loool ovde se ne zna ko pije a ko placa
nego da se vrnemo na temu, BR ce da bude mnogo glasniji i duboki tonovi ce da budu glasniji pa ces imati utisak da ide i dublje
slot ili cevka dodje mu na isto, razlike su male sto uho tesko moze da cuje ali uvek ima izuzetaka, nekad je bolja cev nekad je bolji slot-port, a nekad se i utripuje, a zavisi i od toga jesi svi uslovi bili isti i u istom autu
BR ce da ti popuni kabinu sa duvajucim bassom ali ce zato najverovatnije biti neprecizniji i "sporiji" nego u kompresiji koja bolje "kicka" u telo i preciznije "brze" svira, BR ce stvarno biti sporiji jer i tom talasu iz cevke treba vremena da stigne tako da kompresija je brza i preciznija osim ako nemas na HU time alignment tj vremensku korekciju pa da usporis prednje zvucnike
a Alpine R ne bi stavljao u BR osim ako napred nemas i mocni komponentni sistem na dosta rms, ali probaj mozda ti se svidi, nema nista u akustici dok se ne proba, teorija cesto ne vazi u praksi, a posebno ne mogu ja tebi da kazem sta je za tebe bolje i lepse, ali je jasno da prednji sistem i bass treba da budu u harmoniji
LP filter ne iznad 80Hz a mozes probas i na 60hz pa kako se lepse cuje
takodje uvek treba na BR probati obrnuti fazu tj zameniti + i - na wooferu, pa kako se bolje uklopi sa muzikom tako ostavis
od pojacala zavisi kako ce da svira, prvo gledas kvalitet pojacala pa tek onda kolko "ima snage", a ti si spojio 4kanalac ako se ne varam na taj woofer, kako si to uspeo da uradis a da nisi izmerio oba Gaina da davaju identican napon? ne mozes tek tako da uzmes i odoka da prikljucis sve kanala 4kanalaca na woof, koje je to pojacalo?
i jos nesto- jedan isti woofer svira drugacije u drugom autu, tako da ne postoji nikakvo pravilo- ovo valja ovo ne valja, ili ovaj je super a ovaj nije, osim naravno sto se zna da je krsh je krsh ma gde ga stavio i u koju god ga kutiju stavio, bude nekad da i vrh woofer ne radi kako treba u nekom autu a neki "losiji" radi bruka