VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Serpico Februar 13, 2019, 12:18:20 posle podne

Naslov: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Serpico Februar 13, 2019, 12:18:20 posle podne
Prvi post, nova tema. Pokušao sam da uglavim ovo na neku od postojećih tema, ali nekako mi se kompletna priča nije uklapala, pa ću da pokrenem novu temu. Nadam se da će mi mišljenja vlasnika i vozača VW pomoći...

Elem... Automobil iz naslova je u pitanju. 2006. godište. Kupio ga polovnog prije 3 godine, tada je imao nekih 230000 na satu. Prije toga sam vozio Megane II, drugo dijete bilo na putu, tražio sam nešto veće, nešto mlađe i komfornije. Mada ne prelazim neke velike kilometraže godišnje, svega nekih 15ak hiljada, računao sam na pouzdanost VW i da sam problem auta riješio na nešto duže staze... Nisu me pokolebale priče ljudi oko mene, čak ni loše iskustvo sestre i zeta, kojima je na istom autu, 2 godine mlađem doduše, otišla pumpa visokog pritiska, za koju su platili omanje bogatstvo, da je zamijene...

Šta se dogodilo u ove 3 godine. Na početku sve OK. Auto je izgledalo besprijekorno, prethodni vlasnik me upozorio samo na taster parking kočnice, da mu je to mana, da zna da se zaglavi. Sve ostalo je bilo u redu, bar prvih godinu dana. Redovan servis uz sporadična ulaganja u potrošne stvari (pločice na kočnicama, stabilizatori itd.). Problemi počinju prije optrilike godinu dana.
Hronološki...

1. Najprije je pukla zadnja opruga, pa sam ih promijenio obe, što me koštalo nekih 100ak eura.
2. Početkom ljeta pojavio se karakteristična zvuk, mljevenja, šuštanja iz kvačila. Moj majstor me ubijedio da to nije zamajac, nego zupčanici u mjenjaču. Drugi je tvrdio da je u pitanju zamajac i ništa drugo, treći da može biti i jedno i drugo, četvrti opet da je u pitanju mjenjač. Nijedan od njih nije šarlatan, već ozbiljni ljudi sa dobrom reputacijom kod nas u BL. Nisam bio načisto šta da radim, da bi na kraju moj majstor ipak utvrdio da je u pitanju zamajac i promijenio komplet set kvačila sa zamajcem - oko 500 eura.
3. Negdje pred zimu počinje da se mijenja zvuk motora. Motor postaje bučniji, da bi se nakon nekog vremena pojavilo metalno zujanje. Dogovorio sam sa majstorom da pogleda, međutim dok sam došao do njega board kompjuter je izbacio poruku o opadanju pritiska ulja i da odmah zaustavim auto. Odšlepan je do majstora. Rezime: proklizala je uljna pumpa, zbog čuvene 6-ugaone osovine. Ukratko - motor ostao bez ulja, otišla je turbina, radilica, špena se sasula u karter i... Da ne nastavljam.

Prijedlozi su bili...
Skuplja i vremenski duža varijanta. Reparacija motora dio po dio...
Jeftinija i brža, za koju sam se odlučio. Zamjena motora... Našao sam motor sa papirima, ocarinjen, ispravan. Majstor je (na sreću) prilikom transporta u njemu čuo neki zvuk, za koji se ispostavilo da dolazi od inbus ključa koji je nekome upao u motor dok ga je skidao, vjerovatno. Posljedica ovoga je bilo rastavljanje komplet tog novog motora, da se taj ključ izvadi, poslije čega su na motoru promijenjeni svi semerinzi i dihtunzi. Ugrađen je, ujedno odrađen i veliki servis, tako da sad radi uredno, mada se turbina sa tog "novog" motora pomalo čuje... Koštalo me sve to oko 1300 eura, pri čemu još nisam odradio atest tog motora i uveo ga u saobraćajnu. To planiram da uradim na sljedećoj registraciji, što će me koštati još nekih 150 eura.

Auto sad ima 260000 na satu, ali to nije više kilometraža tog motora. U njega je previše uloženo, i nema šanse da se isto vrati, pa me zanima mišljenje ljudi, šta bi uradili na mom mjestu. Prodali ga ili zadržali, s obzirom da je u njega uloženo oko 2000 eura.
Zdrav razum mi govori da je sad u pitanju ispravan auto i da za nejga trenutno, da ga prodam, mogu da dobijem max. 2/3 novca za koji sam ga kupio.
Sa druge strane, ona praznovjerna crta u svakom vozaču mi govori da ga se riješim po kratkom postupku...

