Autor Tema: 100.000 km-ocekivati prve kvarove?  (Pročitano 4282 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 44
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« poslato: Februar 25, 2007, 09:34:49 posle podne »
Evo jos koji kilometar i moj ljubimac je  presao 100.000...

Za sada nisam imao nikakvih kvarova (kuc-kuc o drvo), ali vreme i kilometraza rade svoje...

Zanimaju me vasa iskustva i znanja sta me moze ocekivati u narednih 100.000km, koji su najcesci kvarovi i na sta treba posebno da obratim paznju!


Matori passat mi ima na satu 235.000 i poceo je da mi pravi probleme, elektrika i sistem za hladjenje...



Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #1 poslato: Februar 26, 2007, 01:25:58 pre podne »
samo menjaj na vreme ulje i obavezno sve filtere i neces imati nikakvih problem
nemoj ga gaziti dok je hladan nego lepo ugrej motor i turbinu i onda ga drukaj slobodno  
nemoj prelaziti 3700rpm jer nemas potrebe i onako opada snaga drasticno preko toga-ako ti je dizel
nisam siguran, a ako nije teraj u crveno nista mu ne fali jer ne postoji taj auto koji ja uzivo neznam,koji je gazen,a da se pri tome brzo pohabao ili pokvario-naravno ne treba preterivati  
meni je audi presao 275000 i dusu sam mu vadio bukvalno a isao je sa tom kilometrazom 220-audi80
passat mi je presao 200000 i samo sam menjao jednom jednu PD
i na kajs vodi racuna jer su dosta izlozeni opterecenima(na dizelima)
eto tako

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 44
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #2 poslato: Februar 26, 2007, 10:37:41 pre podne »
Da dizel, i to kazu jako osetljiv 2.5 dizel pa zato i pitam + sto je u piatnju automatski menjac sa 4 motion sys. Dzmarci mi prolaze kroz stomak na samu pomisao da ce pre ili kasnije i tu biti problema.... Kajseve sam promenio - radio sam veliki servis pre mesec dana ( skup u 3 materine!)...

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #3 poslato: Februar 27, 2007, 12:21:09 pre podne »
100000 Laki!!! Pa sad je najbolji! Taman se razradio  Ja ga uvek kuliram kad je hladan, saltam na 2000 obrtaja. Jedino po auto putu gazim malo, ali nikad preko 3000 u principu. U glavnom sam na oko 2500 sa Borom 130ks. Ona ide ko blesava. Na 3000 je vec na 180km. Kod Golfa je drugacije. Objasnili ste mi za 4motion. Tako da, bez obzira sto je jaci, njemu treba malo vise obrtaja za istu km
I naravno, uvek pre nego sto gasim odkuliram 10-15 sekundi (smrt za turbinu da se posle zustre voznje odma gasi) Sam vido juce budalu sa tdi Octaviom koji je nabio gas ko blesav i tada ugasio Skodu. Da te bog sacuva!
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 44
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #4 poslato: Februar 27, 2007, 11:02:50 pre podne »
Citat: iwcham1979
I naravno, uvek pre nego sto gasim odkuliram 10-15 sekundi (smrt za turbinu da se posle zustre voznje odma gasi) Sam vido juce budalu sa tdi Octaviom koji je nabio gas ko blesav i tada ugasio Skodu. Da te bog sacuva!


Vidis, to nisam imao pojma! Dobro da si mi rekao, a ja majmun, ponekad pre nego sto ga ugasim, cimnem gas zbog zvuka....

Sta se desava sa turbinom? Jel sacekas 15-20 sec pre gasenja da se ohladi ili nesto drugo?

Van mreže VWmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: ...Zemun city...
  • Karma: +0/-0
    • http://
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #5 poslato: Februar 27, 2007, 10:56:41 posle podne »
shta ja trebam da pitam za svojih 316 500 km ???!!!  .....


p.s   i moj golf je four motion  . .. . .
....vodicu te u poslasticharnicu.....pusticu te da lizes lizalicu.....Go 'head girl, don't you stop

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 44
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #6 poslato: Februar 28, 2007, 11:06:15 pre podne »
Citat: VWmachine

p.s   i moj golf je four motion  . .. . .



4Motion ili Synhro?

