Prvo da se izvinim ako postoji slična tema, a ja otvaram novu.
Treba mi savet:
Pre dve godine kupio sam golf 4 (1999, 1,4 16V 197 000km) za 4000 eur. Auto nisam birao vec mi ga je prodao komsija i prijatelj. Dobro je stituiran tako da nije skrtario sto se tice servisa. Cim sam ga uzeo zamenio sam sledece: 1) levi nosač motora, 2) sajlu za ručnu i zadnje pločice i 3) ETC davač temperature (sve 80 eur). Do danas sam presao 30 000 i zamenio sam - hronološki:
1) neku plastiku na termostatu (15 eur).
2) sva cetiri amortizera (120 eur)
3) zadnje diskove i pločice + set za repariranje klešta (55 eur)
4) sad menjam uljni separator (20 eur) - polovan.
Zamene ulja ne računam. Takodje mojom greškom (nisam ga zamenio) pukao je zupčasti kajiš pa sam zamenio: 16 ventila, gumice, obrada glave, kajiševi i dihtung glave sve 200 eur. Tom prilikom sam hteo i da radiom ceo motor ali kako mi je radio ujak (30 god auto-mehaničar) rekao mi je da nema potrebe da su karike i ostalo O.K. i da moše da gura bar do 260 000 km.
Letos sam ugradio gas 500 eur i sada troši 7,5-8,5 l gasa ili 7-8 l benzina (uglavnom vozim po BG).
Čim sam ga uzeo kolega s posla (priučeni mehaničar) mi je rekao da treba da menjam lamelu (hvata visoko) medjutim ja ga vozim evo već 2 god i sve ke O.K. ali sad sam ga dao u jedan servis (morao sam zbog separatora) i takodje su mi rekli da treba da menjam lamelu (kvačilo) - hvata visoko (120 eur). Majstor kod koga idem (u mladenovcu) je starijeg kova i tipa ''dok ide nistane diraj''. Kako ne znam nijednog majstora u BG idem čak u Ml kod njega. inače je čovek O.K. sa cenama (bar ja mislim): zamena sva 4 amortizera (1200 din), ugradnja diskova i pločica i seta za reparaciju (1000 din), servis ulja i filtera (300 din), jedino sto sidem svaki put za Ml. Dok mi je ovaj priučeni kolega s posla za zamenu te plastike na termostatu (15 min posla) uzeo 1500 din!!! Mislim da je mnogo.
Za šta mi treba pomoć:
DA LI DA PRODAM OVAJ AUTO?
Cene na netu su od 4000 do 5000 eur. Ali ne znam šta drugo da uzmem. Volim VW i mislim da nije isuvise skup za odrzavanje, a i delova ima. Da li se samo ja tripujem da se isuvise kvari ili je to normalno? Nikada me nije ostavio na putu (sem zupčastog), ali u poslednje vreme non-stop ga nesto sluskam i cekam da nesto otkaze.
DA LI DA NASTAVIM DA GA VOZIM ILI DA GA MENJAM?