Šta mislite i hvala unaprijed na prijedlozima...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Februar 13, 2019, 12:39:38 posle podne
Vozi sad,mora da se otplati bar delom...
Sve sam uvereniji da je jtd mjet najbolji dizel .....


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: raca1 Februar 13, 2019, 02:07:01 posle podne
Sam moraš da odlučiš voziš ili prodaješ, odluku si trebao da doneseš pre popravke i ulaganja. Sve ovo gore što si naveo su standardne stvari kod održavanja osim pumpe za ulje koja kod tih motora traži čestu proveru osovine pumpe, ne postoji trajno rešenje. Pitanje je kakva je pumpa na tom novom motoru može lako da se desi opet isto.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: darkonda Februar 13, 2019, 10:09:53 posle podne
Bilo bi glupo prodati ga posle toliko ulozenih para.
A kupices opet macku u dzaku.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Desmo Februar 13, 2019, 10:32:15 posle podne
Uradi prepravku uljne pumpe od 1.9tdi i cepaj.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Serpico Februar 15, 2019, 01:55:30 posle podne
Sam moraš da odlučiš voziš ili prodaješ, odluku si trebao da doneseš pre popravke i ulaganja. Sve ovo gore što si naveo su standardne stvari kod održavanja osim pumpe za ulje koja kod tih motora traži čestu proveru osovine pumpe, ne postoji trajno rešenje. Pitanje je kakva je pumpa na tom novom motoru može lako da se desi opet isto.

Osovina pumpe je i napravila rusvaj, nakon što se izlizala i proklizala. Njena zamjena, košta svega 15ak evra, ali je problem što je teško utvrditi to osim promjenama na zvuku motora. Ja sam malo prije toga radio mali servis, majstor  nije ništa primjetio. Motor jeste bio malo bučniji par dana, ali kako je bilo hladno, ja sam naivno pomislio da je to standardno kod dizela, da budu malo bučniji kad je vani hladnije. Kad mi je izbacio upozorenje o gubitku pritiska ulja, havarija se već dogodila.

Inače, na novom motoru je ta osovina zamijenjena i stavljena nova, sa tim neće sigurno biti problema neko vrijeme.

Uradi prepravku uljne pumpe od 1.9tdi i cepaj.

Ovo mi je majstor nešto i pominjao, ali ja nisam neki ljubitelj prepravljanja fabričkih postavki. Da li je iko radio nešto slično?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Zgubidan Februar 15, 2019, 08:15:18 posle podne
u Simanovcima se radi duza osovinica - bas za onoliko koliko je potrebno da bude sve kao fabrika ... tj telo osovinice ulazi komplet u radni deo uljne pumpe

ako ne zelis prepravku sa 1.9 tdi

evo kome treba  :46

Pesovic

+381 63 202204
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Desmo Februar 15, 2019, 09:00:12 posle podne
ja nisam neki ljubitelj prepravljanja fabričkih postavki.
Menjaj je onda svaki put kad radis mali servis
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Februar 16, 2019, 12:18:35 pre podne
@Serpico

Koja je kodna oznaka tog motora?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Алал вера! Februar 16, 2019, 11:24:26 pre podne
Da sam ja na tvom mestu prodao bi taj auto sto pre. Ali opet kao sto ostali clanovi kazu to sve zavisi od tebe. Neko bi to prodao sto pre a neko bi ga vozio dok se ne raspadne ceo i oterao ga na otpad.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Fitipaldi Februar 16, 2019, 11:43:10 pre podne
Sto bi ga prodavao kad si ga sredio.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Speedey Februar 16, 2019, 11:58:48 pre podne
Bas tako i ja mislim. Kad si vec ulozio tolike pare, i otklonio sve probleme. Sto da ga prodajes.

