Autor Tema: Aditivi - za i protiv  (Pročitano 26802 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #20 poslato: Novembar 25, 2011, 07:34:41 pre podne »
ako vozis neku napregnutu trkalicu razumem da dodajes aditive za dizanje oktana u nase govnjavo gorivo... za sve ostalo bacas pare i mozes da pojebes nesto bespotrebno.. ceo zapad ima na pumpi samo "dizel" .. nema euro dizel, d2, ovaj dizel ,onaj dizel, loz ulje, penis palac... s obzirom da voze i golfova brdo, samo toci i uzivaj
lollol

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2418
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #21 poslato: Novembar 25, 2011, 08:44:18 pre podne »
(dule tdi)E vidi ovde ima ljudi koje neboli uvo za svoje auto......
« Poslednja izmena: Novembar 25, 2011, 08:47:27 pre podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2418
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #22 poslato: Novembar 25, 2011, 08:55:27 pre podne »
A sto se tice zapada to sto se ovde zove euro dizel tamoje samo dizel,a imaju i super dizel
Koji je skuplji i ima veci broj oktana,
Eto slucajno znam posto sam ziveo u Nemackoj a I sada mi  je tamo cela rodbina.
A famozni d2 tamo je jos devdesetih izbacen iz upotrebe jer zagadjuje okolinu.
« Poslednja izmena: Novembar 25, 2011, 09:00:29 pre podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #23 poslato: Novembar 25, 2011, 12:49:45 posle podne »
ja auto cuvam kao bebu,a za tu trojku nisam bas preterano mario zato sto sam hteo da je
prodam od kada sam je kupio

uglavnom taj aditiv nije nista skodio jer sve i dalje funkcionise najnormalnije

Van mreže Djolej89

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Age: 34
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ford escort mk4 focus 1,6
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #24 poslato: Novembar 25, 2011, 01:11:29 posle podne »
aditiv za mrznjenje je bacanje para,sipaj to ED i pun gas  ;)

Van mreže slavisa manojlovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: krusevac
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #25 poslato: Novembar 25, 2011, 06:57:31 posle podne »
2% ulja radi podmazivanja pumpe i 5-10% benzina i vozi

Zrnojed

  • Gost
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #26 poslato: Novembar 25, 2011, 11:05:12 posle podne »
Sta mislite o aditivima koji se sipaju u rezervoar i ''ciste'' ventile, dizne itd, itd. . ?
Mislim da je to jedno teško bacanje para,obični petrolej stave,i kao aditiv!
To veze nema!
Zemljače moj dobri  biggrin

Van mreže NesaDeBeli

  • VW Početnik
  • Poruke: 49
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • Potraga za srecom
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #27 poslato: Novembar 25, 2011, 11:21:17 posle podne »
Jebem li ga, što bi rekli Vranjaci, ništa mi neje jasno.
Matematikom sam došao do sledećeg zaključka.

300 l. D2  = 38.100 din + 400 din antismrz aditiva za 300 lit goriva = 38.500 din.

300 l. ED = 44.400 din.

44.400 din - 38.500 din = 5.900 din

D2 nešto više troši, bar vi kažete tako, ja ne znam jer nisam sipao, znači ušteda je recimo 3-4000 din.
Motor iz 96. god. je predviđen da radi na na D2 tako da nekom logikom dolazim do zaključka da je 700-800 litara goriva ušteda dve nove zimske gume.

U pitanju je cena aditiva  ( valjda poljskog ) K2 koji trpi minus 39 ( bar tako navode u prospektu).

E sad, da li slediti logiku uštede ili sipati ED jer je manje mućki oko njega pitanje je i dilema pred kojom bi i Šekspir stao da razmisli.

Veliki pozdrav za sve .

