Autor Tema: Iscureo antifriz  (Pročitano 9494 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #20 poslato: Januar 07, 2009, 11:22:05 posle podne »
I ja sam nekad na mk2 mislio da je resenje problema busenje rupe dok nisam dosao do informacije da je mnogo bolje za vodenu pumpu da radi pod odredjenim pritiskom, ali manjim nego sto se stvara losim cepom.

Resenje je da se cep rasturi i skrati opruga (otprilike polovina postojece je dovoljna) kako bi otvarala na manjem pritisku. Cep je veoma jednostavno rasturiti sve je na cupanje, pricam o crnom cepu za mk2, plavi je malo drugaciji i mislim da nemoze da se rastura.

Uradio sam to na nekoliko dvojki i niko vise nije imao problema kava


Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #21 poslato: Januar 08, 2009, 12:40:09 pre podne »
Nisam cuo za rasturanje cepa do sad...ja imam taj crni o kome pricas...bas cu sutra probati da vidim sta ima unutra iako mi rupice odlicno rade!!!  lollol

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 35
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #22 poslato: Januar 08, 2009, 01:35:35 pre podne »
ne bih da ispadnem glup ali da ne gubim vodu mozda na glavi,ako je izgoreo dihtung ....pa mozda tu gubi....vidim mokro kod vodene pumpe,ali se plasim da nije mozda na tom mestu na glavi,da gubi vodu...ne znam,ne razumem se......ali pritisak mi nabija preterano....ne mogu da otvorim cep.....sutra cu da razbusim rup[e pa da vidim kak oce da se ponasa,a sto se tice dihtunga verovatno zbog toga i nabija pritisak...nego dal cu tu da gubim vodu...ili dal mi to nesto skodi........???

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #23 poslato: Januar 08, 2009, 08:32:09 pre podne »
Prvo odradi cep jer je to najlakse i najbezbolnije....sto se tice dihtunga ni ja se ne razumem u to.... ;)

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #24 poslato: Januar 08, 2009, 11:54:43 pre podne »
ako ti previse nabija pritisak onda je otisao dihtung izmedju kompresionih komora (50eura).
to ces videti tako sto ces sacekati da ti auto dostigne radnu tempreraturu pa ces otvoriti cep i pogledati ono malo tanko crevo sto ide u posudu da li je mlaz isprekidan ili konstantan.
ako je isprekidan spremi 50 jura  ;)
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže DejanxD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 261
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #25 poslato: Januar 08, 2009, 12:39:57 posle podne »
Imam ja za vas originalni PLAVI cep za G2 mislim da pasuje i na G3.. VW Original za 8 e.. Mada za te pare danas kupis komplet motor za Golfa dvojku  lollol  lollol  lollol

Van mreže misa

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Karma: +0/-0
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #26 poslato: Januar 09, 2009, 02:51:23 posle podne »
 Ja braćo ne mislim da je čep u pitanju, po fabričkoj specifikaciji on otvara od 1,2 do 1,5 bar-a što je pritisak skoro kao u gumama.Neobično hladna zima i loši  materijali su pre uzrok curenju.meni je pikio na svakom mogućem sastavu koje sam uporno menjao i krpio "orginalnim" delovima iz Gesta.Mali hladnjak je prso srećom u aprilu pa se nismo smrzavali puno,veliki krajem leta.plastičnu račvu sa tri rupe na glavi motora sam menjao ali je i dalje curela.menjao gumicu,isto,lepio diht masom ABRO, propast!Na kraju kupih Viktor reinc diht masu u tiki ventu i sve račve ,reducire,spojeve čak i vodenu pumpu koju sam remontovao zadihtovah sa švabskim gitom i bogu hvala nigde ne piski vise.Koncetracija antifriza mi je 50 % i jedino me firca pokazivač temperature u kabini koji ne pokazuje tačno,jedva da dođe do kraja indikatora za hladan motor i tada pali ventilator a ja nemam pojma gde se nalazi termo davač za kabinu ali o tom potom.
p.s.Ljudi iz Astora su mi uvek naglašavali koji je deo orđinale a koji je domaći ili iranski i za to im fala!

Van mreže milomirp

  • VW Početnik
  • Poruke: 75
  • Age: 71
  • Lokacija: Jagodina-Belusic
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
Odg: Iscureo antifriz
« Odgovor #27 poslato: Januar 14, 2009, 12:57:39 posle podne »
Da se javim i ja sa slicnim problemom oko curenja antifriza.Kod mene je Golf II GTI 1,8 godiste 1986,antifriz "izbaci"na kantici odnosno preciznije na dihtungu za sondu koja kontrolise nivo tecnosti u boci.Napominjem da je sve stegnuto maximalno ali opet isto curi pa curi.Motor "ne duva" a kada se otvori cep na kantici blago se cuje "SSS" ali to mora jer je "voda" takoreci vrela i svakako da mora da se stvori "Neki" pritisak u sistemu.Obilazio sam razne "MAJSTORE" i svi su imali neke predpostavke ali niko nije mogao da sa sigurnoscu da konstataciju u cemu je problem.
Imam jos jedno pitanje gde mogu da kupim (ne na otpadu) komplet gumenih creva za navedeni auto.
Moja lokacija okolina Jagodine!
Micca