Carina moze bez problema, izlazi oko 250-300e, zavisi od godista motora, vozila u koje ide itd. Od papira za to ne treba skoro nista, racun za motor i licna karta.
Posle toga ti trebaju tzv. smernice iz VW-a za ugradnju u to vozilo, onda od agencije za bezbednost saobracaja treba da dobijes dozvolu da to uradis, pa kad ugradis onda treba da spremis skicu kako si to uradio, zatom pecat od nekog servisera, zatim teras na masinski ili u amss na atestiranje, onda oni slikaju svaki jebeni sraf i svaku jebenu podlosku i maticu koju si zavio, te slike salju siljokuranima u ageniju za bezbednost saobracaja koji svakom jebenom srafu nadju manu iako je fabricki tako zavijen. Kad oni nekim cudom posalju odobrenje da se auto atestira masinski izdaje atest i sa tim ides na tehnicki gde se iscitava broj i posle toga ides u sup na promenu podataka o vozilu. Klasicno izdrkavanje.