VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: micca Novembar 20, 2015, 12:34:16 posle podne
-
Da li neko sa sigurnoscu zna sta treba za atest za Golf II GTI 1800cm 8 ventila K glava direktno ubrizgavanje trosekundni rele za ubrizgavanje (kod davanja kontakta).Atestiran je plinski uredjaj 2005 god od strene Masinskog fakulteta iz Nisa ali nikada nista nije upisivano u saobracajnu dozvolu.Zamenjema je boca za plin sa potrebnim ventilom kao i isparivac sve u ovlascenom servisu sa pecatom.Molim za odgovor!
-
Sa sigurnošću mogu da ti kažem da ti trebaju pare.
Ostalo sve moraš da vidiš negde gde ugrađuju plinske uređaje da ih pitaš jer oni će ti najbolje reći, mi možemo samo da nagađamo.
-
Kazes da pitam kli koga kad su tamo sve donsteri i samo nagadjaju sta treba i kako treba jer ja i sada imam plin na koga vozim ali po njihovim standardima to nije to vec neko kaze treba sekvent uredjaj neko kaze treba lamda sonda neko opet nesto trece i tako da ne nabrajam dalje a ja nemam nista od toga i sve mi radi.Najveci problem im je ta K glava i trosekundni rele a ostalo je standardna oprema.
-
Najbolje da se ode u Dunav ili AMSS i da oni kazu sta je za prepravku.
Bilo ko drugi da ti kaze postoji verovatnoca da se ne prodje atest.
-
Kazes Ivane AMSS.Ja sam bio u Medvedji auto servis Djordjevic gde dolaze ljudi iz Cacka ali covek koji radi na atestu nije bio siguran u ono sto prica jer auto ako bi imao ugradjeno sve sto je on nabrojai cisto sumnjam da bi mogao da upali jer napominjem ima K glavu koja je opsti problem!
-
A koju si bocu stavio? Ja sam juče čuo da G2 i G3 ne mogu više da nose točak bocu jer je rezervoar goriva ispod i da mora da se stavi cilindrična boca koja se šrafi u zadnje koševe na teleskope blink
Provericu kad stignem koliko je ovo tačno, rekao mi neki plinadžija.
Stvarno strašno ukoliko je tačno angry2
-
Bas ta i to od 60 litara!Problem je sta dalje?
-
Mislio sam da na forumu ima ljudi koji znaju proceduru za navedeni auto sve jedno da li ga imali ili to znaju na neki drugi nacin nagadjanja ili predpostavke nisu aktuelne!
-
Ovo za tocak bocu u g2 je tacno.
Druze, najbolju proceduru ce ti reci tamo gde ces da radis atest jer oni stoje iza toga.
Niko ovde ne moze da ti garantuje da je nesto ispravno samo zato sto je taj neko uradio na neki nacin.
Kad sam radio reatest prosle godine u AMSS liku ispred mene su vratili auto na doradu iako je prepravke radio bas kod njih u AMSS-u.
Odvezli su auto u garazu i odradili sta treba, lik se vratio i prosao.
PoSlAtO sA mArSa
-
Ja znam dve stvari oko ovoga sto tebe muci,a to su..Tocak boca nema teorije vise u g2,zatim posto imas k glavu,tu secvent i teoretski a i prakticno nemoze vec iskljucivo vakumski.A za ostalo ce ti reci u nekom servisu za tng i u amss.
-
Za bocu sam napisao da je zamenjena i stavljena od 60 litara, e sada K glava je problem + direktno ubrizgavanje.Ja opet kazem bilo koji nacin drge vrste da se uradi auto nece da radi korektno kao sada a momak iz Cacka iz AMSS tvrdi da treba lamda sonda za koju on nije siguran kako i na koji nacin je ugraditi na postojece vozilo ali to treba to je kao prva ugradnja sobzirom da u saobracajnoj dozvoli nije nista upisano.Trazi nesto a zna da je to neizvodljivo.Sve se to dogadja u Medvedji kod Trstenika .
-
Koliko km godisnje prelazis tim autom? Tj. koliko moras da prelazis, gde zivis, a gde radis?
