Ipak sam se odlucio za odlazak u servis sto se tice zamene diskova, plocica i kocionog ulja (najvise zbog ulja).
Gledao sam kako majstori rade i nije izgledalo uopste komplikovao. Zamena kocionog ulja se moze kvalitetno uraditi rucno, tj. bez specijalnog alata.
Postupak je sledeci:
1. Izbaci se ulje iz čantre (majstori su koristili vakum pumpu ali slobodno se možete snaći i bez nje nekim većim špricem )
2. Odvrtanuti sisice na svim tockovima
3. Sipati novo ulje u posudu
4. Staro ulje će početi da curi na sisice
Nakon toga pojedinačno ozračiti svaki točak (prvo se nadruka kočnica, a zatim popusti sisica dok ne poteče staro ulje i zavrne sisica, a nakon toga se može pustiti kočnica). Majstor mi reče da ide unakrsno ZD, PL, ZL, PD (mada se nije baš striktno pridržavao redosleda ). Neki ovde su govorili drugačije ZD, ZL, PD, PL. Postupak ponovoti 2 puta u krug na svim točkovima kako bi osigurali da nije ostalo vazduha u sistemu.
Posle ovogo pritiskom na papučicu kočnice mora se imati čvrsta pedala, dakle da ne propada i to je pokazatelj da je servis dobro uradjen.
Za passat B5 1998. god ide manje 1 L kočionog ulja. Dakle dovoljno je uzeti dve boce od 0.5L
Mnogi ovde su već to znali al sad znam i ja