prevarantske sve odreda..Znaci pare nikad nisu problem bile,samo i ponavljam samo njihovo znanje i volja da se primljeni posao odradi.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #73 poslato: Februar 17, 2017, 08:09:10 posle podne »
Bravo Nenade! Svi znaju da naplate, a retko ko volju da se drka sa autima starim 20 godina! Ti i ja imamo iste probleme!
Kod mene u autu i dalje gremlini!  :17
Posle onog kidanja šrafa na radilici i ravnjanja čela radilice, pošto mi onaj klinac nije dobro uzupčio auto, krenem ja da ga radim.
Sve radio po PS-u, školski, fabrički, auto-data, ma nema šanse, pola zuba mi uvek negde beži.
Odem kupim novi Contitech set, nov PK, novu pumpu (curka stara), i odem kod čoveka koji mi je prošla dva puta zupčio (u roku od 3-4 meseca)) i koji to stvarno školski i za primer radi, znači u picinu dlaku.
Kažem ja njemu, plaćam više hoću da bude u picinu dlaku. Kaže on meni, ja drugačije ne znam i ne radim i da ne plaćaš više! Ok!
Čovek mi radio 3 sata auto, od toga 45 minuta samo zupčenje! Da nisam bio tu ne bi nikome verovao. Bio sam sve vreme prisutan, čak mu i pomogao.
Isto kao kad sam ja probao, kako god proba, negde beži pola zuba. Tri puta probao, na tri različita načina-fore, ma svaki put isto. Ma čovek markirao, obeležavao, gledao, ma nema šanse! Krene odozdo od radilice sa nabacivanjem kaiša, pa na pumpu, pa onda na remenicu bregaste, znači sve školski, redom po smeru kretanje kazaljke na satu, i kad nabaci, zategne, pobegne na  radilici. Ako radi na drugi način, pobegne na pumpi, ne može da se ubaci klin. Jedino na bregi ne beži.
Kaže on meni, ne možemo iz nekog razloga da ga uzupčimo 100% u fazu. Nešto tu sad nije u redu sa stavljanjem ove remenice na ovako obrađeno čelo. Sad na prvi momenat ne znam šta.
Prevari ga nekako, dobije kao nešto bolje stanje i kaže mi, vozi ovako min 1000 km, nov je kaiš, nova je remenica, kad malo nešto legne, pošto je sada sve knap, dođi da pokušamo da ga preštelujemo, kad bude malo luftića negde, da pokušamo da dobijemo tih pola zuba.
Kaže on još, mogu ja sada da ne zategnem kaiš kako treba i da možda dobijem pola zuba, ali neću, fabrika je rekla da poklopimo crtice na španeru, tako ćemo i da uradimo.
Upalimo auto, lepo radi, ne zveči, dobro ide, rek'o super, napravili smo nešto.
Odem uključim dijagnostiku i smorim se. Evo dokumentovano:





Odmah u najavi znam da će ujutru kad mnogo nije hladno prvo paljenje biti muda, al' ajde nada uvek postoji!
Krenem jutros do grada, napolju mislim 1 stepen u plusu, drži grejače par sekundi, vergla, ne mnogo dugo, krene da pali, ali se muči i upali. Nazad izbaci beli dim kad upali. Znači nije dobro uzupčen, paljenje retardirano. Znao sam, video sam još juče. Smorim se žešće, odem uzmem dijagnostiku. Prvo odem kod onog klinca da proverim na koliko smo stegli šraf radilice kad smo radili. Šraft stegnut na oko 11-11,5 kila.
Rešim da proverim stanje. Skinem sve što treba, vrtim na radilici, stanem na reper na zamajcu.

