VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Marko94021 Jul 16, 2017, 10:44:54 pre podne
-
Pozdrav, auto mi baca u safe mod pri vecoj brzini 120, na dijagnostici je pokazalo visok pritisak....
majstor mi rekao da ne treba da radim remont turbine nego samo pranje, golf 4 1.9 tdi 66kw.
Da l neko ima iskustva sa pranjem turbine i nekog majstora preporucljivog, i da l je potrebno uraditi onda i pranje egr ventila i usisne grane?
-
Skines cev za EGR sa izduvne grane, napunis turbinu sredstvom za ciscenje rerni i vratis EGR cev. Rukom razradjujes mehanizam za VNT i sacekas da sredstvo razbije naslage, ono sto skine izleti na auspuh. Da bi se manje prljalo mora ponekad i na veci gas da se vozi. EGR i usisnu ne moras da cistis zbig navedenih simptoma ali je svakako preporucljivo. Skines usisnu i napunis je istim sredstvom, sacekas i ispres pod visokim pritiskom. Postoje i specijalna sredstva za ciscenje turbina, ali sredstvo za ciscenje rerni radi dobro.
-
Znaci nema potrebe nekom da placam da mi ocisti turbinu?
mislis da ce ovo sredstvo pomoci pri prvom ciscenju, ili da platim ciscenje turbine pa onda ja tako da ocistim svake godine?
Mozes mi dati sliku gde treba to da uprskam
to nesto nalik ovome
-
Cesto zna da bude jeftinije da se plati iskusni majstor da odradi neki posao, na forumu mozes samo da dobijes informacije kako se nesto radi. Za odvijajanje zapeklih srafova i vadjenje otkinutih brezona treba iskustvo i alat (ne kazem da ce to da se desi, ali moze).
Na izduvnoj grani se odvije cev za EGR i crevo se gura ka propeleru turbine i punis dok ne pocne pena da izlazi na otvor za EGR.
(https://i.ytimg.com/vi/PbUAfzi5BdM/maxresdefault.jpg)
(http://rs8.pbsrc.com/albums/a15/RGCTDI/IMG_7271.jpg~c200)
Za potpuno ciscenje VNT mehanizma je potrebno skinuti i rastaviti turbo kompresor.
-
Hvala, odnecu kod majstora pa cu ku objasniti. Kazi mi kad se napuni i kad krene pena da izlazi ostabi se neko vreme vrati se kako bilo i o da turirati auto ili? Da l treba kad se puni nesto okretati ili sl?
-
ovaj sa snimka sto si postavio, nece nista ocistiti. treba da ocistis izduvno kolo ne usisno.
(https://s1.postimg.org/4nkjoro8v/IMG_0950.jpg)
(https://s12.postimg.org/5xzqemy65/IMG_0953.jpg)
ovo treba da se ocisti, napravi se mnogo garezi, cesto kada se stalno vozi u niskim obrtajima. pa zapekne.
-
Postavio je gore kolega izduvno jasno mi je :) tj nadam se da jr to gore sto jr on postavio izduvno nadam se da ce uspeti. Sutra prekosutra ce majstor odraditi
-
Ovo sto sam obelezio tu treba
(https://s17.postimg.org/75nklleaz/20170716_212238.jpg) (https://postimg.org/image/75nklleaz/)
-
ne, nego ovo gde ti pise pogonska turbina.
http://www.google.rs/search?q=turbina+vnt17&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwirkJ3e4o7VAhWoKJoKHRNJBq4Q_AUICigB&biw=1280&bih=915#imgrc=RMaKDL80UOAgHM:
-
@marko94021
Ja sam skoro ima muku 2 merea majanja po majstorima for tmima radio sve sto su mi na forumu rekli i opet na 120-130 safe mod.remmtova sam turbinu kod lika celo srce stavljeno novo samo kuciste staro za 250 evra a u uzice bi to sve kostatko 550 eura i sada mi auto leti ko munja.problem je varibijalni deo na turbini nista drugo moj auto je passat 96v kv
-
https://translate.google.com (https://translate.google.com)
-
Hahahaha :D Bukvalno treba translate.
-
Pa Marko ti si iz Beceja ? Pa doteraj tu krdzu da ti namestimo
-
Da da jesam : )