Skapirao sam da Shell radi to 0w30 I 5w30 za Wagen. Ako poredimo aftermarket Shell 0w/5w30 Avl Professional sa Castrol Edge Titanium 0w/5w30 koji je bolji izbor i da li ima smisla sipati 0w umesto 5w? Jer koliko sam skapirao bar kod ovih ovlašćenih rekoše da nemaju više 5w30 već samo 0w30 i da on kao menja dosadašnji 5w30 što mi nema nikakvog smisla.
Ok su oba ulja, samo ako uzimaš od generalnog zastupnika. Nema potrebe za 0w uljem, ako ne živiš u nekim ledenim zemljama, gdje temperature idu ispod -20°C.
Ako Castrol uzimaš gledaj da uzmeš Edge Professional LL3, jer je mnogo čistije i bolje filtrirano sa nekim dodatnim aditivima. Ista stvar važi i za Shell Professional.
Imaš još dobrih ulja, opet kažem Ravenol, Fuchs, Mobil1, Aral, itd.
Probao sam Ravenol i Castrol i već sam pisao usporedbu. Castrol 5W40 počne da troši na 5500km, ne jedan, nego 2 auta sličnih motora, a Ravenol 5W40 tek na nekih 8000km.
Nemam pojma koji je razlog tome, da li originalnost ili loši aditivi ili nešto treće...
Uglavnom za sad sam prezadovoljan Ravenolom VMP 5w30 USVO (baziranom na PAO bazi i čistoj punoj sintetici u Golfu), pa sad za koji dan ide zamjena i u Golfa i u Sharana.
Nenamjeravam da mijenjam brend ulja u narednom periodu, zato jer sam siguran da je original, jer ga uzimam od zvaničnog distributera u CG.
Evo rekli smo ti par savjeta, a na tebi je sad da odlučiš što i kako.