Pozdrav svim članovima foruma.
Imam Golf 6 1.4 benzin (59 kw) 2009 godište proizvodnje, auto posjedujem unazad preko dvije godine (kupljen sa 76 000 pređenih km), nije uvezeno, i jedino sto sam primjetio na osnovu servisne knjige, je da nije urađen jedan redovni-mali servis. Od kada ga posjedujem, održavam ga redovno u oficielnom vw servisu, tako da sam mu radio i veliki sarvis sa 115 000 km pored redovnih servisa, auto je do sada prešlo 120 000 km. Problem je u na neku ruku čudnom "kvaru" jer auto neće da upali kada stoji na suncu vani nekoliko sati. Da bolje opišem problem:
1. Kada palim auto ujutro ili naveče (vanjska temperatura zraka negdje od 0 do cca 26 stepeni) auto pali sasvim normalno
2. Kada palim auto ako je stojalo na suncu oko 4 sata recimo (mislim bukvalno sunčanom vremenu, jer ako je oblačno onda je sve OK), (vanjska temperatura je od >24 stepena) auto neće da upali iz prve, već možda tek iz trećeg verglanja.
3. Posle prvog paljenja (posle par pokušaja verglanja i davanja papučice gasa), kada je auto stajalo na suncu, ako izgasim auto odmah nako 3 sekunde od mukotrpnog paljenja, i ponovo dam kontakt auto pali bez problema.
4. Ako sam vozio auto, i naravno postignuta je radna temperatura, parkiram auto na otvorenom što bi se reklo pod suncem, i ako ga palim u roku 2 ili 3 sata od parkiranja, auto će upaliti, ali ako ga pokušam upaliti nakon nešto više od tog vremena ponovo verglanje i neće da upali iz prvog pokušaja.
To mi se dešava već oko godinu dana, auto sam 3 puta voziu u oficielni vw servis i auto kuću, oni na dijagnostici ne mogu ništa da pronađu, sve je OK, čak mi i ne vjeruju, jer nikako to da vide. Prvi put su sumnjali u leptir klapnu gasa (koja se nalazi ispod filtera zraka na ovom modelu golfa 6), sumnjali su da je leptir klapna gasa zaprljana, i da prilikom davanja kontakta ona se ne otvori u položaj za dovod zraka. Jer u servisu smatraju da, kad je pod suncem i visokom temperaturom zraka te u mirovanju klapna, smatraju da zapekne leptir za svoje metlno tjelo i da se ne otvori.
Nakon toga oni su skinuli klapnu gasa i očistili je wd-40 sprejom, i smatrali su da je problem rješen, ali nažalost nije to. Jer od tada pa do sad sam čistio tu klapnu bar nekih 5 puta i svaki naredni put su i sami rekli da je savršeno čista (ko god da je čistio).
Ja lično sada mislim da nije do klapne nikad ni bio problem, ali u oficielnom vw servisu još uvijek nemogu da skontaju do čega je problem. Prije neki dan sam auto ostavio 4 dana na dijagnostici (nebil dočekali sunce) i zvali me da dođem po auto, kažu pali im svaki put, ja namjerno dođem sledeći dan i to oko 14h popodne jer je bio sunčan dan, i pozovem njihovog šefa mehaničara (koji radi na prijemu vozila) da pođe samnom do auta da vidimo hoćel upalit. Naravno auto nije upalilo čak ni od nakon 4 verglanja, i on ponovo kaže meni ovo zvuči kao da motor ne može da uvuče zrak u motor da bi upalio (kao da nema kompresije), i oni odguraju auto u servisa sa parkinga, i naredi da skinu plastični oklop gdje stoji filter zraka da vidi klapnu, i mehaničar da kontakt auto upali sasvim normalno, glavni mehaničar rukom provjerava vakum zraka posle gašenja motora, zatim vraća sve na svoje mjesto, filter i crijevo zraka, i sve ok sve što je posumnjao, na tabli auta kao i nikad nema nikakva greška, ni na dijegnostici nema nikakva greška (osim nešto kad izbaci, kao da je bio neuspješan start motora). Uglavnom ne mogu da skontaju nikako, jer je navodno sve OK.
Meni sada treba neka pomoć, da me posavjetuje ako je neko imao sličan problem, ili ako zna šta može sve biti problem.
Auto kad se upali radi sasvim normalno, vuče dobro, ne gubi gas u vožnji, jednak rad motora (ne varira u leru i kad je pod elektronskim čokom i kad je zagrijan), nikad se nije nikakva greška upalila na instrument tabli, jedino je problem to paljenje kada ga palim po sunčanom danu a da je već stajalo neko vrijeme na suncu. Ako može šta pomoći je to da posle tog teškog paljenja, prvih par sekundi auto u leru ne može da postigne više od 3000 obrtaja iako je gas do daske, a čim ga počnem vozit, pređem 100 metara i izbacim ga iz brzine, odmah zakucava kazaljka na skoro 6000 obrtaja (na tom autu i modelu je 6000 do 8000 obrtaja crveno naravno jer je benzinac....
)
Ja isčitavajući razne forume na raznim jezicima, sam počeo sumnjati na senzor protoka zraka ili senzor pritiska (gustoće) zraka ako to šta takvo postoji na mom golfu. Ali na dijagnostici ne izbacuje nikakvu grešku....
Svaki savjet je dobro došao.