Autor Tema: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE  (Pročitano 28908 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #80 poslato: Jul 27, 2012, 03:45:43 posle podne »
Golf ima mnogo veći interkuler od pola, možda otuda razlika.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #81 poslato: Jul 27, 2012, 04:06:07 posle podne »
Veci po izgledu ali po litrazi?

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #82 poslato: Jul 27, 2012, 08:19:30 posle podne »
Veći je veći i po izgledu i po "litraži"  biggrin

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #83 poslato: Avgust 31, 2012, 01:24:57 pre podne »
Drugari takodje imam polo 6r od 75 ks , i razmisljam se da li da ga cipujem :-)
E sad muci me pitanje da li mogu da unistim motor, i da li mu skracujem zivotni vek cipovajnjem?
P.S. Ne razumem se u kola bas :-(  .
Pozz!

ajmo jos malo marketinga.
 na skracujes zivot ni motoru ni kvacilu ni turbu. idi pravo u pozegu pa ga cipuj na jedno 200ks.
sto je najbolje snaga i kilovati ce ti rasti iz dana u dan kao u banci intezi  ;)
dokazano i provjereno ovde na forumu.
manje ce ti trositi nafte i duplo duze ce trajati.
jesu glupi oni u fabrici sto ih proizvode kako takve, spore, nikakve i kratkotrajne.
da se ovi u pozegi i na forumu nisu pojavili propao bi vw sa modelom 1,6tdi..

Koji ti je, cemu taj cinizam, lepo sam pitao zato sto slabo znam o kolima, a ne bih hteo da unistim auto.

Evo ja da odgovorim

Taj motor koji ti imas je potpuno isti motor kao i 1.6 tdi od 90ks i od 105ks,nikakve razlike nema,samo je mapa rada motora u pitanju,tako da ako imas model od 75ks najvecu ces razliku dobiti.Cak i do 60ks.Da to ije istina ne bih bila ovolika mogucnost remapa

Van mreže Tomo

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 45
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
    • www.stamparijanikitovic.com
  • Auto: POLO 6R 1.6 TDI 75KS-131KS
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #84 poslato: Novembar 12, 2012, 03:03:28 posle podne »

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #85 poslato: Novembar 13, 2012, 06:30:57 posle podne »
Ljudi kod nas i dalje kad cuju za dizela misle da je to sistem ubrizgavanja koji je bio u mercedesu 123 i tamicu.

Ko imalo prati razvoj najsavremenijih dizel motora zna o cemu je rec i kako to sada radi.

Tehnologija ide u pravcu da dizel motor radi u potpunosti isto kao benzinski motor.Evo dajem poredjenje FSI motora sa TDI motorom.Oba imaju CR ubrizgavanje pod velikim pritiscima,imaju isti sistem sa vise pred ubrizgavanja i post ubrizgavanjem.Imaju skoro iste senzore nijanse ih razlikuju.


Sto se tice izdrzljivosti svaki motor je izdrzljiv do svoje granice koju je konstruktor projekovao,sto znaci da se ne mogu porediti motori razlicite konstrukcije.Svaki dizel motor je i po 150% izdrzljiviji od svoje snage,to govori samo koliko taj motor moze da traje pri normalnom odrzavanju i voznji.

Benzinski motori polako umiru jer ogromne prepravke i zajebancije moraju imati kako bi ispostovali najnovije Euro norme.To znaci da npr. FSI motori zahtevaju mnogo kvalitetno gorivo koje mi nemamo,i ta kola kod nas su samo za vlasnika glavobolja a za majstore meka.

Kod nas je situacija da kupujemo kola iz uvoza sa po 400.000km i to vozimo,pa na kraju i chipujemo,pa je i normalno da se sve kvari,ali opet ta kola rade idu dobro i malo trose.

Da ne bude zabune ne gajim simpatuje prema dizelu,jer moj auto za jurcanje je turbo benzinac koji bi trebalo da uskoro ima 400ks,tu snagu moze imati i dizel samo sto je ta snaga na dizelu jako skupa od 8000eur pa do beskraja.

Na kraju krajeva moja situacija je sledeca sa dizelom se vozim svaki dan koji je chipovan i za moje svakidasnje potrebe je super,a vikend auto je naravno turbo benzinac :)

I da vidim da ima nejsanoca pa da pojasnim, momenat je najbitnija i jedina fizicka velicina koju proizvodi motor,snaga se racuna proizvodom momenta i brojem obrtaja.Tako da je prosta stvar sto dizeli rade a manjem broju obrtaja jer veliki moment proizvode na manjem broju obrtaja od benzinaca.

Ima jos jedan razlog,da bi dizeli mogli da da prave veliki pritisak u cilindru i da pritiskom pale smesu sklopovi moraju biti masivniji i jaceg kvaliteta od benzinskih motora koji imaju varnicu,zato se ne mogu brzo vrteti jer bi delovi pucali,a da se napravi da bude masivno i da se brzo vrti mnogo kosta pa je neisplativo,ali je i nepotrebno jer oni za svoju kubikazu daju dovoljno momenta.

Nadam se da ce ovo nekom pomoci iako sigurno kvari temu

Pozdrav   

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #86 poslato: Novembar 13, 2012, 06:35:12 posle podne »
svaka cas na ovom tekstu, drago mi je da nas nesto pametno cuo od nekog ko se razume :)

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10259
  • Age: 44
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +214/-47
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #87 poslato: Novembar 13, 2012, 06:42:35 posle podne »
Suvisni komentari su obrisani.
Malo smanjite prepucavanja, ova tema je cipovanje tdi-a, a ne benz motora.
« Poslednja izmena: Novembar 13, 2012, 06:48:30 posle podne od strane Modus »

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #88 poslato: Novembar 13, 2012, 07:05:22 posle podne »
Turbo dizel je keva , mislim na common rail motore.
vw amarok je izbacio 2.0TDi bi turbo motor,180ks ali 420Nm.
Cela nova generacija ovih dizela , audi,bmw,mecka itd svi dizeli su brzi i startniji od benzinaca.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #89 poslato: Novembar 13, 2012, 10:24:05 posle podne »
Svaka cast momcima iz Reva na izvucenoj snazi iz tog majusnog motora

nego jel to isti motor koji je u Caddy-ju sad? Ovaj od 75ks? Nesto mislim da bi mocno bilo na isti nacin navidat caddy  bicedobro

jedino sto moze zezat je zamajac i lamela ali ne mora da znaci sve zavisi od toga ko je za volanom  ;)

Van mreže Tomo

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 45
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
    • www.stamparijanikitovic.com
  • Auto: POLO 6R 1.6 TDI 75KS-131KS
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #90 poslato: Novembar 13, 2012, 11:07:56 posle podne »
Isti motor i u Kediju

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 51
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: VW 1.6 TDI 75KS, 90KS, 105KS CIPOVANJE
« Odgovor #91 poslato: Decembar 09, 2012, 02:34:23 posle podne »
Jos da okacis snimak,da mi ribe pljuckavice parimo oci.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)