Pozdrav,
U vlasnistvu sam a3 iz 2011 godine vec 3 godine tj nekih 50k km.
Auto je sa 125kw, quattro pogonom, ss sistemom i naravno chipom na 200ks i dpf/egr off od 230k, a trenutno je 270k km na satu.
Auto vozim 3 godine i kupio sam ga od poznanika, koji ga je licno uvezao od prvog vlasnika iz svicarske na 180k km neke 2018-19godine.
Sa autom zasad imam 0 problema, sve sto sam radio je bilo redovno odrzavanje.Na autu je fabricki turbo, dizne i zamajac ali nema naznaka da bilo sta od toga ne radi kako treba.
U zadnjih godinu sam odradio sve sto se moglo odraditi:
- diskovi i plocice i naprijed i nazad
- ulja u diffu, reduktoru i haldexu (ovo je vec drugi put da mjenjam hakdex ulje i filter)
- veliki servis sa setom mikroremena
- 2 seta novih guma + dodatni set alu felgi za zimu
- osovinu uljne pumpe preventivno, stavljena originalna iz Porsea (fabricka bila kao nova)
- ulje i filtere svako 7-10 hilljada km
Motor i mjenjac su suhu sa svih strana, nikad opran motor za vrijeme mog vlasnistva tj 3 god i 50k km.
Auto je zdrav 100% kako iznutra tako i izvana i s obzirom da me zaista slusa i da ga mislim voziti jos neko duze vrijeme planiram jos nekih preventivnih servisa.
Sta vi mislite o skidanju citavog usisa (klapna gasenja tj ASV i usisne grane) i ciscenju svega kao i ventila (koliko se moze prici nakon skidanja usisa)?
Da li tim potezom rizikujem nesto, koliko to moze pomoci autu u buducnosti, koliko bi majstori naplatili tako nesto?
Bilo kakva iskustva su dobro dosla?
Sent from my iPhone using Tapatalk