VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Alexandar84 April 07, 2013, 05:36:13 posle podne
-
Na Golfu mi se od početka kada sam ga uzeo dešava da cima (trza) pri šaltanju brzina kao i prilikom naglog dodavanja i oduzimanja gasa. Ručica menjača ide napred nazad a oseća se i cimanje, najviše u II brzini. A takođe ponekad imam problem sa II brzinom u koju teže ulazi nego u ostale brzine i nekad krči iako idem lagano. Bio sam kod majstora i rekao da pregleda nosače motora i ustanovio je da su malo mekani ali da su ok. Ipak uzmem pa zamenim donji i levi nosač, stavim nove febijeve ali problem i dalje isti. Nema lufta u kinetičkim zglobovima ali kada se podigne na dizalicu i ubaci u brzinu oseća se da menjač kasni za točkom. Menjač se ne čuje i lepo ide sem opet kažem tog problema sa II brzinom. Da li neko ima iskustva sa ovim menjačima, šta može da bude problem i gde se pojavio ovaj luft?
-
Pogledaj nosac ispod auta trebalo bi da ima tu 1 nosac sto drzi motor i menjac sa te strane.
-
Pa to je levi nosac, njega sam zamenio stavio nov i nista nisam dobio.
-
Ja sam u petak hteo da menjam taj donji nosač kod menjača i motora,pošto sam imao slične "simptome".Majstor je skinuo sa auta nosač,otišao da uporedi sa novim u prodavnici i ustanovio da je moj nosač bolji od novog.Kad mi je to ispričao ja sam slegnuo ramenima i rekao OK.Nešto je čačnuo i sada više nemam te simptome.Još mi je napomenuo da nosači motora kod dizela su "labavi" i funkcionišu kao amortizeri jer trpe vibracije i silu koju proizvodi motor i moraju biti takvi. bicedobro
-
koska(nosac) ispod auta,ili donji kako hoces, je u pitanju,iste simptome sam imao,trzanje prilikom kretanja,kad predjes preko lezeceg rucica se ljulja,na naglo dodavanje gasa isto se rucica ljulja... 3300 dinara ti kosta lemforder,original ti je oko 6500
-
Zamenjen je i taj nosac i stavljen nov od febija, to je donji i kosta oko 3300.
-
nerece koji su simptomi posle zamene nosaca ostali ,jel i dalje mrda rucica menjaca ili samo saltanje u drugu brzinu, ali prenecu ti moje iskustvo,ovako moj motor je 1.6 sr 8v i nosaci su nam mislim isti, i meni se mrdala rucica i cimao auto pri naglom dodavanju ili oduzimanju gasa ili prelaska preko neravnina zamenjen je donji nosac /koska/ i posle je bilo super da ne poverujes saltanje mekano ne mrda rucica menjaca auto ide tecno kako pustas kvacilo auto povlaci i ne trza ali sve to kratko oko 4 meseca , i onda isti simptomi tada je zamenjen levi nosac na menjacu i bilo je bolje ali ne najbolje i posle 7000km opet isti simptomi , i utvrdi se da su oba nosaca koja su zamenjena otisla u kur.. iiiii sada ne znam sta da radim da li polovne ili opet nove . siguran sam da ti je sve to do nosaca iako si ih zamenio jer se mrdnu sipcice pri promeni brzine koje idu do rucice i teze se salta. otvori haubu ubaci u prvu neka neko jako gura kola napred da trza a ti gledaj koliko se nosaci istezu i da li se mrda rucica menjaca beer
-
isti motor isto auto i primjecujem isti problem boodala boodala boodala
znaci da pogledam sve nosace(koliko ih ima?) i da li imaju posebno nosaci motora a posebno za mjenjac (ili neke gume koje drze mjenjac da se ne cima i to)... Sto je kolega gore naveo najvise se osjeca kada ubacujemo u drugu,a problema sa mjenjacem nemam :))
-
upalis auto krenes prvom ,,drzac,, se zategne pritegnes kvacilo da bi prebacio u drugu
sila popusti ,,drzac,, los ili slab pomeri se iliti mrdne dosta ili vise od dozvoljenogpomere se ili ukose sipcice i razni prenosnici sto idu od menjaca do rucice moze da se oseti udar narucicu ako drziz ruku i tada teze ulazi u brzinu to jes kasni prenos i ponekad blago zakrci , to bi bilo to kada prestane mrdanje rucice na oduzimanje ili dodavanje gasa MNOOGOO bolje ce se saltati brzine beer
-
Ljudi ja sam skoro menjao taj donji naosac tako zvani Koska, imao sam iste probleme, trzanje, mrdanje rucice napred nazad pri naglom dodavanju gasa. E sad, kupio sam neki Febi 2900din. stavio je a problemi samo malo manji ali i dalje rucica radi napred nazad. Ponovo je skinuli uporedili sa mojom starom i veroveli ili ne moja izgleda cvrsce to jest utegnutije, cvrsca ona guma. Posle sam kupio neku Dansku koja kosta 2200 i izgledala je cvrsto, postavio je i resio problem, e sad dokle ce da traje je pitanje. Znaci da ono sto je skuplje ne mora da znaci i da je bolje.