Pozdrav svima

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2418
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #28 poslato: Novembar 25, 2011, 11:31:52 posle podne »
to moras sam da skontas...
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže NesaDeBeli

  • VW Početnik
  • Poruke: 49
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • Potraga za srecom
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #29 poslato: Novembar 25, 2011, 11:51:30 posle podne »
Trudim se miki, trudim se, ali nije lako da mu jebeš kevu.
Pozdrav svima

Van mreže bob

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #30 poslato: Novembar 26, 2011, 11:28:03 posle podne »
Euro dizel i D2 nije isto gorivo.ED je mnogo suvlji (probajte da prospete malo  ED-a i malo D2 na beton i videcete da ce ED da ispari skoro bez fleke dok ce D2 da ostavi fleku na betonu koju je tesko ukloniti).Isti efekat ima na bos pumpu.Vozila koja koriste ED, barem koliko ja znam, nemaju bos pumpu vec imaju pumpu visokog pritiska. bicedobro
Po mom iskustvu, a vozio sam kombije 10 godina, ko god je sipao ED u auto koji trosi D2 imao je problema sa bos pumpom pre ili kasnije.Ja sam uvek sipao do 5% benzina i nikad nisam imao problema. driving
Ako ipak vise volite aditive protiv smrzavanja, gledajte da kupujete renomirane (npr. castrol ima dobre) coilleo2tj
Dakle moj stav je pre aditivi nego ED zbog bos pumpe jer je posle skupo i tesko naci dobrog majstora da istu dovede u red. clap

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #31 poslato: Novembar 27, 2011, 12:08:55 pre podne »
zar benzin naftu nece napraviti jos vise "suvom"?
bosch pumpa je pumpa visokog pritiska druze coilleo2tj

Van mreže bob

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #32 poslato: Novembar 27, 2011, 08:26:20 posle podne »
Moguce da gresim, oprosti Gedora, ali zar ne postoji razlika izmedju stare liniske i rotacione bosch pumpe(ugradjivane recimo u golfove 1 i 2) u odnosu na danasnje elektricne pumpe visokog pritiska.Slazem se da i jedna i druga  prave pritisak da bi mogla da se rasprsi nafta kroz diznu, ali jedna je konstruisana za D2 a druga za ED.
Ako gresim izvini, nisam strucnjak samo malo teorije znam, sto ne znaci da sam u pravu mahac

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #33 poslato: Novembar 27, 2011, 08:33:18 posle podne »
Nema *lektricne pumpe visokog pritiska, *lektricna je lift pumpa u rezervoaru...

Auto sa linijskom pumpom, a da ga se setjam, je mRecedes 123 i raniji modeli . . .

Obe pumpe ce da proguraju i d2 i ed, i netje da ostete pumpu, vec dizne u samoj komori za sagorevanje, jer d2 ima previse sumpora u sebi za razliku od ed . . .

Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #34 poslato: Novembar 27, 2011, 08:37:53 posle podne »
Sumpor jebe stvar,razgrađuje ulje mnogo brže... biggrin
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže bob

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #35 poslato: Novembar 27, 2011, 08:43:03 posle podne »
 Eh, ko radi taj i gresi, hvala na ispravci pimbe . alealeee
Uglavnom, pre sam za aditive protiv smrzavanja nego ED. big_boss

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #36 poslato: Novembar 27, 2011, 08:46:10 posle podne »
Ja bih pre sipao ED umesto običnog dizela..u okruženju je d2 već poodavno izbačen iz upotrebe,a o Evropi i da ne govorim,pa ne verujem da im išta fali
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže bob

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #37 poslato: Novembar 27, 2011, 09:09:57 posle podne »
Kada je izbacen olovni benzin u Evropi su nikle radionice koje prepravljaju glave motora koje su radile na olovni benzin da bi mogle bez ostecenja da rade na bezolovni i ljudi uredno prepravljali svoje automobile. wub
U Srbiji izbacen olovni benzin, Srbi uredno sipaju bezolovni , ajde molim te kakva prepravka glave. wacko
A onda kazu ma vidis da se i napolju to isto tako vozi pa im nista ne fali neznajuci.
Cudni smo mi Srbi, uvek hocemo da izmislimo nesto sto je vec izmisljeno(uglavnom-cast izuzetcima)

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #38 poslato: Novembar 27, 2011, 09:18:53 posle podne »
A ko je pričao o benzincu?? biggrin
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže bob

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #39 poslato: Novembar 27, 2011, 09:24:19 posle podne »
Samo poredjenja radi, kao sto kaze Balasevic "princip je isti sve su ostalo nijanse"