Van mreže Neko2

  • VW Početnik
  • Poruke: 173
  • Age: 39
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
    • http://rtvok.com
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #7 poslato: Februar 28, 2007, 10:51:39 posle podne »
Redovno odrzavanje (ulje, filteri...) i do 400 000 stizez 100% (ne racunam na potrosnu robu kao diskovi, plocice...) ja vozim Golf-a MK I  "78 godiste, presao oko 350 000, generalnu jos nije imao (menjane karie negde 1996), cuje se radilica, bregasta... i jos stosta ali ulje ne trosi, vozim ga svaki dan...

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #8 poslato: Februar 28, 2007, 10:58:03 posle podne »
@Laki. Citao sam da se turbina vrti ko luda dok radi. Kad das gas i gasis auto brzo posle toga ostavljas je da se zaustavi bez adekvatnog podmazivanja, sto nikako nije  dobro i haba je samo tako. A sto se tice cekanja 10-15 sec posle zustre voznje, to je zato sto se skupljaju u turbini neka isparenja i gasovi koji se, ako ne izadju dok auto miruje, ugljenisu u turbini! Nisam bas bio strucan, ali veruj da je istina. Kidas ga i kad das gas pa gasis, i kad cepas 160 po auto putu pa skrenes za gorivo i odma gasis. Kazu da se znatno produzava vek motoru ako se pridrzavas ovih pravila! Inace, reci zbogom ujka Luju
« Poslednja izmena: Februar 28, 2007, 11:00:32 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
100.000 km-ocekivati prve kvarove?
« Odgovor #9 poslato: Mart 01, 2007, 01:11:43 pre podne »
Citat: iwcham1979
@Laki. Citao sam da se turbina vrti ko luda dok radi. Kad das gas i gasis auto brzo posle toga ostavljas je da se zaustavi bez adekvatnog podmazivanja, sto nikako nije  dobro i haba je samo tako. A sto se tice cekanja 10-15 sec posle zustre voznje, to je zato sto se skupljaju u turbini neka isparenja i gasovi koji se, ako ne izadju dok auto miruje, ugljenisu u turbini! Nisam bas bio strucan, ali veruj da je istina. Kidas ga i kad das gas pa gasis, i kad cepas 160 po auto putu pa skrenes za gorivo i odma gasis. Kazu da se znatno produzava vek motoru ako se pridrzavas ovih pravila! Inace, reci zbogom ujka Luju
bravo iwcham1979 vidis to sam zaboravio ali dobro je sto to zna jos po neko svaka cast
lepo je objasnio decko ali evo jos jednom-turbina se zagreje na oko 700-900 c' i kad ugasite auto naglo posle zustre voznje ulje koje ostane na vreloj turbini zapekne na klizecim povrsinama i tako vremenom dolazi hobanja tih kliznih povrsina.nije dosta 10-15s jer joj treba mnogo vise od toga da se ohladi.
najbolje vam je da stvorite neku naviku da npr parkirate auto,polako se odvezete ako to radite a trebalo bi da radite zbog vas,malo pogledate po kolima dali ste nesto zaboravili sto trebate da poensete kuci npr,mog-cigare-curu   i slobodno ga turirajte malo da prodje hladnije ulje kroz turbinu da bi se brze ohladila
ima jedno pisano pravilo kod turiranja sto svaki mehanicar treba da zna a i dobro je da znate i vi
nemojte nikad durirati auto sa kratkim intervalim davanjem gasa npr
wrm wrm wrm
znate vec nasta mislim
to je jako stetno za letece lezajeve jer svakim potiskom na gasu vi vrsite pritisak na lezajeve (preko radilice)i dovoljno je jednom da se desi da nemoze klizeci film koji stvori ulje da podnese taj pritisak i odose lezajevi znaci ako turirate auto onda to radite tako sto date gas i pustite na odredjenom broju obrtaja (nemojte tek u crvenompolju)
pustite da se smiri motor na leru pa opet
znaci wrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmm pa csssssssssssssssssssssssssss  
ima jedna zanimljiva spravica koju je napravila aftermarket kuca apex'i mislim da se zove turbotimer i ona ima senzor za temperaturu na turbini i npr kad ugasite auto ona sama proracunava koliko auto treba jos da radi na leru dok se ne ohladi turbina
eto toliko-ako sam nesto pogresio-ispravite


evo kako to izgleda
Apexi Turbo Timer
« Poslednja izmena: Mart 01, 2007, 01:25:39 pre podne od strane YUPOWER »