-
kuzman ako moze pravi naziv tog danskog proizvodjaca ili slika kutije iliti pakovanja biggrin
-
Delpo, nemam kutiju i neznam koja je marka jer je kutija ostala kod majsora u servisu, ali evo ti broj prodavnice gde sam kupio, 0112500000 VAG auto, na Zarkovu u vodovodskoj ulici. Najbolje je pozovi ih i pitaj. Majstor mi je rekao da kada zamenis tvoju koja je bila fabricka onda sledi menjanje na svakih godinu dve.
-
Simptomi su isti a mozda i gori, tj. ljuja se pri šaltanju i dalje a isto je i sa II brzinom. Gornji tj. levi nosač mi je nov i to od swaga a donji febi i po ovim komentarima jasno je da je kvalitet 0! Orginalni koštaju 8000 i 13000, pitao sam u ovlašćenom servisu. Kada uhvatim motor odozgo i počnem da ga ljuljam napred nazad on ima lufta kao da nema nikakav nosač. Da li je moguće da tako treba ili stvarno ovi nosači k. ne vrede?
-
alexsandar84 donji nosac /koska/ ti je go kur.. prvo njega menjaj trazi od prodavca neki dobar sa garancijom, kada to resis sa nosacima i ti simptomi nestaju sigurno
-
Pozdrav druze,
Isti auto (1.6 16v azd motor), a bogami sam imao identicne simpotme i probleme pa cu ti "preneti" iskustvo.
Dakle, to cimanje motora i rucice menjaca se i meni desevalo i promenio sam donji nosac iliti "kosku" i nosac menjaca.
Delovi su SWAG. Ovo je problem resilo nakratko....zasto ???
Jer su delovi loseg kvaliteta :) Jeste to kupljeno kao SWAG deo, a unutra je febi, koji je
po mom misljenju golo gov... Eto, posle manje od pola godine, simpomi se vracaju :) Dakle, treba naci kvalitetne delove. Npr, kupovao sam
silen blok nekog aftermarket proizvodjaca i original VW iz Porchea. Ne moze da se uporedi kvalitet.
I koska i nosac menjaca imaju gumene delova, koji su pravljeni od jako losih materijala i brzo izgube svoje svojstvo upijanja i ublazavanja "udara" motora.
A pored toga, drze i motor u pravom polozaju.
Sto se tice menjaca i problema sa drugom brzinom. Menjaci na ovom modelu golva (mislim da slicni problem imaju i 1.4 motori ) imaju bas tu "boljku".
Ja imam slican problem, tj. teze ide u drugu i ume da zakrci kada nisi "nezniji" pri ubacivanju u drugu. Problem je u sinhronu brzine, koji vremenom, propadne.
Ja sam otvorio temu bas o ovom problemu, pa pogledaj koliko se ljudi javilo sa istim simptomom.