Samo sto bih ja ubacio uljnu pumpu sa 1.9tdi..
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: canibal86 Februar 16, 2019, 03:13:23 posle podne
I ja se slazem da je ludost prodati auto koji je sad vracen u skroz ispravno stanje i kupiti nesto drugo za koji opet neces biti siguran kakav je ako uzmes polovnjaka naravno.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: tasa Februar 17, 2019, 03:41:06 posle podne
Ali morate razumeti da tu stupa nas mentalitet koji cim cuje da je motor otvaran i radjen, to ne valja, al to je jace od nas😁
Ja sam na skodi sve odradio i motor prede kao sat, od prosle godine kad je radjen presao je 35k km, i nema greske...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Februar 17, 2019, 03:42:03 posle podne
Ima i toga...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Speedey Februar 17, 2019, 07:35:23 posle podne
Ali morate razumeti da tu stupa nas mentalitet koji cim cuje da je motor otvaran i radjen, to ne valja, al to je jace od nas😁
Ja sam na skodi sve odradio i motor prede kao sat, od prosle godine kad je radjen presao je 35k km, i nema greske...

U pravu si.
Ali kad razmislis, kako znati da motor auta koji kupujes vec nije bio otvaran  :48
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: 2busy Februar 18, 2019, 07:38:44 pre podne
Prošao slične stvari sa Fabijom.,pošto je prešla preko 405000 km. Odradio sve i zadržao je. Sledeći put kupujem novi auto, baš zbog ovakvog iskustva.

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Galaxy Februar 18, 2019, 10:18:35 pre podne
 I ja imam lose iskustvo sa mojim VW, i ne da cu kupiti novi, ali svakako 3-5 godine star, koji nije iz uvoza i koji ima proverenu istoriju servisa. Ovo 12-13 god staro iz uvoza sa auto placa je lutrija...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Fitipaldi Februar 18, 2019, 10:58:35 pre podne
Da, autoplacevi su uglavnom prevaranti. Garantuju ti lagalnost vozila i dokumantaciju. Za ostalo možeš da se slikas.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Serpico Februar 18, 2019, 01:47:19 posle podne
@Serpico

Koja je kodna oznaka tog motora?

BMP

Nisam iskreno pametan, zato sam i htio amlo da čujem različita mišljenja.
Npr, sad se čuje turbina i to mi u nekoj bližoj budućnosti znači bar još 250 Eura za reparaciju. Bregasta je stavljena sa mog starog motora, pošto na opvom ništa nije valjala, a ni moja izgleda nije u baš sjajnom stanju, po riječima mog majstora. Na to sve, nov motor se kod nas mora preregistrovati i to je oko 150 eura. Znači bar još 400-500 eura ulaganja mi ne gine i to uskoro.
Majstor koji je ugrađivao motor kaže da je po njemu sve prilično uredno, pogotovo što ga je rastavio da izvadi taj inbus ključ i promijenio sve semeringe. Ono što ja ne znam, je koliko je taj motor prešao i to me malo plaši iskreno...
Činjenica da je VW mi olakšava eventualnu zamjenu ili prodaju, bez obzira na sve, jer su izuzetno cijenjeni na našim prostorima i drže cijenu, malar i u nešto lošijem stanju. E sad, razmišljao sa m da ga zamijenim za Seat Alteu XL, ali sa 1.9 TDI motorom ili možda benzinskim. O njima sam čuo dobre stvari.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Speedey Februar 18, 2019, 03:40:39 posle podne
Sto se tice Alte, imam je ja u porodici 1.6 lpg 2007. Za 30.000 km osim redovnih servisa, promjenjen jedan stabilizator. Nije unutra tabla onako bogata kao u Passatu, ali ako imas mogucnosti, uzmi facelift. Ljepsi je unutra.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Februar 19, 2019, 12:01:36 posle podne
 I kod mene je BMP :11
Preko vikenda planirana zamjena zamajca (DSG mjenjac)a kada bude vrijeme za zamjenu ulja, imam u planu skidati karter i provjeriti stanje uljne pumpe.

Sto se tice moga licnog misljenja, mislim da ukoliko nemas namjeru izdvojiti dodatnih 5000€ za kupovinu novijeg auta, mislim da si otklanjanjem navedenenih kvarova rijesio one najslabije karike toga auta i samim tim produzio njegovu funkcionalnost duzi vremenski period.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Serpico Februar 19, 2019, 05:12:25 posle podne
5000 bas i ne ali bi recimo oko 3000 mogao. Srecom pa se za passata uvijek moze naci kupac...

Vise me brine ta turbina, posto nemam pojma koliko je presao taj ugradjeni motor, a i bregasta osovina me brine. Doduse nakon te havarije, svaki iole neobican zvuk meni pali alarm za uzbunu u glavi...

