Autor Tema: 1.4 TSI S 103Kw  (Pročitano 9201 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
1.4 TSI S 103Kw
« poslato: Septembar 05, 2010, 09:20:59 pre podne »
2007.
sasija 1KZ
Motor BMY supercharger + turbo
manuelac 6 brzina
troja vrata
koza + grejanje sedista
klima obicna
10 zvucnika
VW alarm
VW 16" alu felne
Evo malo slikica






Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #1 poslato: Septembar 05, 2010, 09:49:31 pre podne »
Sa Engleskim tablama :

Bas je ZLO  biggrin
Ova slika je na vrh (brate) Svajcarskih Alpa

Odraz u staklenom zidu na Svajcarskom autoputu pri 130+  biggrin


Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #2 poslato: Septembar 05, 2010, 10:52:42 pre podne »
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger  blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?

Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani  bleh lollol

Na mreži Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6699
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #3 poslato: Septembar 05, 2010, 11:17:27 pre podne »
da, zajebali su te za volan  lollol

a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha

koliko te izasao?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #4 poslato: Septembar 07, 2010, 05:34:32 pre podne »
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger  blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?

Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani  bleh lollol
OK... Svi ste culi za turbo rupu, odavno....
Kompresor (supercharger) sluzi da zapusi tu rupu.
Kako radi? E pa kompresor se vrti preko magnetnog kvacila na vodenoj pumpi (310 Eura  :angry: ) i pumpa do 2.5 bara sve dok turbo ne postigne svoju efikasnost, sa lera do nekih 3k ili 3,5k a onda se iskljucuje. Znaci imas snagu u svim rezizmima rada, nema da se ceka. Ima trosmerni ventil na usisu, tako da na paljenju radi kao atmosferac, u nizim obrtajima na kompresor i visokim na turbo... Imam literature na engleskom ...
da, zajebali su te za volan  lollol

a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha

koliko te izasao?
E nisu me zeznuli, to sam namerno uzeo sa fabrickom greskom  lollol
Auto je kostao 6900 GBP + 200 GBP osiguranje, oko 1000 Eura me je kostao put i 1300 eura prevod, takse, tablice i osiguranje ovde na Mlati  wacko
To mu dojde malo manje od 11k inace su ovde od 15 do 19k za to godiste
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #5 poslato: Novembar 26, 2010, 11:22:32 pre podne »





« Poslednja izmena: Novembar 26, 2010, 11:24:24 pre podne od strane pimbe »
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #6 poslato: Januar 17, 2011, 08:11:20 posle podne »







Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Tuner

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 816
  • Age: 44
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +9/-5
  • Pol: Muškarac
  • Bajina Bašta
  • Auto: FOX TDI Octavia TDI
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #7 poslato: Januar 17, 2011, 08:19:21 posle podne »
Iste felne k`o na Tiguanu il` se meni čini.
Ex YU RALLY (Rally Serbia) 2009 by Tuner ...  http://www.youtube.com/watch?v=6777S9pVHoE

Van mreže holmes

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Bratunac
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #8 poslato: Januar 17, 2011, 08:32:33 posle podne »
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html
« Poslednja izmena: Januar 17, 2011, 08:39:18 posle podne od strane holmes »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #9 poslato: Januar 17, 2011, 08:33:30 posle podne »
Jesu, al manje za col 16, a kod ja 17  ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #10 poslato: Januar 17, 2011, 08:37:03 posle podne »
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/1...ni-1-4-TSI.html
Ja sam mislio da ti razumes lijepi njihov jezik:
Citat
Benzinski motor koji kombinira tehnologiju mehaničkog i turbopunjenja navodno je preskup za izradu, a Volkswagenovi inženjeri vjeruju da je postojeća tehnologija turbopunjača varijabilne geometrije napredovala u dovoljnoj mjeri da zamjeni nepristupačni duo.
Znaci da je skup za proizvodnju , a ne los  biggrin
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže nemanja2468

  • VW Početnik
  • Poruke: 159
  • Age: 35
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI, Golf 2 1.3
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #11 poslato: Januar 17, 2011, 08:41:13 posle podne »
taj link nece da otvori, ali ako mislis na ovo http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html onda ti lepo pise da je preskup za proizvodnju a ne da ne valja. inace ovaj motor je kao sto pise proglasavan za najbolji motor godine a iza njega je bio bembarin prosle godine kolko se secam, tako da znaci da je ovaj motor sigurno jedan od najboljih ikad napravljenih i nemoj da lupate gluposti nego se prvo malo informisite.

