VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Gall Januar 05, 2017, 07:45:20 posle podne
-
Od pre nekoliko dana,na Golfu Mk4 1,9 TDI 66kw kazaljka za temperaturu stize maksimalno izmedju dve crte koje bi trebalo da su otprilike 70 i 80 *C. Grejanje u kabini je normalno,cak kad ga ujutru upalim vrlo brzo krene da duva topao vazduh a kazaljka stoji na prvoj od one deblje tri crte za hladno. Danas sam gledao kad sam ga upalio, gornje crevo na hladnjaku je bilo hladno a crevo sa bocne strane i neko tanko su vec pocela da se greju sto bi trebalo da znaci da termostat nije otvoren.Kad je zagrejan gornje crevo na hladnjaku je vruce. jos jedna stvar, desavalo mi se dok temperatura nije bila u minusu, da lampica grejaca na tabli svetli,pa rekao bih i svih 10 sekundi,umesto da se ugasi maltene odmah i kad ga upalim radi na 1000 obrtaja,doduse vrlo krako i onda se vrati na 900. Obrtaji su takodje normalni, na leru stoji na 900 i ne mrda. Pretpostavljam da je problem taj senzor za temperaturu ili kako se vec zove ali bih da pitam i za vase misljenje i da li je neko imao slican problem.Pozdrav i hvala unapred
-
senzor. iscitaj ga dijagnostikom
-
Kod mene na Golf V temperatura se kretala 70-80c, nista preko toga ma koliko dugo i daleko vozio. Grejanje takodje normalno radilo, zamenio termostat i sada je ok, postize radnu temperaturu bez problema... mahac
-
Nediraj nista samo mu smeta ovo hladno vreme, nestize da se ugreje. Ponarocito ako vozis krace relacije od 4-5 km.
-
to sto podigne obrtaje,pa ih brzo spusti je normalno. prekontrolisi senzor temperature,kao sto kaze Paul,a ako je crkao,lako se menja.
-
enkob @ Isto se desavalo i kad je temperatura bila nekoliko stepeni u plusu.
Danas pitam kolegu sa posla, koji ima isto Golfa Mk 4 dizela i dosao je jutros na posao autoputem iz Vrcina,to je, lupam 10-15 km od Beograda, skala mu je zakucana na 90*C.
Videcu u ponedeljak da odem do majstor1 da pogleda i da ga stavi na dijagnostiku,ako ne bude neke snezne mecave cold pa javljam sta je bilo u pitanju mahac
-
Onda termostat nemas sta razmisljat. Skoro bila neka vw bora sa slicnim problemom otvarao termostat na 40 stepeni. stavili novi posle 10 min ima 90 i nepada.
-
Da ne otvaram novu temu , pitanje je isto
pasat b5.5 74kw na tabli posle 10tak minuta vožnje (grad, uzbrdica) pokazuje 90 C.
Kada se ocita vcds-om:
Coolant Temp (ECU) 77.4°C
Coolant Temperature (Instruments) 76.0°C
Da li termostat treba da drži 80-110C ili je to u granicama greške ili termostat ne zatvara kako treba ?
(https://s9.postimg.org/uxocarjfz/Capture.gif)
-
Nista nisam dirao,nisam ni isao kod majstora,isao sam kasnije na mali servis i zaboravio da ga pitam bonk vozio sam ga tako,doslo lepo i toplo vreme ,sad je kazaljka na 90 zakucana biggrin ali moracu da odem da to proverim. Hvala svima na odgovorima :)
-
Promenio termostat - sada je sve ok.
(https://s21.postimg.org/7fzvykxev/zamenjen_termostat_2.gif)