VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Ljubo84 Januar 30, 2017, 01:24:38 posle podne
-
Pozdrav svima I molim Vas za pomoc.
Dakle, posjedujem golfa VI 1.6 CR iz 2010 godine I zadnjih par dana kazaljka temperature rashladne tecnosti mnogo oscilira. Naime, vidjevsi to otisao sam majstoru koji je uradio dijagnostiku ali nikakvu gresku nije pokazao, medjutim on mi je zamjenio termostat ali problem je I dalje ostao isti. Nakon toga zamjenio je senzor temperature rashladne tecnosti, problem I dalje isti. Napomenuo bih I to da mi je grijanje skroz slabo od kako se to desava. U prilogu saljem I video pa bih Vas molio za bilo kakve korisne savjete. Hvala!
-
Pa ako je grejanje loše, onda znači da se motor ne zagreva dovoljno. Možda i taj novi termostat ne valja. A creva? Gornje crevo treba da se zagreje, pa onda donje da se polako zagreva kako otvara termostat. Ako se oba zagrevaju isto, ne valja termostat.
-
Ne znam creva kakva su, znam da je termostat zamjenjen sa novim originalnim.
-
Mozda zeza sat,nema sanse da tako varira temp.motora.Da li ste uporedjivali temp.preko dijagnostike i ovu sto pokazuje cajger.
-
Danas na dijagnostici dok je auto radio u leru I kada je pokazivao temperaturu na instrument tabli 90, dijagnostika je ocitavala 80 I neki stepen. Desava se I da kada je temperatura 90 duva skoro hladno u kabini, pa nakon nekog vremena opet toplo. :30
-
Pogledajte video koji sam objavio I uvjerite se u temperaturne oscilacije. Dakle, zamjenjen termostat(originalan) I senzor temperature rashladne tecnosti (zamjenski).
-
Au al' brzo pada kazaljka, kao da se gubi kontakt sa senzora temperature. Nema šanse da se tako brzo hladi motor. Znači da nije ni bio zagrejan. A opet ako je bio na dijagnostici na 80 i nešto, kako i onda duva hladno... A kako se ponaša u leru temperatura, kad ga pustiš da radi neko vreme?
-
U leru drzi non stop na 90, ali se desavalo da kada grijanje podesim na maksimum da padne ispod 70. :-/
-
Gubi temperaturu motora zbog grejanja kabine. To se meni dešavalo kad motor nije dovoljno zagrejan, tj. kada je neispravan termostat. Jeste da si kupio nov i to originalan, ali moguće je i da taj nov ne valja. Dešava se, ako si baksuz. Jel' ako ti grejanje u kabini varira, čas toplo, čas hladnije, znači da ti i temperatura motora varira. A kako se ujutru zagreva, sporo ili normalno? Dođe do 90, a onda počne da pada ili kako?
-
Malopre sam ga vozio do posla nekih 50-ak kilometara, kada sam kretao bio je hladan I nakon nekoliko kilometara je dostigao 70 I nije isao ispod. Nakon jos nekoliko kilometara dosao je do 90 I grijanje je bilo toplo. Medjutim, desavalo se da temperaturu vrati na 70 veoma brzo I tu se zadrzi neko vreme, a onda istom tom brzinom vrati na 90. I desavalo se da je temperatura na 90 a duva vise hladan nego topao zrak, pa nakon nekog vremena opet toplo. Deonica puta je ravna skroz, isao brzinom oko 70-80 km/h. Ne znam vise sta moze biti...?
-
Druže hladno je vani. Obara temperaturu. Sačekaj da malo otopli pa vidi kako se ponaša. Danima je minus napolju.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Jeste hladno ali ne smije ovako da se ponasa. Vidis kako seta kazaljka kako pusti gas padne za 5 sek isto kad doda brzo naraste.
-
I ja se slazem jeste hladno al ne bi smeo ovako da se ponasa kao na snimku...
