pretpostavljam da su sad kod tebe dizne 110 i 127,5.pa mozes da probas sa diznama veceg promera,stim sto mora lepo da se usteluje gas i smesa jer zna to malo da sipa vise benzina nego sto treba ako se ne usteluje.dizne za karb nisu skupe kao ni ruke za zamenu dizni,tako da mozes da probas to a da te ne kosta puno.obavezno ali obavezno zaadrzi svoje dizne.karb je srce auta i ako ne radi kako treba dzabe sve ostalo-a o promerima dizni moja preporuka je da se krene na sledecu vecu vrednost---a ako su ti dizne stvarno ko sto si rekao 100 i 120,onda je tu neko nesto cackao pa mozes da stavis za pocetak 110 i 127,5.mada opet neznam zasto bi se diralo uopste drugo grlo to od 127,5 jer je to na svim karbovima konstantna vrednost u odnosu na kubikazu motora,obicno se ono menja ako je propalo tj,ako je pojelo-----1 u milion slucajeva