Nego koji su simptomi kad bregasta pocne da otkazuje kod tih motora? Na sta bih trebao obratiti paznju?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Februar 19, 2019, 07:27:13 posle podne
Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving
(https://i.postimg.cc/TpLgFsDZ/image.png) (https://postimg.cc/TpLgFsDZ)
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Serpico Februar 19, 2019, 09:14:17 posle podne


Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving
(https://i.postimg.cc/TpLgFsDZ/image.png) (https://postimg.cc/TpLgFsDZ)

Mislim da je samo promijenio osovinu. Spominjao mi je nesto oko tih prepravki na 1.9, ali kao sto rekoh nesto nisam bas ljubitelj tih improvizacija... Mozda i grijesim... Doduse upozoravali su me na taj VW 2.0 TDI motor, ali sam auto kupio od poznanika, koji ga je prilicno dobro odrzavao, pa sam isao na tu varijantu kao neku garanciju...

Sa druge strane trenutno mi se nudi citroen c5 1.6  hdi, sa originalnih i potvrdjenih 72000 Km za nekih 7500 eura pa sam u dilemi...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: PaulGT Februar 19, 2019, 09:18:37 posle podne
Sa tim c5 ces bas da se usrecis. Motor je poslab za tako tezak auto, a kakvo je vrijeme i atmosverski pritisak tako brljave razno razni senzori
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok April 09, 2019, 09:50:12 posle podne


Interesuje me da li ti je majstor u novom motoru mijenjao samo osovinu uljne pumpe ili je nesto radio i na zupcaniku?
Sto se tice turbine, ako ne trokira, ne propusta ulje (motor ne trosi ulje) i ne cuje se previse u toku voznje, nista ne diraj. Sama kvalitetna reparacija je kod nas oko 200€.
Sto se tice bregaste, licno ne poznajem neke specificne simptome, ali nislim da motor postaje bucniji, lose pali i lose vuce.

Sve u svemu, sva auta sa predjenih 200000 i vise samo donose trosak.
Ako ces uzimati drugo auto gledaj da je preslo manje od 150000km.

Prije sam vozio Audi A4 B6 1.9 96kw. Kupljen sa 152000...prodao ga sa 246000...od kvarova u 7 godina voznje (od tih 7 god, 2 godine sam uglavnom vozio drugo auto) sam imao remenicu alternatora i kompresor klime i redovan servis. Kada sam ga odlucio prodati, cijeli trap je bio zreo za zamjenu, mada nista nije kuckalo. Set kvacila je bio takodjer pri kraju.
Jedino je motor i dalje bio bez greske. Ulje nikada nije trosio na 10-12000km.

Dobri stari 1.9 TDI 96kw PD AVF. I dalje pamtim te oznake driving
(https://i.postimg.cc/TpLgFsDZ/image.png) (https://postimg.cc/TpLgFsDZ)

Mislim da je samo promijenio osovinu. Spominjao mi je nesto oko tih prepravki na 1.9, ali kao sto rekoh nesto nisam bas ljubitelj tih improvizacija... Mozda i grijesim... Doduse upozoravali su me na taj VW 2.0 TDI motor, ali sam auto kupio od poznanika, koji ga je prilicno dobro odrzavao, pa sam isao na tu varijantu kao neku garanciju...

Sa druge strane trenutno mi se nudi citroen c5 1.6  hdi, sa originalnih i potvrdjenih 72000 Km za nekih 7500 eura pa sam u dilemi...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Evo slucajnosti da i ja na svom passatu BMP dozivim da se upali upozorenje niskog pritiska ulja. I ako sam u posljednja dva mjeseca namjeravao da preventivno pregledam uljnu pumpu, moj majstor mi je sugerisao da nema potrebe dok se ne upali upozorenje. Kaze da je najbitnije da se sto prije zaustavi auto i ugasi.
Kada mi se to desilo, zaustavio sam u nekoliko sekundi auto, ugasio ga, pozvao slep sluzbu i pravac majstor.

Danas je skinuo uljnu pumpu i osovinu iz iste. Provjerili smo i onaj "zenski" dio koji ulazi u balanser. Sve to nije bilo strasno. Osovina blago izjedena ali kao sto rekoh, nista strasno.
Odlucio sam se za reparaciju "zenskog" dijela i ugradnje nove osovine, koja ce vjerovatno biti od nekog kvalitetnog imbus kljuca, jer je covjek koji obavlja reparaciju rekao da on ne vjeruje u fabricke osovine.
Provjerio sam karter i nije bilo spene, koje sam se najvise bojao.