-
Pazi ovako,razmisli ti o ovome sto ti je Medison napisao.Ako ti taj auto radi ok na sam benzin tj ako ne trosi previse pri normalnoj voznji,zabatali taj tng.E kao drugo,tebi trebadobar majstor da ti to uradi da funkcionise i prodje atest.(A na kraju krajeva sklepajte to da samo dobije atest pa ga posle prepravi da ti radi dobro kao sad...).E kao trece ja sam vidjao vakumski na k glavi 16v radi fino al troskari i plina fino i mora cesto da se vozi i na benz da nebi k glava pocela da zei mora sve da bude u tip top stanju(sto je za godine auta zeznuto) da nebi detonirao i k glava otisla u p.....
-
Prvo za Medisona ne prelazim bas mnogo ali preko 15000 km radim privatno vise za prezivljavanje nego za neki zivot.A sada za Ivana razumem ja sve to sto si steo da kazes ali ja na plin vozim od 2000 god. i razlika u ceni od 67,90 i oko 140 dinara nije zanemarljiva.Sada je najveci problem sto se u AMSS gde bih vrsio atest ili moze i kod drugih nije problem drze nekog slova zakona a ni sami neznaju kako da ga sprovedu.Inace auto radi i na benzin i na plin u zavisnosti u kom je polozaju prekidac.
-
15 000 je vec kilometraza gde se isplati plin, jbg.
U Krusevcu atest za ugradjivanje moze da uradi i Dunav. Ako nisi siguran da li ces da prodjes, odes u ustanovu gde ces kasnije raditi atest (tj. gde ce doci ovi iz Kragujevca). Ukoliko ne prodjes atest, sto rece Ivan, na licu mesta moraju da ti izvrse prepravke, jer je njihova krivica. Mozda ce biti skuplje nego kod obicnog plindzije, ali jbg..
Ja iskreno odavno nisam video da neki auto na k-glavi radi na oba goriva, pun je oglas dvojki gti sto rade samo na plin... Ako ti nemas problema 15 god, onda teraj tako i dalje. ;)
-
Madison kod mene je tako neznam kod drugih kako je samo sam cuo da je K glava problem.Videcu sta da uradim!
-
Konacno sam zavrsio sa atestom plina na mom Golfu II GTI sa K glavom.Kako ? Samo me to ne pitajte jer POJMA NEMAIU ni oni koji su doneli taj nakaradni zakon pa sada neznaju sta i kako da rade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Zar nije ista procedura kao i sa injection motorima koji nisu novije gen. "obican" plinski uredjaj,tocak boca vise ne moze u mk2-3, lambda kodtrola, sonda ,ventili i mora biti prekidac sto sam prebacuje. U novija vozila mora sekvent.
Bar je tako bilo
-
E tako bi verovatno trebalo biti ali svaka komisija ima svoje adute i pravila pa vidite gde se nalazite!
-
Da pokrenem opet temu. :D
Juce dobijem uputstva od prijatelja kako napraviti sekvent na mk2 GTI 16v!!! Ali,naravno,radi samo na plin,K-glava se skida i sve sto ima veze sa benzinom. E sad,kako bi to proslo atest - ne znam,jer mi to nije rekao ali cu morati da se raspitam i to. Dizne ostaju iste u motoru (dizne koje koristi K glava) ali se razbuse i umesto dovoda od K glave namontira se dovod od dizni sekventa (a moze i da se napravi reducir umesto razbusivanja dizni sto mislim da je bolja varijanta da kasnije ako se ipak odluci vlasnik ipak vrati K glavu neku dobru ako mu je stara lose radila). Kaze 100% sagorevanje i auto ide bolje nego na benzin a pri tom potrosnja oko 10 a mozda i manje.
-
Ajde lebati kako ste uspeli da postavite taj secvent na gti 16v,zivotati...???Okaci ovde slobodno tu semu i upustvo..Ja za to prvi put cujem sad,a duze cackam oko plina..I bas me zanima ova tvoja teorija.
-
Moje uputstvo nije niti sam ja to radio,kazem dobio sam upustvo kako da to uradim. Covek je to uradio na njegovom autu. Sekvent je rucno nastelovao da mu dizne bacaju isto kao sto mu bacaju dizne u glavi motora.