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Ne znam sta je u pitanju stvarno, sta se desava? Hladno jeste ali ovo nije normalno. Jutros predjem 50-ak kilometara I kada sam ga parkirao temperatura skoro dodje do dna, a tokom voznje je obarao od 90 do 50 I tako u krug. I naravno, grijanje se isto smanjivalo I pojacavalo. Idem danas nekom elektronicaru pa cemo vidjeti, pominju da je mozda softverska greska?
-
Pazi ako su ulazna creva vrela oba,a nema grejanje kad je vruc,onda te zeaju motorici klapni.Ne zatvara klapnu hladnog vaduha dovoljno..e sad ja ne bih rekao da je termostat ovde los,jel na videu bas brzo spici sa 70 na 90c,u sustini ja bih opet ovo proverio na pismenoj dijagnostici.Meni lici na neki elektronski kvar tipa motorici klapni,softver ili tako nesto.I to sve ako su ulana creva vrela.Al treba proveriti sto se tice grejanja dal imaju tu one dodatne slavine na ulazu u mali hladnjak,mozda one zeke za grejanje..A sto se skale tice treba dobro proveriti dzek koji ide na senzor i napon na njemu(Mozda kablic baguje). a da dodam i to da ne kapiram to das auto majstoru on zameni to i to a auto i dalje sa kvarom..Vrati to i kad napravi to umi auto,ovako ces se drndati ko zzna dokle jbg..
-
I na kraju bio sam I kod elekricara, kaze da je to sve normalno za taj auto. A kada je vidio da imam I webasto tek tada se poceo smijati, kao to je sve komplikovano I najbolje ne dirati nista, jer ne zna ni sta treba pa kao sve je normalno. U sustini nije dijagnostikovao ni jedan kvar, kontrolisao je temperaturu sa stvarnom I kada je na kazaljci 90 kod njega je ocitavalo od 80 do 82, a na dijagnostici nije padala ispod 70 u leru. I tako, dodjem ti ja kuci, u problematiku se ukljuci I djevojka koja je otvorila neki forum na engleskom I nasla masu istih slucajeva za isto auto od 2010 do 2012 godine. I jedan lik je cak dobio I pismenu garanciju od vw da je to normalno. Isto su masovno mjenjali termostate, pumpe I problem nisu mogli rjesiti. Uglavnom prica je da se mi u kabini ne mrznemo na racun temperature rashladne tecnosti ili sta vec... :54
-
Znaci nista bez devojke :)
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Hahahaha, nista dzaba sve. Ma sacekacu nekoliko dana dok temperatura ne ode u plus pa cemo vidjeti. Lp
-
Trazi ti od tog majstora da ti vrati pare..
-
Opet ja :-D , kazite mi ima li golf VI indikator (senzor) temperature motora koji se valjda nalazi negdje na glavi motora? Nakon mnogo majstora I ovlastenih servisa jedan majstor sumnja na to, da li je moguce da je neispravan I da mi varira kazaljka zbog toga?
-
Pa moraš na dijagnostiku. Pa kad spojis ona vidi sve senzore toplote. Ne možeš napamet.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Pa ne vidi dijagnostika kolika ima senzora i gde se oni nalaze. Može da vidi grešku, ako je recimo kabl sa tog senzora otkačen ili loš kontakt. Ne mora da prijavi grešku, a neke komponente senzora ne valjaju. Ima puno toga u Autodati za ispitivanje raznih senzora, za svako vozilo posebno.