Javim se kada sastavimo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Desmo April 09, 2019, 10:51:54 posle podne
















http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/112278-Oil-pump-chain-smashed-thru-alloy-case-and-discussion-on-replacement-oil-pump-conversion-kit-for-BLB-engine/page8
Naslov: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok April 10, 2019, 09:47:34 posle podne
Danas zavrsen posao. Uljni modul je repariran i ponovo ugradjen. Zamjenjeno ulje i filter.
Za sada je sve ok.
Ukupna cijena oko 130€.
Kod mene nije modul koji pokrece lanac, vec ide preko zupcanika.

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190410/7ed2ced6bc24f555cae3f0d4658b1051.jpg)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: iwcham1979 April 10, 2019, 11:25:59 posle podne
Na koju li foru ja sa Alteom koja ima isti motor i sve ostalo kao ovaj Pasat od 2007g pa do sada nisam imao ama bas ni jedan kvar i menjao sam samo x2 akumulator, plocice mali i vel. servisi, na 189k km set kvacila i dve sijalice.... Kupio sam je u Weltauto sa 8000km bila test vozilo...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok April 10, 2019, 11:33:54 posle podne
Problem imaju oni modeli iz VAG grupacije koji se vode kao "luksuzniji", kao sto su passat, skoda superb, audi i kod njih je ugradjen ovaj uljni modul sa balanserima da bi se dobio ugladjeniji i tisi rad motora, sto za cijenu ima upravo ovo gore navedeno.
Nizi rang kao sto su Golf 5, Seat modeli, Oktavia nemaju ove uljne module. Njihovi moduli su malo jednostavniji i doprinose robusnijem radu motora, ali su dosta izdrzljiviji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Desmo April 11, 2019, 02:52:04 posle podne
Ako se uporede lancanici, uljna pumpa sa modulom se vrti 4 puta brze od pumpe bez modula, otuda mozda i kratak vek trajanja komponenti thumbdown
Naslov: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok April 11, 2019, 02:56:13 posle podne
Mislim da je ipak nedovoljna cvrstina( kvaliteta) materijala osovine i nedovoljna tehnicka rjesenja mjesta gdje ulazi osovina pa dolazi do zamora materijala.
Namjerno ili slucajno prosudite sami.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Galaxy April 11, 2019, 06:53:34 posle podne
Danas zavrsen posao. Uljni modul je repariran i ponovo ugradjen. Zamjenjeno ulje i filter.
Za sada je sve ok.
Ukupna cijena oko 130€.
Kod mene nije modul koji pokrece lanac, vec ide preko zupcanika.

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190410/7ed2ced6bc24f555cae3f0d4658b1051.jpg)


Sent from my iPhone using Tapatalk


I meni majstor naplatio toliko reparaciju uljne pumpe...
Naslov: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: iwcham1979 April 11, 2019, 08:42:56 posle podne
Moj majstor kupio  Audi A4 2.0tdi 2007g sa tom pumpom, i odmah stavio pumpu od 1.9tdi iako je ova bila ispravna, i zali mi se kako je auto primetno bucniji, i uzivo se bas primeti, bucniji je od 1.9tdi, toliko da bih ja na tom motoru ostavio staru pumpu. Ne ide da onako Audi drnda...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Fica April 11, 2019, 08:49:33 posle podne
golf 2 nema pumpu.  misli1
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Fica April 18, 2019, 12:08:54 posle podne
http://www.modifikator.rs
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 03, 2019, 10:54:32 posle podne
Evo ljudi i ja vozim b6, 2.0 tdi. Kupio sam ga pre 2000 km. Odmah sam zamenio osovinicu i majstor kaze da je i stara bila dobra. E sad posle 500 km nakon zamene cuo sam kad radi na leru povremeno kao titranje metal o metal. Kao da neki lim vibrira. Kad dodam gas to stane. Cim padne na ler odmah drnda. To samo ponekad. Cuo sam tad, a drugi put danas isto na leru. Cini mi se da je iz motora ili oko motora... Jel to znak da ce uljna pumpa da otkaze ili je nesto drugo?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: dag81 Jul 04, 2019, 12:08:04 pre podne
Verovatno remenica alternatora.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 04, 2019, 02:32:34 posle podne
Neko rece da kad se cuje taj zvuk kotrljanja da je to pumpa...
 Mada ovaj zvuk nije konstantan i cuje se samo na leru. Da je pumpa valjda bi zezao i na gasu.