Tamo, picina dlaka, evo slika:





Na bregi takođe picina dlaka, alat ulazi u desetu, evo slika:






Na pumpi bulja, ne može da uđe klin, evo slika:




Znao sam, ajde uzmem snimim situaciju da znam da pratim situaciju.
Olabavim cevi sa pumpe, gurnem pumpu do maximuma i dobijem malo bolju situaciju. Evo slika:




Mozgao sam. Skidanjem delića čela radilice remenica je više sela na radilicu, znači sad je kaiš bliže motoru.
Na gornjim remenicama se neznatno vidi da kaiš sada skoro pa neprimetno  gazi bliže motoru, nigde ništa ne kači, ne struže, sve lepo radi. Kaiš u osi. Ali, kakvo to veze ima sa zubima?!!
Meni kao da trenutno treba kaiš od 136,5 ili 137,5 zuba, a ne 137 zuba kako treba!
IMA LI NEKO OD ČLANOVA NEKO RAZUMNO OBJAŠNJENJE?! Osim onog da je novi kaiš, nova remenica, da je kaiš propisno zategnut i da je sve napeto! To još ne mogu da uzmem zdravo za gotovo, pa nisam menjao sve remenice, nego samo jednu! Možda to tako bude kad se menja jedna remenica a ne promeniš ostale! Pa nije mi stara remenica pojedena 5mm, nego desetu, dvadesetu.

Nisam pametan!

Mozgao sam i imam plan! Kao prvo pratiti da li gubi i ovu fazu što ima, zbog ranijeg problema sa luftom na remenici.
Kao drugo, da sačekam neko vreme, da vidim da li će kaiš malo da legne (kad bi neka legla, ne bi ovo sve ni video  drive), pa da onda zupčim ponovo, vidim da li može, pa ako ne može, ili da na pumpi  pređem zub u smeru kretanja kazaljke na satu , pa da dobijem malo bolje paljenje, pa ako treba pumpu ću da vratim nazad, jer nazad imam mesta koliko hoćeš, ili da pri zatezanju kaiša, ne stežem na propisanu meru, ne poklopim repere na španeru!
Još jedna važna činjenica je ta da vodeću remenicu, onu malu gore, teže vrtim rukom, nego kad je bio stari kaiš.
Ajde to je normalno, nov je kaiš, nova jedna remenica, ali nije mi normalno da zbog toga beži pola zuba.
Kaiš je propisno zategnut, a ispada da bi zupčenju trenutno više odgovaralo da nije!

Prihvatam sve konstruktivne ideje! Hvala svima! :26
« Poslednja izmena: Februar 17, 2017, 08:23:16 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #74 poslato: Februar 17, 2017, 08:42:04 posle podne »
Znas sta meni ovo nije jasno..Dal je sve sa tom pumpom ok..Ipak pitaj TTS-a ili Paul-a u pp.Ako nista ne uradis,ipak otidji kod Gedore u Zemun..Ja sam na g1 gtd lomio bregastu i drugar ija stavimo drugu polovnu na putu i uzubimo ga 100% bez blokade,sa prirucnim alatom jbg i kais bio sa preko 30 000km...Al ovo kod tebe mi nije jasno..Pitaj one ljude gore sto sam ti napisao..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #75 poslato: Februar 17, 2017, 08:44:54 posle podne »
Au jbt kod tebe stvarno gremlini, da se nije sta ostetilo kad ti je zadnji put pukao sraf od remenice kad su ti pospadala i druga dva kaisa

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 46
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #76 poslato: Februar 17, 2017, 08:56:29 posle podne »
Mislim da se problem javlja na zupcastom od radilice do bosch pumpe kada nabacis kais sve lezi na mestu ali je labav kada ga naspanujes spanerom on povuce remenicu pumpe zategne ceo kais i pumpa pobegne pola zuba. Ja kada spanujem moj 1Z ne ubacujem blokator bregaste koji je knap nego neki uzi da mogu remenicu pumpe da zarotiram u oba smera pri montazi kaisa.Prdhodno pumpu olabavim i podesim na polovinu prilikom montaze pratim reper na remenici pumpe i nisanim ga da bude na polovinu pumpe ima obelezeno ako se ne jasi pola zuba ili manje rotiram remenicu u smeru da bude sto blize polovini pumpe reper remenice.Namontiram tako stegnem spaner na max.do poklapanja oteram na dijagnostiku podesim fino paljenje izmedju plave i zelene zlatna sredina,zaboravio sam da napomenem da je remenica bregaste odvijena. Nadam se da ce ti mozda pomoci poz...

