VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kraljrtg Jul 12, 2017, 01:08:22 posle podne
-
Upravo mi se desilo sledece,na dolasku u grcku na letovanje,znaci kada sam usao u zemlju,pre tog je bilo sve normalno. Zatrenutak mi auto stucne upali se lampica chek engine i pocne da gubi snagi,padaju obrtaji. I to sve na 3000 obrtaja i brzini oko 110kmh. To se ponovilo 4-5 puta. Kratko traje oko minut ibposle auto ide normalno. Znate li sta me to zeza?
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
Bobina?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Sigurno neka od bobina ili svecica izostanak palenja smese na trenutak.Proveri na dijagnostici.
-
Provericu cim se vratim u Srbiju.Nadam se da cu stici bez problema
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
Vozio sam auto na dijagnostiku,nije zabelezena nijedna greska???
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
Sta mislite de me ne zeza pumpa za gorivo?
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
Trza li auto dok se vozi?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Netrza ovo mi se desavalo i celim povratkom iz grcke i to samo pri konstatnoj brzini na auto putu auto se trzne natrenutak upali lampicu chek engine i pocne da obara obrtaje i pada brzina,a zatim vrati na normalu.A kad vozim dinamicnije menjam brzinu kretanja brzinu sa 5 na 4 i tako dalje auto radi normalno.Znaci to mi se desavalo samo na auto putu...
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
Pozdrav
Isti auto i slican problem
Vec par godina imam problem sa trzanjem u voznji,al kad postigne radnu tempreaturu i na nekih 1500 do 2500 obrtaja.Nekad prestane po 100km,pa se opet vrati neko vreme.Greska je bila u MAP senzoru usisne grane,cistio ga i resavao problem na par meseci.To se i dalje nastavlja,kupio drugi polovan al isto.
Menjao bombinu,svecice,kablove.
PRIMETIO SAM DVE STAVRI...
1.Jedna dizna je vlazna...Da li mozda ona pravi problem, kad se zagreje da ne baca lepo gorivo,ili da uvlaci fals vazduh...
2.Uredjaj koji sprecava da skala predje preko 5000 obrtaja...nekad prekida a nekad ne...vec predje tu granicu preko,moze da zakuca do kraja...nema onih prekida...
Auto losije vuce,trese na 2000 obrtaja,prenosi na sasiju vibracije,na leru kada dam gas,tako i u voznji prenosi vibracije...
Kao da nema dobru varnicu ili gorivo...Da kazem on radi,al drhti po malo na leru...Nema dobar rad.Slabije vuce.
I ujutru prvo paljenje pocne da trokira,dok ne dam gas
Nadam se da sam lepo objasnio
-
Niko nema neku ideju...Zamenio bombinu,svecice,ocistio dizne.I dalje losije vuce i do 2500 obrtaja trza,al tek kad postigne radnu temperaturu pocne da trza,malo se ohladi sve ok,cim vrati temperaturu pocne da trza...Trza on i na vise obrtaja al se ne oseca.Na manjim obrtaji non-stop trza...Citam da moze da bude sonda ili senzori...Da li moze da se ispita tacno sta je...Gresku ne izbacuje...Bio na dijagnostici,iamo greske,sve ocistio.I majstor kaze moze biti bilo sta od navedenog.
-
Filter goriva je mom drugu pravio problem, slicni simptomi
-
Niko nema neku ideju...Zamenio bombinu,svecice,ocistio dizne.I dalje losije vuce i do 2500 obrtaja trza,al tek kad postigne radnu temperaturu pocne da trza,malo se ohladi sve ok,cim vrati temperaturu pocne da trza...Trza on i na vise obrtaja al se ne oseca.Na manjim obrtaji non-stop trza...Citam da moze da bude sonda ili senzori...Da li moze da se ispita tacno sta je...Gresku ne izbacuje...Bio na dijagnostici,iamo greske,sve ocistio.I majstor kaze moze biti bilo sta od navedenog.
jesi li provjeravao pumpu goriva,mislim da bi preko dijagnostike mogao provjeriti pritisak
-
Ovo se desava kad postigne radnu temperaturu.Menjao filter goriva i vazduha.Idem danas na dijagnostiku da vidimo dal pokazuje nesto,prosle nedelje sve pobrisano...
-
Niko nema neku ideju...Zamenio bombinu,svecice,ocistio dizne.I dalje losije vuce i do 2500 obrtaja trza,al tek kad postigne radnu temperaturu pocne da trza,malo se ohladi sve ok,cim vrati temperaturu pocne da trza...Trza on i na vise obrtaja al se ne oseca.Na manjim obrtaji non-stop trza...Citam da moze da bude sonda ili senzori...Da li moze da se ispita tacno sta je...Gresku ne izbacuje...Bio na dijagnostici,iamo greske,sve ocistio.I majstor kaze moze biti bilo sta od navedenog.
To kad" majstor kaze da moze biti bilo sta od navedenog..." , moj ti je savet da promenis majstora... On mora da pronadje kvar (ako je majstor) a ne da nagadja..ako ima adekvatnu dijagnostiku (ne igracku). Mi na forumu nagadjamo iz iskustva kvarova sa nasih auta sta bi moglo biti a on treba da ga otkloni ako ume...