Jel na pasatu cc sredjeno ovo sa diznama i uljnom pumpom? Na 2.0 tdi?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Jul 04, 2019, 04:49:51 posle podne
Evo ljudi i ja vozim b6, 2.0 tdi. Kupio sam ga pre 2000 km. Odmah sam zamenio osovinicu i majstor kaze da je i stara bila dobra. E sad posle 500 km nakon zamene cuo sam kad radi na leru povremeno kao titranje metal o metal. Kao da neki lim vibrira. Kad dodam gas to stane. Cim padne na ler odmah drnda. To samo ponekad. Cuo sam tad, a drugi put danas isto na leru. Cini mi se da je iz motora ili oko motora... Jel to znak da ce uljna pumpa da otkaze ili je nesto drugo?
Nije dovoljno promjeniti samo osovinu u uljnoj pumpi jer ti se moze desiti da i pored zamjene osovine da proklize mjesto gdje ulazi osovina i imas isti problem...pumpa prestane raditi.
Taj zvuk moze proizvoditi zamajac.
Sve ti ovo gore pisem iz licnog iskustva.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 04, 2019, 04:55:38 posle podne
Pa sta da radim onda? Da vozim pa sta bude.... Ili ima stvarno neko resenje?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Jul 04, 2019, 05:02:04 posle podne
Moras otici kod ozbiljnog majstora da provjeri sta se desava.
Ako ostanes bez pritiska ulja,topla preporuka je da odmah zaustavis auto i ugasis ga.

Sto se tice zamajca, ako je do njega, on ce se cuti sve vise i vise, tako da tu imas prostora.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 06, 2019, 02:19:30 posle podne
Jutros nije hteo da udje ni u jednu brzinu. Kvacilo je bilo skoro potonulo. Vratio sam kvacilo do vrha nogom i sad salta normalno. To mi se i pre desavalo. Obicno u mestu nece u brzinu ili iz nje. Kad svaka dva tri saltanja vratim kvacilo do vrha se sljaka super. Sta li mu je? Majstori ne znaju a bio sam kod dva dobra majstora.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Galaxy Jul 06, 2019, 06:26:40 posle podne
Cilindar. Ima dva. jedan ispod papucice kvacila, a drugi kod menjaca. I mene je zezalo, hvatalo nisko, pa sam zamenio tecnost za kocnice kompletno... stane oko 1 litar. Sada je mekse kvacilo i za sada ne glavi u donji polozaj...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Speedey Jul 06, 2019, 06:58:41 posle podne
 Podpedalni cilindar 90%. Sto prije zamjenis, manje su sanse da te ostavi na putu. I obicno kad krene da propada pedala, ne mozes nista sem promjeniti cilindar.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 06, 2019, 08:33:22 posle podne
Promenio sam onaj u kabini. Jedino da promenim cilindar u menjacu. Neki kazu plivajuci, neki set kvacila... Ne znam sta da menjam. A da na srecu menjam set kvacila i zamajac to mi je baceno 500 evra ako ne bude to uzrok.

Desava mi se i da nelinearno pusta kvacilo. Ja pustam polako, a on kao da sam od sebe samo preskoci 1 cm i auto krene naglo iako polako pustam. Ne uvek al ponekad se i to desi. Inace nista se ne cuje, ne trese se, gasi se mirno...

I jos jednu stvar sam primetio, kad dajem gas u voznji kvacilo se penje, a kad pustim potone do pola skoro... Malo cudno al tako stalno.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Ivan Jul 06, 2019, 09:47:09 posle podne
Isti simptomi kao kod drugara na Fokusu.

Isao kod par majstora i isto mu rekli kao tebi.
Ili kvacilo/zamajac, cilindri.
Tako vozi vec par meseci jer ne zna odakle da pocne sa resavanjem problema.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 06, 2019, 10:00:15 posle podne
Ja necu da radim nista. Kupio sam osiguranje za slepanje u celoj evropi ako me ostavi na putu. Auto radi normalno ako se povremeno vraca kvacilo nogom.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 06, 2019, 11:13:33 posle podne
I samo da kazem da je promenjen cilindar u kabini i da nista bolja situacija nije. Ko ima isti problem da ne ocekuje mnogo tom zamenom.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Galaxy Jul 07, 2019, 01:28:07 pre podne
Ja ne razumem cemu rizik? Ne kosta zamena cilindra na menjacu 1000 dukata. Po gotovu pred put. Zameni to i otkloni jos jednu sumnju. Sto bi se zezao sa tim? Oslanjas se na pomoc na putu... Klasican simptom loseg cilindra.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 07, 2019, 10:32:55 pre podne
Zato sto majstori kazu da mora sve da se menja, plivajuci, korpa, lamela,  druklager... Sve ukupno 60 000. A za cilindar  na menjacu ne pominju.

