ENPay
Taman se rešimo jednog anglosaksonskog naziva, nikne ih 30.
Ja nisam koristio njihove usluge jer mi se ne sviđa da 3. lice sa kojim nemam potpisan ugovor o korištenju njihovih usluga ima moje lične podatke i da razmišljam da im je server sa podacima bezbedan ili će da trguju mojim podacima itd itd.
Iz mog korisničkog ugla malo je sramota u današnje vreme da nemaš app, kao pre 20 godina da nemaš internet stranicu. Danas app prave i oni koji im definitivno ne treba, stoga je smešno da jedno ovoliko JP nema nešto osnovno. Npr pogledajte Infostan, NIS, Europetrol... jednostavno i funkcionalno.
Dakle nije u pitanju ni novac, app je definitivno potrebna... jednostavno ne postoji koalicija za promene koja treba da podrži viziju drugačijeg poslovanja.
Npr pogledajte način prijavljivanja reklamacije. Samo su papirnu formu zamenili elektronskom, kladim se da je štampaju i stavljaju u registrator kada stigne Violeti na mejl... 2022 godina, kod njih je "digitalizovana" 1962.
Shodno promeni naziva ovog uređaja, admini ovoj temi trebaju da promene naziv.