Sto se tice menjaca, takodje treba proveriti u kakvom stanju je set kvacila (lamela i korpa), mada ako imas problem sa drugom, mislim da je to manje verovatno.
Nadam se da to kod tebe nije problem!!!!
Ali, eto, ja vec preko 15000km vozim tako - pazim kada ubacujem u drugu, budem nezniji i ne "lomim" odmah u drugu, pa se ni ne primeti. Doduse, promenio sam u ulje u menjacu i
nisam mogao da prepoznam menjac. Nije resilo problem "druge brzine", ali je menjac lakse ulazio u brzine, sto bi rekli - k'o prstom u pekmez :) Ulje je originalno VW.
Eto, malo sam oduzio, pa da rezimiram.
Sto kvalitetnije nosace uzeti!
Veliki pozdrav
I jos da dodam (ili ti dosadjujem): lose kvalitet nosaca primetim kada skrecem malo ostrije u levo(na raskrsnici) - dakle motor se pomeri, a samim ti i menjac i birac lakse ubaci u drugu :)
-
I ja kuburim sa tim nosacem treba da ga menjam rucica se pomera i osetim kad predjem preko rupe da podrhtava.Isto tako izrazen problem sa drugom brzinom kod mene cak i malo zuji izgleda boljka su ti menjaci.
Jel ima neko ideju gde bi se ovo moglo nabaviti verujem da bi trajnije resilo problem koske
(http://www.dodaj.rs/f/l/Qy/2XrqS2AF/pff85-420.jpg)
-
Sto se nosaca tice - mislim da bi originalan deo odradio posao. Planiram uskoro da stavim originalne, pa mogu javiti kako se ponasa; mada cene od 8000 i 13000 - lepo bas :)
Sto se menjaca tice - prica je ovakva, bar je tako meni majstor rekao : ruke su skuplje(oko 50e za skidanje i stavljanje nazad) +
kada se otvori menjac pitanje je sta sve moze biti "pojedeno" - sinhron, zubcanik, .... i nisu nimalo jeftini delovi. Ovaj moj majstor, ne radi pretresanje menjaca licno, vec salje nekom trecem liku :)
Kaze da je najbolje kupiti ceo menjac(polovan) i zameniti - ukoliko moze da se dobije iz pouzdanih izvora, sa garancijom , bla bla.....
Jos da dodam, da majstorova zena vozi Boru i ima isti problem sa menjacem - vozi ga tako vec godinama.....
On me je tako i nagovorio da vozim - i ako primetim menjac pocinje vise da zajebava, tek onda da ga skidamo....
Toliko od mene.
Pozdrav
-
canibal86 sta je ovo zuto jel od gume ili neceg cvrceg , inace ja sam skratio ovaj sraf dugacki i jos vise stegao gumene delove malo je bolje :rolleyes:
-
ovo lici na tvrdju plastiku
nesto kao ovo
Ecs tuning Ultimate Dogbone Mount Kit - Golf Mk4 & Octavia 2.0 - 1.8t (http://www.youtube.com/watch?v=wglVPcvP0Rs#ws)
ja sam kod mene stavio lemforder kosku ,imao sam djubre od toprana
-
Evo drustvo gde sam ja to naso i mislim da je to trajno resenje problema to je neki poseban materijal koliko sam ja skonto stavlja se na sportske automobile gde podvozje dosta trpi.
http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Engine+Mount+Dog+Bone/501.html (http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Engine+Mount+Dog+Bone/501.html)
-
topmarko jesil zadovoljan lemforder nosacem /koskom/ da pojurim jedan takav thumbup
-
stavio sam pre mozda dva meseca,ne mogu nista da kazem,mada je po kvalitetu iza originala,pa onda svi ostali. Sumnjam na levi nosac,tj.ispod akumulatora
-
Canibal, jel ima to kod nas da se nabavi? Ovo je ekstra stvar. Isao bih odmah da kupim i resim se ove bede.
-
Canibal, jel ima to kod nas da se nabavi? Ovo je ekstra stvar. Isao bih odmah da kupim i resim se ove bede.
