Ja braćo ne mislim da je čep u pitanju, po fabričkoj specifikaciji on otvara od 1,2 do 1,5 bar-a što je pritisak skoro kao u gumama.Neobično hladna zima i loši materijali su pre uzrok curenju.meni je pikio na svakom mogućem sastavu koje sam uporno menjao i krpio "orginalnim" delovima iz Gesta.Mali hladnjak je prso srećom u aprilu pa se nismo smrzavali puno,veliki krajem leta.plastičnu račvu sa tri rupe na glavi motora sam menjao ali je i dalje curela.menjao gumicu,isto,lepio diht masom ABRO, propast!Na kraju kupih Viktor reinc diht masu u tiki ventu i sve račve ,reducire,spojeve čak i vodenu pumpu koju sam remontovao zadihtovah sa švabskim gitom i bogu hvala nigde ne piski vise.Koncetracija antifriza mi je 50 % i jedino me firca pokazivač temperature u kabini koji ne pokazuje tačno,jedva da dođe do kraja indikatora za hladan motor i tada pali ventilator a ja nemam pojma gde se nalazi termo davač za kabinu ali o tom potom.
p.s.Ljudi iz Astora su mi uvek naglašavali koji je deo orđinale a koji je domaći ili iranski i za to im fala!