Autor Tema: Radilica na donjoj granici standarda?  (Pročitano 1026 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Radilica na donjoj granici standarda?
« poslato: Februar 02, 2019, 11:42:55 posle podne »
Moram da menjam radilicu zbog tekućeg problema sa gubitkom faze. Našao sam polovnu, i odneo je da premere u MR radionicu na auto putu na Dušanovcu. Radilicu su ispolirali i rekli mi da je na donjoj granici za standard i da može još da ide ali da kupim nove i leteće i ležeće ležajeve, jer se ne zna koliko su pohabani moji ležeći, a leteći se obavezno menjaju. Da li ležeći ležajevi mogu da se premere, pa da se vidi koliko su potrošeni, jer su mnogo skuplji nego leteći, pa zašto bi ih menjao ako su dobri? Ali dobro, kupiću ih ako treba...
Zanima me nešto drugo, shvatam šta znači da je radilica istrošena i da je na donjoj granici za standard, znači da je blizu toga da mora da se obradi i da se stave ležajevi prva specijala (i jedni i drugi).
Ono što me brine, kad se i stave novi ležajevi, koliko je to km pređenih, da ne izgubim pritisak ulja.... Znači, saveti da li to tako uraditi, obzirom da se malo vozim ili obraditi radilicu i staviti ležajeve prva specijala?
Inače, obrada radilice u MR-u je 60 EUR, a već imam gomilu troškova, pa pokušavam da to izbegnem...
Svaki dobar savet je dobrodošao!
Ako neko zna neku drugu radionicu gde je obrada jeftinija, bi bih mu zahvalan za info gde je to.


Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.