Wele, auto mi je ok.
Da se razumemo!
Redovno ga odrzavam, cim primetim nesto-odmah sredjujem.
Karburator je sredjen prosle godine u karb servisu.
Promenjene dizne, opran u ultrazvucnoj kadi, nastelovan ler gas na bezninu a onda i na plinu.
Kad je majstor otvorio karburator, bio je cist kao suza - srebrnkaste boje.
To je verovatno zbog plina.
Cuo sam da plin odrzava sistem cistim.
E, sad... plin.
Do skoro je isao extra, a onda je poceo slabije da radi na leru.
Ujutru prilikom prvog paljenja, treba mu 10 sek da upali.
Malo duze vergla na plinu. Vise trosi i trese na leru.
Planiram da mu promenim membrane u isparivacu i znam da ce onda biti sve ok.
One se menjaju na 40-50 hiljada km.
Kod mene je verovatno i vise, jer ne verujem da je prethodni vlasnik to menjao.
Na benzinu pali kao mina.... na pola kljuca bez dodavanja gasa.
Stavio sam sve novo.....Bosch silver akumulator, Beru svecice, Beru kablove.
Milina bozja.
pozzDo skoro je isao extra, a onda je poceo slabije da radi na leru.
Ujutru prilikom prvog paljenja, treba mu 10 sek da upali.
Malo duze vergla na plinu. Vise trosi i trese na leru.
Planiram da mu promenim membrane u isparivacu i znam da ce onda biti sve ok.
One se menjaju na 40-50 hiljada km.
Kod mene je verovatno i vise, jer ne verujem da je prethodni vlasnik to menjao.
Na benzinu pali kao mina.... na pola kljuca bez dodavanja gasa.
Stavio sam sve novo.....Bosch silver akumulator, Beru svecice, Beru kablove.
Milina bozja.
pozz