-
Na vcds vidi. Kad udjes u polja gdje su parametri. Imaš sve senzore i pokazuju vrijednosti
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
I opet ja bacam pare a rjesenja nema. :'( :'( :'( Danas sam mjenjao I termodavac ili senzor koji se nalazi na glavi motora I opet isti problem. Mislim da je vazno da Vam kazem da auto na leru na +15 tesko stize do famozne brojke od 90, cak se mora par minuta drzati gas na skoro 3.000 obrtaja. Medjutim, kada dostigne tu temperaturu I climatronic se upali I grijanje pojaca na max za nekoliko sekundi I kazaljka na satu drasticno pada na nekih 50-60 stepeni. Dok u voznji kada dostigne 90 hice po neki put da se vrati na 70-80 ali istom brzinom se vrati na 90 I tako u krug. Na leru sa ugasenim klimatronicom I pojacanom temp. na max nakon nekoliko trenutaka kazaljka isto krece strmoglavo na dole do nekih 60 steleni po kazaljci. Ja vise ne znam sta da radim...? Potrosio sam na dijelove I majstora preko 100 E a nista uradio nisam. Molim Vas pomazite, raspitajte se pa javljajte. Ne znam koliko je bitno da napomenem da golf ima webasto, moze li on praviti problem? :30
-
Da nije mozda do pumpe rashladne tecnosti, ako jeste kako to skontati? Gdje treba obratiti paznju kod tog rashladnog sistema. Da, cudno mi je da puhaljke na instrument tabli ne mogu pomjerati ni u kom pravcu dok je auto u pokretu, da li je to uredu?
-
Pozdrav,
Jel se nekome dešavalo da se analogni i digitalni merač temperature ne poklapaju?
Analogni polako diže temperaturu do 90 a u gradu kad je napolju 38 on i dalje pokazuje 90 a istovremeno digitalni pokazuje 94-96, ponekad čak i 100 kad je vožnja kreni stani.
-
Normalno je. Kazaljka pokazuje 90 na svim temperaturama od 80 do 105
-
Da, napravljena je "laze", kad se pomjeri za kazaljku npr dolje onda nesto nike u redu i mora se nesto raditi...ja sam npr morao termostat mijenjati
-
Pozdrav,
Jel se nekome dešavalo da se analogni i digitalni merač temperature ne poklapaju?
Analogni polako diže temperaturu do 90 a u gradu kad je napolju 38 on i dalje pokazuje 90 a istovremeno digitalni pokazuje 94-96, ponekad čak i 100 kad je vožnja kreni stani.
Odakle ti digitalni pokazivac temp??
Ako mislis na bordu, to je temp ulja, a ne reshladne tecnosti.
I kakve veze ima da li je napolju 38 ili -10??
Radna temp treba da bude ista u oba slucaja (u opsegu pomenutom gore).
-
Npr na Golfu 4 1.9tdi je fabrički skala zakucana na 90 stepeni od 74-108 stepeni.
Meni konkretno u vožnji se temperatura krece oko 92-93 stepena. Ventilatore mi pali na 97 stepeni ;)
-
Ispravka, kad sam napisao digitalni merač mislio sam na merač temp. ulja na bordu. Tem ulja prilikom spusta bez dodavanja gasa se spusti i do 76 C, kreni stani vožnja popne se do 96 C, u leru kad stoji sa ukljičenom klimom drži 85-91 C, tokom vožnje iznad 2000 obrtaja u IV i V brzini 85-91 C
-
Nemoj da se opterecujes i poredis kazaljku tj. temp rashladne tecnosti i temp ulja.
Niti su te dve temp uvek u istom opsegu niti mogu da budu.
-
Da malo osvjezim temu. Nivo g12 u boci je u pitanju. Kad je auto hladan nivo g12 je izmedju max i min, a kad se ugrije nivo je namax. Na hladan motor dosuo sam g12 do max i posle odredjenog vremena nivo je opet izmedju max i min. Da li tako treba? U pitanju je golf 6 2.0 81 kw. Hvala
-
To se i meni dešava. Ja sam mislio da mi hladnjak pušta i baš sam postavio temu o tome. To je valjda normalno, meni se ne vrati oprt izmrđu min i max, nego bude preko max posle.
-
Meni je max kad je zagrijan. Cim se ohladi bude izmedju max i min
-
Normalno.
-
Normalno.
Da li je kod tebe tako?
-
Da, bas tako. Zbog pritiska valjda u boci izgleda kao da je nivo visi ali cim ostavis malo auto, vrati se na pravo.