Primetio sam kad stoji na suncu kvacilo se spusti i kad vratim nogom onda radi super...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: PaulGT Jul 07, 2019, 10:38:09 pre podne
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=76371.0

I ovaj je isto oglusio na simptome pa u Grckoj kukao ko hladna godina
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Jul 07, 2019, 10:46:28 pre podne
Zašto ljudi kupuju automobile koje ne mogu da održavaju, večna mi je tajna...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 07, 2019, 11:09:27 pre podne
Mogu ja da zamenim to, ali necu da bacam pare i da menjam ispravne delove. Zamenim plivajuci, a ispostavi se da je neko crevo, sraf ili cilindar... Meni je bar tako logicno. Ja sam svakodnevno u kontaktu sa mnogo  bogatijim ljudima od mene i niko od njih ne bi tek tako bacio 500 evra...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Jul 07, 2019, 11:17:53 pre podne
Bolje ti je da ti crkne u pizdincima, pa da si siguran da je crklo, da ne menjaš džabe, jel...
Pa nije ti auto nov, ni taj deo nije nov, crći će možda tek malko kasnije...
Kada se menjaju cilindri kvačila, menjaju se oba, često crkne drugi posle zamene jednoga...
I nađi krštenog majstora, koji može precizno da detektuje kvar

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: boćanac GTD Jul 07, 2019, 11:58:46 pre podne
Onda je verovatno druk lezaj. Msm da je cena za dobar oko 7000rsd skoro drugar menjao na passatu.

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Fica Jul 07, 2019, 12:02:06 posle podne
Sajla je zakon
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 07, 2019, 12:42:21 posle podne
Bolje ti je da ti crkne u pizdincima, pa da si siguran da je crklo, da ne menjaš džabe, jel...
Pa nije ti auto nov, ni taj deo nije nov, crći će možda tek malko kasnije...
Kada se menjaju cilindri kvačila, menjaju se oba, često crkne drugi posle zamene jednoga...
I nađi krštenog majstora, koji može precizno da detektuje kvar

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka



A ne radi se o tome da cekam da crkne deo pa da ga menjam. Cela problematika je sto ne znam koji je deo problem. Majstori hoce da menjaju redom, a ja to necu.

Kad sam oterao kod jednog od boljih majstora on mi se kleo da je cilindar u kabini. Zameni on to, ista stvar. Kaze on, a pa dobro aj sad da menjamo set kvacila pa da vidimo. Kao da meni rastu pare na drvetu pa kad god dodjem kod njega da ostavim 200-300 evra...

Da znam koji je deo zamenio bih odmah i ne bi bilo probelma.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Jul 07, 2019, 12:45:37 posle podne
To ti i pričam, ili nađi krštenog majstora ili pređi na nešto drugo...


Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Jul 07, 2019, 01:30:58 posle podne
Bolje ti je da ti crkne u pizdincima, pa da si siguran da je crklo, da ne menjaš džabe, jel...
Pa nije ti auto nov, ni taj deo nije nov, crći će možda tek malko kasnije...
Kada se menjaju cilindri kvačila, menjaju se oba, često crkne drugi posle zamene jednoga...
I nađi krštenog majstora, koji može precizno da detektuje kvar

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka



Kad sam oterao kod jednog od boljih majstora on mi se kleo da je cilindar u kabini. Zameni on to, ista stvar. Kaze on, a pa dobro aj sad da menjamo set kvacila pa da vidimo. Kao da meni rastu pare na drvetu pa kad god dodjem kod njega da ostavim 200-300 evra...

