Drugari, ne preterujte. Ako je ovaj zadnji post sarkastican, onda ga razumem, ako je ozbiljan... Uz mnogo biranih reci... bezveze je komentar.
Nabrojaste sve tipove motora. Ne plasite coveka-ljude. Broj kedan ke da auto ima poznatu istoriju i da nije "potrosen". Upravo vozim BKP, i prezadovoljan sam potrosnjom, voznjom, ubrzavanjima, ama bas svime. U pocetku sam imao problem ali ne vezan za tip motora, vec nesto sasvim drugo. Prilikom zamene dizni nisu promenjeni srafovi i bili izduzeni srafovi i mesao dizel i ulje, reseno.
Ali toliko (ja se izvinjavam na recima, da ne ispadne da vredjam) gluposti, nisam procito na jednom mestu. Pazi... motor od 140 konja nije dobar, ali ga odlicno nosi onaj od 105??? Ljudi bre... Sta pisete. Vrv ste imali problema sa lesevima. Bitno je da auto ima poznatu istoriju. Broj jedan!
Pa citam, osovinica pumpe?! Zamenski deo. Pa citam, regeneracoka dpf-a, pa citam, svaki od 2005 ima dpf (nema).
Ajd' da je ovo alfa forum, pa da pljujete VW, ali ovo je vw forum i iznosite utiske o onome sto vozite a ne sto ste probali na 20km ili culi od kuma-rodjaka ili jos gore, procitali na nekom forumu.
Evo, ja cu prvi.
Moj utisak o B6, 2.0 tdi sa 103 kw i BKP motoru posle 3 godine voznje i redovnog odrzavanja je izuzetan. Dobro ubrzava, jos bolje ide, trosi vrlo malo, prilicno pouzdan. Na autoputi vozim brto i zustro, i nije presao 6/100, na magiatrali zadni put krajem oktobra za Sarajevo i nazad oko 5/100.
Apsolutno se slazem sve do poslednje reci. Imam CBAB 2.0 103kw 2010, kupljen u Srbiji, poznata servisna istorija. Prekontrolisao sve moguce sta postoji i znam sta vozim, pritom evo vec godinu dana kako sam uradio chip na 180ks i vuce preozbiljno. Za godinu ipo dana nijedna popravka, osim zamena delova koji su potrosni, i ja sto sam uradio veliki servis iako je radjen kad sam ga kupio, ali sam hteo da uradim tako.
Druze moj, drugarski savet, uzmi auto koji je mehanicki pod konac, a estetski neke stvari ces srediti vremenom, kad vec imas budzet. Ja kad sam uzeo, na cenu auta kupio sam rns315, interlagos 18 felne i conti letnje i sava zimske gume, mali/veliki servis, to me je izaslo 1700e gore dole 100e, ne znam tacno, ali znam da vozim masinu koja je u potpunosti ispravna. Da ne pricam o menjanju prednjih/zadnjih plocica. Moj ti je savet da uzmes dobar auto mehanicki, bez da gledas estetiku toliko, meni licno zamajac iz fabrike kad je prodat, 240.000km na satu, ali sam spreman da zamenim ukoliko ode, dobro je i izdrzao i ovoliko, a pritom nema nikakve naznake da ce uskoro da otkaze. Pusti price, rekla kazala, odes licno, pogledas auto, odes kod majstora, dijagnostika, dpf, dizne parametri, trap, kaisevi/diskovi/plocice, proba majstor vidi kako radi menjac i kvacilo, i teraj. Potrosnja je relevantna, ja ga ne stedim pa je 7l/100km Mladenovac-Bg, a 6l otvoren put 130km. Veliki servis me je izasao 39000din sa sve rukama, mali servis samo delovi 10.000din(ja sam stavio kvalitetne delove, imas i jeftinije), bez ruku. Opsirnije sam opisao, opet mozda ti bude od pomoci. Srecna kupovina!