u krug imaju dva imbusa , jedan iznad i jedan ispor razvodnika , skini svecice poravnaj ih sa spijunima da ti sve budu jednake , platinsku dugmad isto spijunom namesti da ti na bregu odvaja u toleranciji , neka ti neko pomogne za to , stavi auto u brzinu trecu recimo pa neka ga neko lagano gurne dok ti ne odvoji i ne poravna na breg(na osovinici u razvodniku imas taj breg videces) , uzmi ispitaj bobinu koliko baca i proveri kondezator , cesto on ume da zeza a nije skup oko 250din , razvodnu kapu pogledaj kakvi su kontakti na izvodu za kablove sa unutrasnje strane ako su masni ocisti ako su puni riseva promeni i razvodnu kapu nije ti ni ona skupa oko 750 din , naravno kablovi ako su ti mnogo stari i oni mogu biti uzrocnik ... zakretanjem razvodnika u krug pomeras ugao paljenja , tako ce ti se desavati da pomeranjem povecavas ili smanjujes broj obrtaja , na leru al ne mora da znaci da ce ti u voznji raditi pravilno . za pocetak pregledaj kondezator kablove kapu i svecice kao i bobinu . za taj motor mozes kupiti i elektronsko paljenje kosta ti oko 30-50e komplet , ja sam sebi uzeo na bubanj potoku , doneo mi covek iz italije za 35e cini mi se danasnjih 30e da kazemo ... mnogo bolja stvar od klasicnog paljenja ...
kakav ti je karb , koji model imas ???