Ma i ja trazim pa sam se nado da neko zna gde ima kod nas
-
trazio sam i ja po netu ali kada kod nas tesko ali u okruzenju recimo bugarskoj ima , ko prvi nadje neka javi thumbup
-
S WORKS D.o.o
SURCINSKI PUT 19B, BELGRADE, 11070
Telephone: +381 69 722-464
Email: info@sworks.rs
Website: www.sworks.rs (http://www.sworks.rs)
kažu da su power flex distributeri za srbiju
-
Zamenjen je i taj nosac i stavljen nov od febija, to je donji i kosta oko 3300.
Slobodno ga skini i baci... I uzmi original koji si skinuo sa auta, rasturi ga i ispod gume poturi nesto da je odgurnes, tj kada sklopis kosku da ta guma bude dosta nategnutija i resen problem. Ne mogu bas ovako napamet da objasnim ali ja sam tako uradio sa mojim originalnim pre par meseci. Ista stvar moze i da se uradi sa levim nosacem sto se nalazi sa gornje strane menjaca.
-
Bas cu da kontaktiram tu firmu da vidim jel ima koska za cetvorku i koja je cena
-
canibal86 javi kada ih kontaktiras sta je bilo, inace ja sam skratio sraf na koski sto nateze obe gumene delove i dosta je bolje
-
Zvacu sutra pa javim sta kazu i koja je cena ako ima.Mislim da kod mene ne bi pomoglo skracivanje bas dosta se trese rucica garant je guma propala totalno.
-
canibal86 ja sam kontaktirao ovu firmu preko imejla i dobio odgovor da im je posiljka upravo stigla , a ovo sto mi trazimo namaju na stanju ,moze da se naruci za drugu posiljku koja stize za tri sedmice i kosta 30e beer
-
Ja taman planiro da ih zovem danas hvala druze za info onda imam vremena da narucim.
-
Zamenjen je i taj nosac i stavljen nov od febija, to je donji i kosta oko 3300.
Slobodno ga skini i baci... I uzmi original koji si skinuo sa auta, rasturi ga i ispod gume poturi nesto da je odgurnes, tj kada sklopis kosku da ta guma bude dosta nategnutija i resen problem. Ne mogu bas ovako napamet da objasnim ali ja sam tako uradio sa mojim originalnim pre par meseci. Ista stvar moze i da se uradi sa levim nosacem sto se nalazi sa gornje strane menjaca.
Ovo ima smisla. Ali mislim da levi nosac ne moze da se otvara, nema srafove kao ovaj donji. Druga solucija je ovaj powerflex, ko prvi kupi nek javi jel uspelo :)
-
Druze taj nosac se razdvaja na dva dela i preko gume koja se nalazi unutra se oblozi jos jedna guma.. Od auta, motora, nbt.... I bude dosta cvrsci, samo ne treba preterati da ne bude pretegnut.
-
kako se razdvaja taj nosac na menjacu gore ,odviju se neki srafovi ili.....objasni batine
-
Ne znam napamet... Ali nema srafova. Nista komplikovano, kada ga uzmes u ruke samo ce ti se reci :D
-
Ima na netu mislim na wvortexu, diy gde je tip kupio tu gumu za držač menjača. Moraju da se razbuše nitne odozdo na držaču i
onda se promeni guma pa se sve vrati nazad ali powerflex nema te gume za držač menjača. Dobra je ideja da se držač menjača rasturi
i da se doda nešto da bi bilo trvdje, moj držač menjača nije izdržao ni 1 godinu i evo opet ima lufta isto i koska, sreća da sam sačuvao originalne pa ću sada powerflex i na levi nosač ovo što predlaže D@rko.
-
Jel narucio neko powerflex?
-
to je neunistiva plastika, samo je problem, sto je auto dosta "tvrd" kad se stave, ipak guma je guma, apsorbuje vibracije...
ja sam probao auto komplet na powerflex-u i to je kao karting, kod dizela da ne pricam, sve se trese :D
-
Narucio ja powerflex sve gume za kosku i još Front Wishbone Rear Bush
-
Niske gde ide taj Front Wishbone Rear Bush? Koja je cena toga što si poručio?
