Znaci najbolje je nista ne dirati. A sto se tice majstora ja nikog nisam krivio, vec mogu da kazu da im se to ne isplati da rade jer ne mogu dovoljno da naplate ili mogu da kazu svoju cenu i da ne garantuju da nece ponovo ispasti pa je na meni da odlucim da li cu to da platim i da radim na autu. Takodje, gledano iz tog ugla da majstori nece da se zamaruju sitnicama koje, po njihovom rasudjivanju, ne mogu dovoljno da naplate onda ispada da sitnice na kolima i ne treba popravljati ili ih vlasnici vozila trebaju sami popravljati, za sta realno gledano vecina nas i nema vremena jer nisu samo majstori optereceni poslom i brigom o prihodima kad dodje prvi u mesecu.
I moram postaviti pitanje vezano za Gedorinu konstataciju "jebacina ih je vratiti na svoje mjesto i treba dva sata sigurno da bude sve kao sto je bilo fabricki", a ono glasi:Koliko je po tebi realno da se naplati dva sata posla, odnosno kolika je tvoja satnica?. Pitanje postavljam jer si u svom postu rekao da ne znas koliko da naplatis za taj posao, ili je mozda problem sto svi majstori pomalo precenjuju svoje vreme i ne uzimaju u obzir da ljudi sa fakultetskim diplomama i odgovornim radnim mestima imaju dnevnicu maksimalno 2000 dinara i to je iznad proseka.