VW Klub
VW - Forum => Audio, Video, GPS => Temu započeo: Wele Novembar 26, 2017, 12:28:44 posle podne
-
tj dampiranje kako se kaže u Srbiji, da li ima neko nekoga za preporuku jer ja ne vidim da se time bilo ko bavi :)
-
I ja sam Wele googlao ali nisam našao. Gledao sam na YT kako rusi rade i odlična stvar. A ja nešto da se mlatim azmafonom i ostalim stvarima... mrzi me.
-
Dampiranje i zvučna izolacija nisu ista stvar.
-
I mene to zanima, azmafon i moze u sopstvenoj reziji da se uradi na zadnjem delu auta, ali zvucno izolovanje motora tesko.
-
Joco nemam vremena da eksperimentisem vec da neko uradi sa iskustvom.
Raco koja je razlika?
-
Ma ovo je resenje za zvuk
https://www.kupujemprodajem.com/3M-bitumenska-izolaciona-folija-za-auto-51549266-oglas.htm
Jeste da je i to uradi sam varijanta, ali mislim da je bolje od azmafona.
-
Gagi i pokojni Strbac su radili na nekom od auta to ako se dobro secam. Pitajte Gagija. Ja sam jedino radio onaj deo na plastocnom poklopcu motora iznutra ovim specijalnim kao sundjerom.
http://www.ct-trades.com/portfolio-item/audio-zvucna-izolacija/
-
Ma ovo je resenje za zvuk
https://www.kupujemprodajem.com/3M-bitumenska-izolaciona-folija-za-auto-51549266-oglas.htm (https://www.kupujemprodajem.com/3M-bitumenska-izolaciona-folija-za-auto-51549266-oglas.htm)
Jeste da je i to uradi sam varijanta, ali mislim da je bolje od azmafona.
Treba biti jako oprezan sa svim tim.
1. Koji su sastojci te folije, gomila njih posebno jeftinih u sebi ima asfalt ili neko sranje koje se koristi kod asfalta pa samim tim i smrdi, tako da posale auto smrdi.
2. Koliko ce kolicinski da se zalepi, jer ima materijala koji su teski, tako da moze da se doda autu velika tezina. Recimo 30-40kg, sto ne deluje previse ali je mozda bespotrebno.
Ja sam nedavno kupio manje parce radi probe. 3M smrdi uzasno i to manje parce je poprilicno tesko...
-
Dampiranje se radi zbog sprečavanja prenosa vibracija i vibriranja samog lima, lepi se sa materijalom kao na prvom linku, bitumenske gumene trake koje imaju antivibraciono svojstvo i veliku gustinu tako i da na maloj debljini imaju veliku težinu. Obična industrijska guma je odličan damping materijal ali i nema baš malu cenu. Jedna unutrašnja traktorska guma i kilo sintelana odradiće kao i Dynamat za 1000$.
vrata su zalepljena sa 1.5mm butil trake i alu folija, bez najlona i tapacira.
Zvučna izolacija se ne lepi na lim i nema svrhe da se lepi, čak naprotiv da bi imala pun efekat bolje je da je razdvojena od spoljnih limova gde je to moguće na vratima npr.
Filc je jedna od zvučnih izolacija koja se dugo koristi. Azmafon je domaći filc podesan za upotrebu u autoindustriji, a koristi se i u građevinarstvu . Nekoliko puta je manje gustine i težine od damping materijala i ima odličnu cenu, samogasiv (ne nezapaljiv), otporan na ulja drivate... Pre nego su nas usrećile strane investicije u Kragujevcu su pravili i Azma Sendvič koji je imao dva sloja butil trake i dva sloja azmafona zalepljene, mislim da je postojao i samolepljiv sve dobrog kvaliteta po niskoj ceni. Ali što bi proizvodili kad možemo da uvozimo. Ja sam koristio gumirani sunđer koji je i bolji od azmafona i lakše se radi ali je skuplji.
damping traka pa gumirani sunđer pa još jedan sloj damping trake