-
powerflex ako se stavi na donji nosac kosku samo ce auto da bude stabilniji i bolje ce da se salta i nece biti cimanja ako se ugradi na trapove ee onda nije sigurno da nece biti mnogo krut B)
-
Evo cena:
dodaje se 15EUR za transport
1.(PFF85-420) Front Engine Mount Dog Bone 1set ovo je glavni ležaj na koski
28,- EUR
2.(PFF85-505) Front Engine Mount Dog Bone Small Bush 1kom. ovo je mali ležaj na koski
28,- EUR
3.(PFF85-410) Front Wishbone Rear Bush 2kom. zadnji ležaj na viljušci
2x31,- EUR
4.(PFF85-201) Front Wishbone Front Bush 2kom. prednji ležaj na viljušci
2x28,- EUR
5.(PFF85-416) Steering Rack Mount Bush 1kom. ovo ima veze sa volanom - ne znam tačno gde se nalazi
17,- EUR
Na powerflex sajtu ima dijagram gde koja guma ide.
@Alexandar84 to ti valjda zovu pašteta to je veći gumeni ležaj na prednjoj viljušci.
@delpo mislim da neće biti mnogo tvđi menjam powerflexom samo zadnji ležaj na viljušci sve ostalo ostaje original.
Kažu da posle nekog vremena powerflex malo smekša.
Ljudi koji su menjali ležajeve na koski powerfleksom kažu da se neko vreme vibracije više prenose ali kada smekšaju sve legne
postoje i oni koji, pošto na koski ima 2 ležaja onaj zadnji sastave pola od powerfleksa a pola ostave originalnu gumu.
Vibracije su naročito izražene kod dizela ali tamo ide crvena guma na kosku i ona je malo mekša
-
Niske a kako bi bilo da se stavi powerflex od dizela na benzinca :rolleyes:, i jos jedno pitanje posto ima vise donjih drzaca /koski/ mislim na dizelima ,benzincima,automatski menjaci , rucni menjaci...na izgled svi isti u cemu jerazlika u gumi ili mislim dimenzije jesul iste , odnosno primer za moj auto imaju dve koske jedna oznake 1JO 199 851 N za automatski menjac, i drugi 1JO 199 851 AA za manuelni menjac ,sve isto u izgledu brojevima samo ne krajnja slova u cemu je fora :56
-
delpo, powerflex gume za kosku izglredaju isto za dizela i benzinca mogu se menjati međusobno, i ja sam mislio da uzmem tu mekšu za dizela ali sam odusto jer valjda ovi
iz powerflexa znaju šta rade, a uvek može da se stavi pola powerflex gume a pola gume iz stare koske da bi stvar bila mekša.
Nemam pojma u čemu je razlika izmedju koske za automatik i manualni možda neko sa više iskustva može da objasni.
-
stigli ležajevi, još da uhvatim vremena da zamenim pa javljam utiske
-
niske jesil to dobio powerflex za kosku , ako jesi obavezno javi za utiske :26
-
Još nisam promenio gume na koski, jedan šraf koji drži kosku za most
je bio toliko zapekao da sam ga iskidao,
naručio sam druge šrafove, rasturam najverovatnije za sledeći vikend
obavezno ću javiti utiske.
-
Evo juče sam stavio powerflex gumu na kosku.
Odustao sam od toga da menjam malu gumu do menjača jer je na mojoj originalnoj koski koju sam skinuo prošle godine bila sasvim OK.
Utisci:
motor može samo malo da se pomeri rukom, MNOGO lepše ulazi u drugu, nema otimanja ručice menjača kad se doda gas ili prikoči, nema one odvratne pauze pa cima kad se kreće.
Ono što mi se ne sviđa je da je auto na leru malo bučniji, kao i kada idem u rikverc. Ranije na leru nisam osećao nikakve vibracije na volanu i pedalama, sada se vibracije malo prenose,
da sam ovako kupio auto verovatno mi to ne bi smetalo.
U vožnji što se buke i vibracija tiče isto kao ranije, bar po gradu, nisam probao pri većim brzinama po autoputu.
