I da dopunim majstora gedoru i Madisona,i ako smo istovremeno kucali poruku.
A tebi 170 km/h malo?I gde bi ti to vozio brze leba ti?
Treba ti auto za svaki dan,da trosi ko upaljac,da nije skupa registracija i da mozes par puta godisnje da prebacis 200 km/h da bi zadivio ortake.Dajte ljudi urazumite se,kome je do brzine izvolite na trkacku stazu i pokazite sta znate.
I jos jednom da ponovim kao i u ranijim diskusijama na ovu temu,u osnovi maksimalnu brzinu odredjuje snaga motora i tacka.
Nijedan od serijskih menjaca(osim GTI-a donekle) ne dozvoljava motoru da se razvrti do maksimalnih obrtaja u petom stepenu prenosa jer motor nema snage za to.Da su u fabrici uradili drugacije potrosnja bi bila daleko veca.Kada bi pri toj tvojoj brzini od 170 km/h motor bio bar na 6000 obr/min imalo bi smisla stavljati duzi menjac,ali kod tebe to sigurno nije tako.
Naravno sva ova prica vazi za serijske automobile, jer kod trkackih postoji mnogo nacina da pored povecanja snage motora dobije na performansama.
Jedan savet za sve ljubitelje brzine.Pre bilo kakve korekcije po pitanju brzine i ubrzanja poradite malo na kvalitetnijim kocnicama,ogibljenju i gumama i na kraju ubacite jaci motor i onda ce sve itekako imati smisla.