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Ovo se desava kad postigne radnu temperaturu.Menjao filter goriva i vazduha.Idem danas na dijagnostiku da vidimo dal pokazuje nesto,prosle nedelje sve pobrisano...
Nemoj da ti gleda samo greske, vec neka provjeri parametre dijagnostikom, pritisak goriva na odredjenom gasu, kakve parametre pokazuje maf senzor, idr idr..
-
Sve ste rekli...ne moram nista da dodam...SVI SU MAJSTORI ISTI,ovo mi je peti grad kako menjam,i preko 30 majstora.Kad mi kaze moze biti bilo sta,ja cu da izmenjim sve senzore,kablove i bonbinu i nalazim kvar 100 posto sam...To je 500e...Vodom proveravao bombinu i kablove,prskao...Kaze da moram da vozim preko 2500 obrtaja.To za sad pali,al meni nije trzao na tim obrtajima.Kaze odlicno ide,probao ga.Kako je tek iso.Nema veze...Neka ga za sad...puko sam 50 e a nista uradio..
-
Pozdrav
Isti auto i slican problem
Vec par godina imam problem sa trzanjem u voznji,al kad postigne radnu tempreaturu i na nekih 1500 do 2500 obrtaja.Nekad prestane po 100km,pa se opet vrati neko vreme.Greska je bila u MAP senzoru usisne grane,cistio ga i resavao problem na par meseci.To se i dalje nastavlja,kupio drugi polovan al isto.
Menjao bombinu,svecice,kablove.
PRIMETIO SAM DVE STAVRI...
1.Jedna dizna je vlazna...Da li mozda ona pravi problem, kad se zagreje da ne baca lepo gorivo,ili da uvlaci fals vazduh...
2.Uredjaj koji sprecava da skala predje preko 5000 obrtaja...nekad prekida a nekad ne...vec predje tu granicu preko,moze da zakuca do kraja...nema onih prekida...
Auto losije vuce,trese na 2000 obrtaja,prenosi na sasiju vibracije,na leru kada dam gas,tako i u voznji prenosi vibracije...
Kao da nema dobru varnicu ili gorivo...Da kazem on radi,al drhti po malo na leru...Nema dobar rad.Slabije vuce.
I ujutru prvo paljenje pocne da trokira,dok ne dam gas
Nadam se da sam lepo objasnio
Izvini, koji je to uredjaj koji sprecava da kazaljka ide preko 5000 obrtaja?
Naknadno ugradjivao nesto...?
Blokada?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Nije ugradjivano.Blokada...Sprecavalo je da ode u crveno...sad predje i preko,pa opet prekida.Ja mislim da sva novija vozila imaju tu blokadu...Kod menne radi,pa ne radi...
-
Da li možda imete neku novost u vezi ovog problema?
Meni se isto desilo, sada kada sam išao na utakmicu. Sve je bilo ok i onda na nekim obratajima oko 4000, počeo da secka i da treperi check engine lampica.
Kako sam stao primetio sam samo da radi na 3 cilindra. Podigao haubu, auto još radi, odjednom nastavlja da radi kako treba. Samo što sam pošao, recimo 100m, opet isto. Ista procedura, samo što sam ovog puta možda stajao malo duže.
Nakon toga sam vozio do 3000 obrtaja još neki 40ak km-a i nije bilo problema.
Na dijagnostici, ja nisam bio morao sam na utkamicu B), vozila žena. Da proverimo kada se vratimo dizne (jedna kao više otvorena - ne znam kako je ovo video jer haubu koliko sam čuo nije ni otvarao), bombinu i katalizator (jer smo imali utisak u jednom trenutku da se osetilo nešto na sumpor - miris pokvarenih jaja).
Do Niša sam vozio konstantno oko 120km/h i nije bilo više ovog problema.
Danas planiram da napravim jednu probnu vožnju, čisto da vidim da li ima nekih simptoma opet.
Upitanju je Golf V 1.4 16v sa 75ks i skoro ugrađenim plinom.
-
Imao sam sličnuh problema pa sigurno pola godine. U mom slučaju je bio senzor temperature i bombina.
-
Hm, interesantno.
A koje je greške prikazivao na dijagnostici?
Ovo je čisto informativno, ako se sećate, da uporedim :)
-
Meni na dijagnostici nije pokazao nijedan problem,a uskoro krecem na more. Neznam sta da radim.Od letos mi se nijednom nije pojavio taj problem.
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
-
ja imam pola 1.4 8v imao sam slicne probleme sve dok nisam zzamenio rele 410 on je glavni rele za struju i napajanje na tim kolima
posle toga nemam tih problema
gasio se trzao ,,,, sta sve nije radio
sad prede ko mace
-
Meni majstor resio problem prosle godine i posle 500 km ponovo trza.Zimi ne trza.Opet kod istog majstora,sad ne moze da resi problem.Kaze fals vazduh negde uvlaci.
-
Da li neko ima neku ideju zasto trza leti a zimi ne?
Sedam godina jos nisam resio problem.Sad bio kod novog autoelektronicara u S.Kamenici,uzeo za pet minuta 1500 dinara, dijagnostika.
Kao i svi, nagadja da je katalizator, da ga skinem...Samo troskovi bez resenog proboema...
EPC pali greski.
Pocne da trza kad se zagreje do druge crte.