Mislim da je tu vise problem u tebi, nego u majstoru, jer ti treba da dobijes uslugu koji zelis i koju platis.
U buduce, nakon sto majstor ponudi neko rjesenje, jasno mu daj do znanja da mu nece biti placen ni posao ni ugradjeni dio ukoliko taj zahvat ne rijesi problem i neces dolaziti u poziciju da kupujes maglu.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 07, 2019, 02:22:49 posle podne
E pa kad bi to moglo. Da bi preuzeo auto moras da platis, a kad platis mozes da se slikas.
Naslov: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Jul 07, 2019, 02:27:56 posle podne
Prijatelju, vozac sam preko 20 god, promjenio sam do sada 7-8 auta i nikada nisam imao takvo iskustvo, jer se podrazumjeva da ne placas ako kvar nije otklonjen, taman ako je auto moralo biti rastavljeno i ponovno sastavljeno.
Ne kazem da nije bilo pokusaja od strane majstora, ali, taj mamac nisam htjeo da zagrizem.
Mijenjaj majstora i jasno mu daj do znanja sta ocekujes od njega. Ako zna svoj posao, nece biti problema.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 08, 2019, 10:22:56 posle podne
Evo od kako sam vratio kvacilo nogom do vrha radi super. Ne znam kako al salta kao u sir.

Al da ne bude sve tako lepo javio mi se ja mislim jos gori problem. Jutros mi se upalila lampica da fali tecnosti u sistemu. Ja pogledam, a ono tecnost prilicno ispod minimuma. Dospem 1l antifriza i ode preko max.

Pre 3000 km kad sam kontrolisao bilo je izmedju min i max, kako i treba. Danas posle 3000 km fali oko pola litra. Sta li moze da bude uzrok?
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: limp19 Jul 09, 2019, 08:53:01 pre podne
S obzirom da je 2.0 glava motora  lollol salim se moze svasta pregledaj crijeva
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Jul 09, 2019, 08:55:30 pre podne
Sa BKD motorom se ne igraj...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 09, 2019, 09:53:03 pre podne
Ovo je BMP
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: neshtry Jul 09, 2019, 09:56:13 pre podne
Taj mu rođeni brat...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: bimbrlok Jul 09, 2019, 09:59:07 pre podne
Moze biti nekoliko mjesta na kojima gubi tekucinu.
Najbolje je da ga navuces na dizalicu i da se pogleda ispod motora.
Moze biti kvar koji ces rijesiti sa 10-ak eura, a moze biti i mnogo skuplji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: dag81 Jul 09, 2019, 02:19:20 posle podne
Tata je imao isto problem sa kvacilom, tj zalepilo mu, a pedala normalna, prosle godine nov Luk stavljen osim zamajca. Desilo se u Nisu na 35c, dosao normalno i kad je hteo da pomeri auto posle 2h ne reaguje tj pali i auto krece, izbaci lad je ugasen ne moze u brzinu. Nedelju dana ga je jebavalo ubacivanje u brzinu, i prestalo. Pedala sve vreme normalan otpor. Sad je promenuo ulje, bilo je bas u crvenom sa vlagom pa ce videti sta i kako.
Ovo kod tebe bih rekao da je druk ili onaj preostali cilindar na menjacu. Zavajac ne moze imati veze sa ovim.
Ja bih promenio set kvacila i taj cilindar, nije to vise od 200 230e sa rukama. Ne bih tako na put isao nikako

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: kojicm93 Jul 09, 2019, 07:07:29 posle podne
Pa zar ne moze da se vidi u kakvom je stanju cilindar?


Sad mi je drug rekao da je njemu na 1.9 zimus upalio lampicu za vodu kao i meni. Dosuo je i vozi vec pola godine bez problema...
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: pelezinho Jul 19, 2020, 08:50:19 posle podne
Ljudi,čitam ove postove oko problema koji je covek imao,i oko ovih svih zezanja sa uljnom pumpom u 2.0 TDI,njenom zamenom sa pumpom.ou 1.9 TDI.

Recite mi,da li su ovi problemi rešeni u Passatu B6 2.0 TDI, 140 KS.ali godišta 2009,2010?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: Speedey Jul 19, 2020, 10:55:02 posle podne
Nakon septembra 2009 osovinica uljne pumpe od 77mm je zamjenjena onom od 100mm. Tako da na svim cr motorima prije septembra 2009 bi trebalo da se mjenna osovinica sa svakim velikim servisom. Ostalih problema nisu imali sa uljnim pumpama.
Naslov: Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
Poruka od: dag81 Jul 19, 2020, 11:41:03 posle podne
Naletih na temu. Kod caleta definitivno do ulja bilo, evo prosla godina i nekih 12.000km kvacilo radi normalno. Nije se desilo da ga je izgubio posle zamene ulja.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока