Autor Tema: plin mi je u krvi  (Pročitano 4529 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
plin mi je u krvi
« poslato: Septembar 15, 2008, 05:03:00 posle podne »
Nekima je benzin, a meni je vise plin u krvi, pa su mi potrebni vasi komentari na redovne servise i odrzavanja plinskih uredjaja u golfu 2. Lovato je uredjaj. I kolika bi trebala da bude potrosnja TNG-a u golfu 1.6i na najnormalnijoj gradskoj voznji (bez divljanja). Iskren da budem do pre mesec dana je trosio 9L/100km (plina), a na poslednja 2 tocenja mi je trosio nesto vise od 12L/100km sto je dosta vise, pa mi malo to nije jasno. Da li to zavisi od pumpe, pa neka ima jaci pritisak pa "vise nagura u bocu", ili ovaj moj njacko trosi kao BMW 520.  :huh:
I Tito je zeleo golfa

Van mreže balaz

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Age: 40
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 ABF
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #1 poslato: Septembar 15, 2008, 06:19:23 posle podne »
Nazalost kvalitet plina dosta varira, od pumpe do pumpe,pa jos i na istoj pumpi zna da bude razlicit kvalitet gasa. Po pravilu trebalo bi na svakih 10.000 km da odneses auto kod majstora za TNG na redovan servis plinskog uredjaja (zamena filtera plina, itd), i da prekontrolise sam uredjaj.

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #2 poslato: Septembar 15, 2008, 06:44:19 posle podne »
Hvala na instrukcijama, sipacu na ELP-ovoj, pa cu videti
I Tito je zeleo golfa

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #3 poslato: Septembar 15, 2008, 09:15:42 posle podne »
dakle dosta zavisi od pumpi gde tocis plin-ima ih dosta za izbegavanje u sirokom luku,e sad ako si dosad imao stalnu potrosnju od 9l a povecala se na 12l-a da pri tom nisi menjao pumpu,potrebno je da malo pregledas sve sto je vezano za plin-sam plinski uredjaj,kapu,ruku,kablovi,svecice,filter vazduha-to su obicno najcesci uzroci naglog povecanja potrosnje-ako to ne uspe ili je sve po pitanju ovih stavki u redu,a ti se opet javi pa da vidimo sta jos moze da bude uzrok povecane potrosnje-po mom misljenju dobre pumpe u bgd-u euro gas,univerzal,zmaj1-na elpu sam samo jednom sipao ali nemogu da se setim kakav im je plin,mada nisam imao problema tad kad sam sipao pa bi trebalo da je ok
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #4 poslato: Septembar 19, 2008, 02:19:06 posle podne »
najbitnije je gde sipas plin....ja sam se to uverio.... kad sam bio u leskovcu u nekom selu sam sipao plin i auto je vukao toliko slabo....da ne pricam o potrosnji... a najbolje je da sipas plin gde najvise sipaju taxisti.... oni nece da sipaju neki krs plin

Van mreže balaz

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Age: 40
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 ABF
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #5 poslato: Septembar 26, 2008, 02:26:40 posle podne »
Nisam strucnjak, ali probaj da ispraznis bocu za plin sto pre, pa natoci plin na drugoj pumpi, mozda zeza zbog kvaliteta plina. Ako radi isto, odnesi u servis gde su Ti ugradili TNG uredjaj, i budi uporan da srede to, kad si vec platio ugradnju, nek to i radi besprekorno celo vreme, a ne samo u prvih 4 minuta.

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 36
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #6 poslato: Septembar 26, 2008, 02:34:03 posle podne »
Nisam strucnjak, ali probaj da ispraznis bocu za plin sto pre, pa natoci plin na drugoj pumpi, mozda zeza zbog kvaliteta plina. Ako radi isto, odnesi u servis gde su Ti ugradili TNG uredjaj, i budi uporan da srede to, kad si vec platio ugradnju, nek to i radi besprekorno celo vreme, a ne samo u prvih 4 minuta.
Ma ovo je deseto tocenje plina na razli?itim pumpama ali ne vredi...

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #7 poslato: Septembar 26, 2008, 04:12:43 posle podne »
ko zna sta te zeza mozda je i neka glupost. a proveri koliko se ubrizgava plina probaj da povecas ubrizgavanje da vidis jel i dalje trokira. a jel ti nova boca?

Van mreže balaz

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Age: 40
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 ABF
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #8 poslato: Septembar 26, 2008, 05:55:26 posle podne »
Ja ne bi nista cackao,nego pravac majstor. Ako na benzinu radi normalno,onda je obaveza majstora da sredi TNG uredjaj. Platio si da Ti ugradi plin, i da to funkcionise kako treba.

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 36
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #9 poslato: Septembar 26, 2008, 06:43:22 posle podne »
Sva oprema je nova. Ceo sistem kostao me kao Sv.Petra kajgana - 1450e. Ima garanciju tri godine ali ovi iz servisa nerado prihvataju bilo kakvu primedbu. Jednom su ga kacili na komp i kao nije bilo greske ali auto ponovo trokira, secka. A na benzin radi bez problema. Menjali smo kablove, svecice, bobine ali nista bolje.

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #10 poslato: Septembar 26, 2008, 07:32:30 posle podne »
ako su ti tek ugradili taj uredjaj ja bi za te pare trazio da mi stave drugi (nov naravno). ako te zeza na pocetku plin sta ce tek posle god dana. ma uglavnom svi ti majstori deru a nemaju ni osnovnu zavrsenu.

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #11 poslato: Septembar 29, 2008, 02:08:52 posle podne »
JA da se javim, moj njacko se poboljsao odkad sipam na lukoil-voj pumpi i sa trosi 8L(tng)/100km na otvorenom i 9.5L(tng)/100km po gradu... Na konju sam! A ti zemo nislucajno sam ne cackaj plinski uredjaj, prvo zato sto si platio i imas garanciju, a drugo samo ispravan tng uredjaj nije opasan! Cuvaj se i isteraj svoje pravo, pa dao si lovu covece!!!
I Tito je zeleo golfa

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 15, 2008, 11:28:27 pre podne »
nesto slabo stojim sa tim sekvencijalnim uredjajima-odnosno neznam da li i oni imaju neku vrstu rasprsivaca koji  bi trebalo da se greje pomocu rashladnog sistema.e sad hocu da ti kazem da postoji mogucnost da su ti zeznuli nesto sa crevima koja rashladnu tecnost dovode do dela plinske instalacije na kome plin iz tecnog prelazi u gasovito stanje.drugaru su na rasprsivac doveli ta dva creva sa samo jednom racvom koju su stavili na crevu koje vraca antifriz ka motoru.po pravilu i zdravoj logici mora jedno crevo da dovodi antifriz od motora do rasprsivaca a drugo crevo da odvodi antifriz prema vodenoj pumpi.u zavisnosti od modela automobila i rasporeda postojecih creva na majstoru je da odluci odakle ce da se kaci na postojecu instalaciju ali mora da ispostuje pravilo da tu bude konstantan protok rashladne tecnosti koja u ovom slucaju sluzi da zagreje rasprsivac jer plin prilikom prelaska iz tecno u gasovito stanje stvara temperaturu od minus 60 stepeni celzijusa-zato se auto i pali prvo na benzin pa posle prebacuje na plin.kad bi se palio stalno na plin membrane u rasprsivacu se brze pohabaju i istrose.zato se ljudima cesto desava da naprimer upale auto na plin isteraju ga iz garaze i ugase dok zatvore vrata od garaze.kad sednu u auto i krenu da upale on nece da upali,a nece da upali zato sto plin zaledi u rasprsivacu i onda nema protoka.cak i ako se pali na plin auto mora da radi bar 5,6 minuta da bi se bar malo zagrejao rasprsivac i da nebi doslo do zamrzavanja.e sad posto kazes da 4 minuta auto ide super na plin a posle trokira----jednostavno antifriz se donekle zagreje kod rasprsivaca iako nema protok nego tu samo stoji ali kad prebacis na plin on se polako ohladi i spusti temperaturu dotle da trokira i nema lep dotok plina.nadam se da si skapirao i ako nista drugo bar ovo napomeni majstoru,jer dosta ljudi ima slicnih problema upravo iz ovog razloga koji sam pokusao da objasnim ovde
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže balaz

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Age: 40
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 ABF
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 15, 2008, 04:55:01 posle podne »
Pa idi onda u drugi servis, ali u neki provereni,koji ce Ti sigurno ugraditi kako treba. I ja sam mesec dana istrazivao dok sam se odlucio za sevis koji ce mi ugraditi plin, a i vredelo je.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: plin mi je u krvi
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 17, 2008, 07:45:24 posle podne »
u bgd-u ima brc servis ovlascen od strane samog brc-a i tamo nema zezanja,skuplji su nego drugi ali isplati se svaki dinar koji das jer rade svetski------dobro jeste reklama ali mislim brateeee-pusti me ustede od 50,100 evra a ne odradi ti kako teba i sta onda------stangla,lobanja i jedan lep spoj biggrin biggrin
DRIVE IT WITH PRIDE