Eto za sad toliko.
Još da kažem da je mala guma - do menjača na Febijevoj koski koju sam stavio pre samo godinu dana toliko smešala da je više podsećala lna žvaku nego na gumu.
-
Niske, kako pomeraš motor rukom, iz kanala? Odozgo kad mrdaš rukom motor on ima dosta lufta jer izgleda je takav gornji levi nosač. Znači nema više cimanja, to je i bila poenta...
-
Pomeram ga odozgo, ranije je dosta radio u tom levom držaču a sada samo malo.
Juče sam gledao originalni levi držač koji sam skinuo prošle godine i koji je izgledao da kad je montiran ima lufta. Ja sam prvo njega promenio poštao sam video da motor u njemu šeta
a posle toga kosku. Taj originalni držač mi sada izgleda sasvim ok, nema lufta i guma nije ispucala niti je preterano mekana.
Meni izgleda da koska pravi sve probleme, pošto ona ne drži dobro onda motor ima
tendenciju da se više kreće i opterećenje je onda na tom levom držaču. Zašto uvek šeta više u levom a vrlo malo u desnom držaču, neznam?
Još mi izgleda da se ta guma u tom levom držaču kod mene od opterećenja bila sabila a sada se vratila na normalu.
I da nema više cimanja, lepše šalta, samo me sada nervira što imam te vibracije na volanu ali samo na leru.
-
Sto se tice levog nosaca ja sam bio kod Cvetkove pijace na Zvezdari kod nekog lika dao mi parce tvrde gume nije mogao da obradi jer nema sablon tako da sam ja majstorisao, namontirao sam nosac i evo sad ce 2 godine nemam problema sa njim cuo sam da dosta taksista idu kod njega, ali naravno imam problema sa koskom nju nisam mogao da resim, pa sad bas trazim resenje.
-
Markobg, gde je taj lik na zvezdari?
-
Meni se u poslednjih par nedelja kada je auto na suncu a napolju oko 30 stepeni dešava da nakon par km birač brzina toliko teško ide kao da je zaribao a sve sam podmazao. Ne znam da li je neki problem sa menjačem ili je do ovog gornjeg levog nosača koji je swagov, nisam vratio stari orginalni koji nije loš kada sam ga skinuo.
-
nema to veze sa nosacem,kod mene je originalni,isto se desava i meni,i ja pokusavam da shvatim o cemu se radi.
-
Evo da javim, ugradio sam powerflex paštete na viljuške, auto jeste malo tvrđi ali ne mnogo pre bi rekao kao da su trapovi čvršći.
Nije mnogo tvrđi i izgleda kao da sam malo više napumpao gume. Meni se ovako sviđa i nikakvih negativnih efekata nisam primetio.
U svakom slučaju mislim da nije dobro trpati powerflex svugde jer može da se desi, kao što neko reče, da auto počne da liči na karting.
Što se tiče koske mislim da je rešenje powerfex, za benzince sigurno, dobije se malo vibracija na volanu na leru ali ništa strašno, sve ostalo je odlično.
Možda je ipak bolji izbor crvena guma za dizela koja je malo mekša od ove žute koju sam ja stavio.
I mislim da ne vredi menjati levi držač dok se ne sredi koska,
čini mi se da svo cimanje dolazi upravo od koske a da je taj držač tu samo kolateralna šteta.
-
nema to veze sa nosacem,kod mene je originalni,isto se desava i meni,i ja pokusavam da shvatim o cemu se radi.
Marko, kako se kod tebe manifestuje ovaj problem?
-
imas pp, da ne offujemo ovde.
-
http://store.blackforestindustries.com/bfist1potrmo.html (http://store.blackforestindustries.com/bfist1potrmo.html) evo nesto za one koji su ucestvovali u ovoj temi i imali slicne probleme sa drzacima , samo ne znam kako naruciti i da li ima neko u srbiji to da dobavlja ,prvenstvano mislim na gornje nosace/levi i desni / posto smo o donjem kosci vec nasli resenja B)
-
Da podsetim ja sam stavio powerflex na kosku pre nekog vremena. Držač menjača sam učvrstio u uradi sam varijanti.
