na mk2 kada se radi reglaza trapa ugao se podesava na amortizerima i krajevima spona i kuglama
e sada ovako ako nsi menjao krajeve spona skoro postoji velika verovatnoca da su isti
zapekli pa da majstor koji je odvijao spone nije mogao da ih odvije kljucem
pa se onda posluzio smrt klestima ili rolcanglama vodoinstelaterskim
tada kada je uspeo da odvije maticu UVIO je samu letvu u kucistu i zubi se vise ne gadjaju tj.
sada zubi od puza ne nalezu ravno na letvu nego pod odredjenim uglom
imao sam skoro musteriju kojoj je majstor to uradio na reglazi
volan kao volan
na mk2 se ne okrece bas lako ali ni u kom slucaju kao kod tamica
to sa gumama i sa zatvorenosti trapa ne pije vodu
veruj mi na mom autu sam bio napravio istu glupost odavno
da probas da odes kod njega da ti to resi ako ne naj jeftinija solucija zamena letve i naj bezbednija