pa sve pasuje,,,naravno kad je teorija u pitanju,,,ali krenimo redom,,,
lamela od 1,9 je 220mm, a od 1.6 je 200mm, sto znaci da je slabija i manja,,,
prenosni odnos, zupcanici u mjenjacu 1.6 su slabiji nego kod 1.9, i pogotovo 5ta brzina je kod 1,6 ionako preslaba, i jako cesto se desava da prezupci i saspe zupcanike, ,,,,,
a ni jedan 1,9 mjenjac nema isti izvod za malu poluosovinu kao 1.6, veca je i duza pecurka, i za golfa 2 pasuej poluosovina od seat ibiza i seat toledo,koja je za nekih 1.5-2 cm kraca od golfove dok od g3 moze da se upasuje,mala je razlika, ali je knap i jako cesto rezultira onim sto se meni desavalo nekoliko puta, sasut zglob kod mjenjaca na maloj poluosovini,,,,jer nema dovoljno lufta u pzglobu poluosovine
neki pobornici toga damogu te poluosovine, su u pravu, sali samo ako auto nije spusten ni malo i ako su glavcine izbacene max na viluskama,,,ali cim se spusti, skrati mu se udaljenost glavcine od mjenjaca, i krc, krc,,,,