Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 ... 10
1
Polo / Lupo / UP / Fox / Odg: Crn brz i njen - Lupo
« Poslednja poruka od strane Wele poslato danas u 08:53:17 pre podne »
Uskoro pod haubom  majstor1


A u razmatranju sportske bregaste  :57
2
VW - Tuning / Odg: VCDS pomoc
« Poslednja poruka od strane Nebojsa_Sky poslato juče u 10:11:40 posle podne »
Hehe na save. Nisam bas toliki duduk :)
3
VW - Tuning / Odg: VCDS pomoc
« Poslednja poruka od strane raca1 poslato juče u 09:55:57 posle podne »
Kada spojim i sa autom i odradim test on napise danje status ok i da je auto povezan, i napise ispod nesto cini mi se k1 Ok, k2 Ok, k3 Ok

Jedno glupo pitanje, jesi li posle testa kliknuo na Save ili Cancel?
4
VW - Tuning / Odg: VCDS pomoc
« Poslednja poruka od strane Nebojsa_Sky poslato juče u 09:39:22 posle podne »
Pa jel bi onda auto scan trebao da pocne da skenira auto ako odem samo na "start" a ne odaberem nista u onom polju gde mogu da izaberem VW i pored toga valjda ono polje gde mogu da upisem sedmi i osmi broj sa sasije? Meni kad stoji opcija auto detekt pa kliknem start izbaci poruku - Function not supported by the gateway.
A kada odem ispod na opciju gateway install list on izbaci poruku This Function Requires
a licensed interface.
Ne znam kako drugacije da pokrenem autoscan.
A kad odem u selekt da biram module i kad kliknem npr na central elektronic on nece da udje u modul. Kao da ne reaguje dugme.
Jel mora uopste bilo sta da se uradi jos pre svega toga kad se instalira program. Ja kad spojim kabal sa.autom i kad.mi napise da je ok povezan odmah pokusavam auto scan
5
VW - Tuning / Odg: VCDS pomoc
« Poslednja poruka od strane VladaNS1.8T poslato juče u 08:41:29 posle podne »
Ta lista ti je nebitna - tu su modeli za koje VCDS moze automatski da odredi koje module auto poseduje i samo za njih radi proveru tokom Auto-Scan opcije.

Ako kola nisu na tom spisku onda VCDS proverava module redom, pa pokusava da se poveže sa svakim i izbacuje da auto ne poseduje taj modul i tek tad prelazi na sledeći - u tom slučaju Auto-Scan traje mnogo duže.

Što se tiče klonova softver mora da je odgovarajuci - instaliras samo onaj koji si dobio sa kablom, drugi softver iako je iste verzije neće raditi. Obavezno instaliraj i drajvere za kabal ako ih ima. Takodje neki ne rade sa Win 10/11 nego samo sa Win 7

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока

6
OFF Topic / Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Poslednja poruka od strane Desmo poslato juče u 07:15:00 posle podne »
menjač je za sad jedino rešenje


7
VW - Tuning / Odg: VCDS pomoc
« Poslednja poruka od strane Nebojsa_Sky poslato juče u 07:04:22 posle podne »
Da li pre bude do softvera ili do kabla to sto u onom padajucem meniju gde biram koji auto kačim ima dosta naprimer audija, a ne mogu da nadjem naprimer golf 5 ili moj golf 7. Vec mi samo daje opciju naprimer golf 7 cabrio i tako neke nebitne meni modele? Sa auto scan nece da mi nadje model?
8
OFF Topic / Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Poslednja poruka od strane raca1 poslato juče u 06:39:13 posle podne »
https://www.b92.net/automobili/visoki-napon/84447/mislilo-se-da-nisu-potrebni-menjaci-sa-vise-brzina-ipak-u-elektricnim-automobilima/vest

Još jedna zabluda navedena u temi je da su elektromotri efikasni kroz ceo opseg obrtaja. Ukoliko vozilo treba da se vozi polako po gradu i brzo po autoputu, a želi se efikasna upotreba energije menjač je za sad jedino rešenje. Šta li kaže veštačka inteligencija?

Kakva je efikasnost elektromotora kroz obrtaje
ChatGPT said:
ChatGPT
Efikasnost elektromotora se menja u zavisnosti od broja obrtaja (RPM – revolucije po minuti). Uopšteno, efikasnost elektromotora obuhvata odnos između izlazne mehaničke snage i ulazne električne snage, a broj obrtaja utiče na različite aspekte rada motora. Evo kako to funkcioniše:

Pri niskim obrtajima: Elektromotor može imati nižu efikasnost, jer pri malim brzinama rotacije motora može doći do većih gubitaka, kao što su gubici u magnetnom sistemu i otporu u vodičima. Takođe, pri niskim obrtajima, motor često radi sa nižim naponom i strujom, što može rezultirati većim gubicima u gubicima snage zbog otpora.

Optimalni obrtaji: Svaki motor ima svoje "optimalne obrtaje", pri kojima je efikasnost najviša. To je obično srednji opseg obrtaja gde motor može raditi sa minimalnim gubicima u vidu trenja, strujnog otpora i induktivnih gubitaka. U ovom opsegu motor obezbeđuje najbolji odnos između ulazne i izlazne snage.

Pri visokim obrtajima: Kada obrtaji postanu veoma visoki, može doći do povećanja gubitaka zbog faktora kao što su:

Mehanički gubici zbog trenja u ležajevima i drugim pokretnim delovima.
Elektromagnetski gubici koji nastaju u rotoru i statoru motora, zbog povećane frekvencije struje.
Povećanje otpora u vodičima, jer se povećava brzina protoka struje kroz njih, što može dovesti do većih gubitaka energije.
Ukratko, efikasnost elektromotora varira zavisno od opterećenja i obrtaja. Elektromotori imaju optimalnu efikasnost u srednjem opsegu obrtaja, dok su pri vrlo niskim ili vrlo visokim obrtajima efikasnost i performanse obično niže.


You said:
Koliko su 4+4
ChatGPT said:
ChatGPT
4 + 4 je 8.


You said:
Na k. te nosam
ChatGPT said:
ChatGPT
Izgleda da je došlo do greške u kucanju. Možete li pojasniti šta ste želeli reći? Rado ću vam pomoći!
9
Zabava i kultura / Odg: Vicevi :)
« Poslednja poruka od strane jerotije318 poslato juče u 05:51:16 posle podne »
10
Golf 5 / Jetta / Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Poslednja poruka od strane raca1 poslato juče u 04:42:12 posle podne »
Ako budeš nezadovoljan osećajem na pedali mora veći glavni cilindar, 25,4mm ide na Audi A3 RS i TT-RS.
Stranice: [1] 2 3 ... 10