Van mreže Tuner

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 816
  • Age: 44
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +9/-5
  • Pol: Muškarac
  • Bajina Bašta
  • Auto: FOX TDI Octavia TDI
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #12 poslato: Januar 17, 2011, 08:46:13 posle podne »
Koliko izađu ove "personalne" table dole kod tebe?
Ex YU RALLY (Rally Serbia) 2009 by Tuner ...  http://www.youtube.com/watch?v=6777S9pVHoE

Van mreže holmes

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Bratunac
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #13 poslato: Januar 17, 2011, 08:47:31 posle podne »
Procitaj iskustva vlasnika na vw club croatia. Sudeci po tome motor je dosta problematican. Svaka izjava za stampu, pa tako i VW-ova je dobro odvagana, mozda je motor "preskup" jer ima mnogo reklamacija i servisa. Nemam licnih iskustava, samo prenosim informaciju za ljubitelje VW.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #14 poslato: Januar 17, 2011, 11:07:41 posle podne »
Serloce, jbga nadji mi motor bRez problema, ja jesam imao "problema" i svi su mojoj temi u tehnickom delu ovog foruma...
Jedini problem vezan za sam motor je kvacilo kompresora, crklo, zamenjeno i sad sve sljaka u najboljem redu... Diskovi se menjaju i na Jugu . . .

U svakom slucaju fala, mene tj. klinja ovaj sluzi super, za sada, a ako budem imao problema podelicu ih ovde sa svima .. .
 mahac

@ Tuner kostaju 50 jura jednom i tvoje su za uvek  biggrin


 mahac

« Poslednja izmena: Mart 09, 2011, 11:51:21 pre podne od strane pimbe »
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #15 poslato: April 02, 2011, 04:42:29 posle podne »


Bivsa dvojka iza sadasnje petarde . . .

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Tuner

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 816
  • Age: 44
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +9/-5
  • Pol: Muškarac
  • Bajina Bašta
  • Auto: FOX TDI Octavia TDI
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #16 poslato: April 02, 2011, 09:40:05 posle podne »
Deluje nekako kockasto, skoro kao jedinica, verovatno zbog petice  biggrin
Ex YU RALLY (Rally Serbia) 2009 by Tuner ...  http://www.youtube.com/watch?v=6777S9pVHoE

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #17 poslato: April 02, 2011, 11:22:17 posle podne »
koliko trosi taj motor? malo je komplikovan, ali genijalan. kompresor + turbina, a u startu cista atmosfera, pa trosmerni ventil salta kako se sta ukljucuje. prosto logicno je da sto vise delova ima, veca je verovatnoca da se nesto pokvari, ali usavrsice oni tu tehnologiju i pojednostaviti resenja i time je pojeftiniti, pa eto je opet za dve, tri godine. svi su navikli da hvale jednostavne i vecne motore koji ne pruzaju nista osim od tacke a do tacke b, sto je za prosecnog vozaca dovoljno, ali za neke od nas i nije...

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #18 poslato: April 03, 2011, 12:46:51 pre podne »
kako atmosfera?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.4_R4_16v_TSI.2FTFSI_90-133kW

The mechanical supercharger compressor, driven at 1.5 times the speed of the crankshaft, mainly operates at low engine speeds from tick-over up to 2,400 revolutions per minute (rpm) to increase low-end torque. At engine speeds just above idle, the belt-driven supercharger provides a boost pressure of 1.2 bars (17.4 psi). The turbocharger assumes full effectiveness at middle revs, and the engine map disengages the clutch-controlled supercharger at a maximum upper limit of 3,500 rpm; the supercharger will then be bypassed once the turbocharger spools up and reaches sufficient speed to provide adequate boost in the upper rev-ranges.

i koliko sam skapirao jednostavno im je jeftinije da prave samo turbo varijante.. po principu pre ce ljudi manji obrtni momenat do 3500 nego ekstra kesh koji kompresor vuce u izradi... i potencijalne zajebancije oko njega... tako nesto su i najavili
lollol

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: 1.4 TSI S 103Kw
« Odgovor #19 poslato: April 03, 2011, 01:02:27 pre podne »
da, da.. kompresor radi od starta jer je na radilici kaisem, kao bregaste. ako sam dobro razumeo, kompresor se vrti stalno, a kad se turbina ukljuci, premoscava se ventilom dotok sa nje, a kompresor se i dalje vrti jer je na kaisu, ali ne ide iz njega vazduh, nego iz turbine.