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #77 poslato: Februar 17, 2017, 09:21:01 posle podne »
Mislim da se problem javlja na zupcastom od radilice do bosch pumpe kada nabacis kais sve lezi na mestu ali je labav kada ga naspanujes spanerom on povuce remenicu pumpe zategne ceo kais i pumpa pobegne pola zuba. Ja kada spanujem moj 1Z ne ubacujem blokator bregaste koji je knap nego neki uzi da mogu remenicu pumpe da zarotiram u oba smera pri montazi kaisa.
To se i ja spremam da uradim, ako kaiš ne "legne"! Ali zašto je to tako sada?! Nisam imao problem sa ranijem kaišem koji prešao 22000 km, čak i kad je bila nova remenica radilice?!
Nisam te najbolje razumeo ovo u vezi pumpe same.... Znam ima neki reper na remenici pumpe gore levo, znači taj reper da obeležim da pratim?! Nisam te razumeo zašto odvrćeš pumpa na ona 4 šrafa prilikom zupčenja, kad je za zupčenje bitna remenica ? Pumpu mogu kasnije da vrtim da dobijem fino paljenje.
Mada jasno mi je, sa užim klinom malo prevariš remenicu pumpe, tj. remenicu okreneš malo u desno, da bi se dobilo ranije paljenje.... To je moja ideja da uradim.... ali zašto to sad tako mora? Ranije je sve bilo normalno! Zašto sada deluje da je ili kraći ili iduži kaiš ne stari, ili da je ili veće ili manja remenica nego stara?
Činjenica da je nov kaiš kraći nego stari koji se vremenom izdužuje, i činjenica je da je nova remenica veća nego stara, jer je stara izlizana! Ali, ne može to toliko da bude da mi se sad ne gađaju fabričke mere za zupčenje?!
Ili može, ako se obe stvari promene u u isto vreme?!

U pravu si, prilikom stezanja kaiša remenica pumpe se nategne, vrati se ka levo i klin ne može da uđe. I ranije je to znalo meni da se desi kad recimo lepo ne krenem dole od radilice sa kaišem, pa mi povuče remenicu.
Ali sada je to drastično ,i ako se lepo krenulo sa kaišem odozdo.
Jedino da, kao što sam napisao, remenicu pumpe pustim za zub desno, da uopšte ne može da uđe klin, ili možda neki uži, ali ne vidim funkciju, drži je kaiš. Pa da onda ona prilikom zatezanja krene da beži levo i dođe tu negde gde treba.... Ne verujem da bi bilo 100% faza, ali možda bolje nego sada sigurno!
Kako mi to nije palo juče na pamet da kažem to ovom majstoru! Kako majstori ne znaju za tu foru?
« Poslednja izmena: Februar 17, 2017, 09:31:50 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #78 poslato: Februar 17, 2017, 09:53:34 posle podne »
A jbt ja tek sad vidim da je ovo stari tdi, nije ti to opisano zupcenje u picinu dlaku. Moras remenicu bregaste skinuti sa konusa. Ti zablokiras bregastu al mora ti pomerit ili radilicu ili pumpu ovisno sa koje strane pocnes montirat kais. Ovo zapamti> Moras skinut remenicu bregaste i zaviti sraf toliko da se remenica moze okretat oko bregaste, naravno pre toga blokiraj bregastu sa zadnje strane. Blokiraj pumpu i redjaj kais, kad postavis i zategnes kais. Makni blokade pumpe i bregaste 19 kljucem zavijaj sraf na bregastoj dok se motor ne okrene. Okreni par krugova i dovedi na paljenje smem da se kladim u sta hoces da ce svaka blokada stati na svoje mesto.

Nema zanata bez alata

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #79 poslato: Februar 17, 2017, 09:59:43 posle podne »



Evo ti ovo ti je zupcenje u picinu dlaku
Nema zanata bez alata