Posle ovoga nisam mogao ni milimetar da pomerim motor tukom ni odozgo ni odozdo.
Ono što me je nerviralo je to da sam dobio vibracije na volanu dok je auto na leru pa sam kosku ponovo rasturio i vratio jednu polovinu stare gume a drugu polovinu ostavio powerflex.
Sada je sve ok ima vrlo malo vibracija a motor i ručica menjača i dalje ne šetaju.
Video sam ovaj blekforest kit koji je delpo okačio ali se nisam usudio da ga kupim jer je od istog materijala kao i kit za kosku - znači to je vrlo tvrdo - pa sam se plašio da se vibracije još više ne pojačaju.
Ja sam onu veću gumu na držaču menjača koja ima rupe na sebi ostavio par dana na suncu da omekša i vrati se u prvobitni položaj jer je bila spljoštena.
Onda sam rupe na njoj popunio silikonom da se ponovo ne bi spljoštila i ostavio da se osuši, još bi bolje bilo da sam imao valjke od neke tvrdje gume da ih nabijem u te rupe.
Još sam onu manju gumu učvrstio tako što sam sa strana dodao dve trake od tvrde gume koja se koristi za pravljenje potpetica na cipelama i koje sam zanitovao za držač, da sve ne bi moglo da šeta levo desno.
Na kraju je sve bilo mnogo čvršće i morao sam da držač stegnem stegom da bi sve sklopio i zanitovao. Evo posle 2500 km sve i dalje ok i nema ni milimetar lufta.
-
Niske i ja sam stavio powerflex na kosku i u pocetku imalo vibracija ali posle mesec dana normalno sa malo vibracija na leru beznacajno , a drzac na menjacu zamenio sa polovnim 2008. godiste bilo je bilje ali ne skroz vec upola i posle mesec dana po starom pa cu ili kao ti rucni rad /uradi sam/ ili lemforder kojeg je tesko naci i cena mu oko 7000 din. a orignal mislim da je preko 10000 din.
-
nosac menjaca lemforder kosta 5500 a, originial 7400 dinara,ja sam pitao pre par dana. Koska lemforder ne kosta vise od 4000 dinara
-
topmarko samo mi reci gde je ta prodavnica i adresu ja barem u mojoj blizoj okolini nisam uspeo da nadjem za te pare :37
-
Ja sam upravo lemforder prvo stavio na držač menjača, nesećam se cene ali bio je najskuplji.
Kažu lemforder radi držače za prvu ugradnju čak je bio obrušen tamo gde na originalnom stoji vw znak i oznaka,
što navodi da je izašao iz iste fabrike kao i original.
Ali taj držač nije izdržao jedva godinu dana i smekšao je tako da nije ni to rešenje, original je original.
Na kraju sam taj bacio a učvrstio onaj stari originalni. Kosku koju sam prvo stavio bila je čini mi se febi, a to je tek bila katastrofa
mislim da nije izdržala ni pola godine i ona mala guma do menjača se pretvorila u nešto mekano kao žvaka.
-
Nske da li si stavio powerflex na kosku umesto one male gume do menjaca , rece ranije da si i nju uzeo.
-
Evo i ja da iznesem iskustvo promenio sam kosku tj ubacio powerflex gume i dosta je bolje uzeo sam crvene one su za dizela i malo su mekse na preporuku prodavca ma da jos uvek primetim blago pomeranje rucice menjaca izgleda je gornji nosac na strani menjaca dobio ima solidno lufta kad pomeram motor.Sve u svemu puno bolje nego sto je bilo nema onog seckanja na pocetku.
-
canibal86 moras ucvrstiti nosac na menjacu Niske to najbolje zna da ti objasni kako
-
Ako moze neko uputstvo bio bih zahvalan ako je moguce srediti taj gornji nosac.
-
canibal86 imas objasnjenje upravo na ovoj temi u nekim ranijim komentarima Niske je to objasnio