Autor Tema: g 60 prepravljanje na turbo pomoc  (Pročitano 11852 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #20 poslato: Decembar 27, 2012, 07:46:38 posle podne »
luka i ivan vrx@da je to sve nabudit za 100€ i da trosi 6,5-7 litara plina. i jos savjeti mozgonja koji neznaju razliku izmedu alternatora i G-ladera.
                        G--lader je cudo ko zna vozit i pazit na njega
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #21 poslato: Decembar 27, 2012, 08:04:16 posle podne »
@PaulGT, ja tebe smatram za vrhunskog stručnjaka. Koliko znam PG motor je već spreman za turbo, ne treba menjati ni klipove, klipnjače, glavu, itd. Meni i dalje radi g lader, menjao sam mu kaiš i ono crevo što ide od g-ladera do motora i košta 40-50 evra a delove za remont imam i na proleće ga remontujem pošto svakako menjam ulje i da mi zvekne kućište sigurno ne bih tražio drugi g lader nego bi kupio drugi motor ili ugradio turbinu na postojeći. Beljov g60 ide kao tajfun wub Njegov ima 230-240 ks i radio je RS obradu g-ladera i odraće svaki 16v a i VR6, a sigurno nije u mašinu uložio ispod 2.000 evra.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #22 poslato: Decembar 27, 2012, 08:13:17 posle podne »
drug koliko bi ti para za taj motor dao i koliko bi jos ulozio da ubacis turbinu na taj motor i sve to lepo spakujes i podesis ... necu da te obeshrabrujem i menjam ti naslov teme , al ja to recimo nikada ne bih odradio , neznam ko rece iz teksta kada nesto fabrika pravi ona to proracuva , eksperimentise , pokida nekoliko desetina modela motora na stolu dok se to sve lepo ne ukomponuje , osim ako ne znas nekog vrhunskog mehanicara zaobidji tu pricu , zar ti nije mozda bolje 1.8 16v kr i full generalna i da pevas , razlika u snazi mala al isto super motor , osim ako ne des na trke pa gledas da sto vise izvuces  driving
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 38
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #23 poslato: Decembar 27, 2012, 08:14:53 posle podne »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #24 poslato: Decembar 27, 2012, 08:32:54 posle podne »
@Surla85, samo ja nisam majstor ja sam samo običan prodavac ali loš jer ga odgovaram od g ladera a mogu da mu prodam delove za remont biggrin
@milan_b mk1, ne bih se složio sa tobom da je mala razlika kada je KR i PG sa turbinom u pitanju ali se slažem to sa tobom da kod nas nema mehaničara da ti to sve podesi da valja i da traje, uvek će te nešto zezati. Slažem se da je fabrika fabrika. Mada nije mu loša varijanta da ubaci 1.8t 20v i da  driving

Van mreže ShoneVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #25 poslato: Decembar 27, 2012, 08:42:23 posle podne »
ovako nasao sam neki g 60 kojem je vrisnuo g loader pa sam ja mislio da ga uzmem i da mu stavim turbo koi pompa isti pritisak kao g loader znaci ne treba mi da ima vise  od 160 hp  sad me zanima dali moram da radim mapu i ta sranja ako ide isti pritisak turbine kao sto je bio g loadera  bonk  bonk bonk i kolko izadje remont g loadera puklo mu je deklo

Ako nisi spreman da izdvojis 1000eur za ovu zajebanciju da prepravljas pg motor na turbo, bolje zaboravi sve to, da ne trosis vreme a ni zivce, to ne moze da ti napravi zika ili pera iz neke garazice za 100tinjak eur.
a i kad bi imo lovu ovi nasi pederi ne proizvode 125 12 i jebi ga

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #26 poslato: Decembar 27, 2012, 08:43:34 posle podne »
za 1000eu ne moze kupiti ni dijelove

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #27 poslato: Decembar 27, 2012, 08:52:44 posle podne »
ma dobro ja sam to vise objektivno napisao nemoj me drzati za rec , to je razlika koja se na stazi primeti , ko ce u gradu da cepa pun gas i da se izivljava pa mu sada toliko znaci ta razlika ... shvatam ja poentu sta je hteo kolega sa foruma da proba al neka se malo bolje raspita , ovde su uvek bila i bice misljenja podeljena , nikada nece dobiti konkretan odgovor , ne vidim da ej jos niko napisao decku kako se to radi ima opis ali bez detalja ... ja sam protiv sa svojim misljenjem , bacanje para
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #28 poslato: Decembar 27, 2012, 10:21:33 posle podne »
fantom ja sam zivio 30 godina u bosni i znam dobro sta su te suplje price i gluposti
da stavis turbo od bmw 324tds na pg motor je jedna od jacih gluposti koje sam cuo u zivotu,
dalje stavi kalibrinu turbinu i regulator pritiska 3,3 i okretace se zemlja?? ajd nam tog strucnjaka zovni na forum nek malo obrazlozi kako bi to on uradio. pametnih ljudi nikad nije dosta.
ti imas koradov motor star 30 godina i na njega bi stavio turbo, ok.
u kakvom stanju ti je taj motor ili ga nebi ni otvarao i stavio bi turbinu i pali i vozi?
remont pg g60 motora sam kosta 750-900eu
ajd da zamislimo da ce ti taj strucnjak napraviti izduvnu granu rostfrei.
hoces li turbinu kupiti na otpadu ili je remontovati i staviti?
remont turba je 250-550eu.
imas li motornu instalaciju i motorni komp? hoces li i dizne staviti s tog motora 30 godina stare?
imas li mjenjac korpu lamelu i zamajac? hoces li i nih staviti polovne?
kako to lako izgleda kad ti neko u 3-4 recenice napise sta ti sve treba, posle to mapiras i pun gas??
95 posto ljudi koji se kao nesto razumiju ikao nesto mlate i neznaju sta je mapa u stvari.
skyline rece to moze napraviti svaki mehanicar...
moze kurcinu. pa sto ne napravi?
koliko ima tuning projekata turbo benzin motora u srbiji?
koliko to ljudi zna sloziti prvo mehaniku u motoru pa tek onda struju?
ade nek ih neko pomene te koji znaju i koji ce biti odgovorni za svoj rad?
da ne duzimo. treba ti 4000eu pod uslovom da ces komplet mehaniku odraditi sam, tj da dovedes sve do momenta paljenja.



Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #29 poslato: Decembar 27, 2012, 10:33:40 posle podne »
Skup je to sport biggrin Niko od nas nije to prepravio na turbo tako da možemo pričati samo napamet. Treba tu dosta delova a i novaca i znanja prvenstveno.
Gedora-Dobro, nisam bukvalno mislio baš svaki mehaničar ali može skoro svako koje ikada budžio nešto da napravi takvu prepravku, ti bi recimo znao ali je problem što kod nas niko to neće da finansira jer da bi to uradio treba min. 2.000 evra. Može se i od atmosferca napraviti turbo ali tu treba dosta para a motor PG je već pripremljen za turbo tako da treba manje para a i onda ne bi svakako to auto bilo za svaki dan kao što i g60 realno nije za svaki dan i prelaženje km.

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 39
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #30 poslato: Decembar 27, 2012, 11:25:56 posle podne »
Dobra tema da kazem i ja koju rec.Imao sam prilike da vozim delimicno ispravan G60 motor i to je kratko trajalo. Resih ga u 4. na 190km/h malo poso da izadje kroz haubu.Steta par stotina evropskih za drugi G-lader i remont istog i odmah montirano novo crevo za podmazivanje to je bila najjeftinija varijanta. Inace savet za tebe druze phantoom zaobidji taj motor skupa je zajebancija.Evo slika mog G-ladera strucno sam ga sredio samo kanta mu je bila odrediste.



I jedna kako izgleda unutra kad se razbije.
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2012, 11:30:39 posle podne od strane bobandohc »

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 39
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #31 poslato: Decembar 27, 2012, 11:41:22 posle podne »
Ili mogu da mu prodam kompresor povoljno ako mu ne ide auto moze da pumpa gume na njega.




Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #32 poslato: Decembar 27, 2012, 11:47:02 posle podne »
@bobandohc, pa nije ni čudo što ti se g-lader razleteo u komadiće kada si ga 4. vozio 190 km/h, zagazio si daleko preko 6.000 obrtaja a i kaiš sigurno nisi menjao pre nego što ti se raspao biggrin

Van mreže ShoneVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #33 poslato: Decembar 27, 2012, 11:49:43 posle podne »
xa, koliko je daleko to mogao da zgazi preko 6000???
a i kad bi imo lovu ovi nasi pederi ne proizvode 125 12 i jebi ga

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #34 poslato: Decembar 28, 2012, 12:06:05 pre podne »
Prosta stvar svaki auto bio turbo ili atmo ce da traje ako se lepo ugreje prvo malo u mestu da odradi sve zavisi i od spoljne temperature koja utice na temperaturu ulja u motoru. pa kad lepo ocekica malo u leru onda lagana voznja dok se ne ugreje lepo i onda moze da se stisne narano bez uterivanja u crveno, nije to brusilica da se vrti na 25000 obrtaja. i posle zivlje voznje ne gasiti auto odmah nego lepo da odradi koj minut u leru i redovna zamena ulja i ima da traja. Mada nije auto za svakoga, kad vidim ljude koji cim upale auto pun gas jbg. naravno da nece da mu traje.
« Poslednja izmena: Decembar 28, 2012, 12:11:24 pre podne od strane Fica »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #35 poslato: Decembar 28, 2012, 12:09:49 pre podne »
@ShoneVW, to ti je preko 6.500 obrtaja a g60 ne sme da se vozi preko 6.000 jer tada nastaju vibracije koje ne prijaju g laderu i moraš se tog pridržavati ako hoćeš da ti traje, mada kaiš hoće da pukne i na 3.000 obrtaja.
@bobandohc, u pravu si za g60 jer treba dobra knjiga da se pročita jer je osetljiviji i od novorođene bebe biggrin
@Fico u pravu si samo g lader je mnogo više osetljiviji od turbine.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #36 poslato: Decembar 28, 2012, 12:14:54 pre podne »
mani se g ladera i turbine, ubaci nekog atmosverca i da reze samo tako :) manje ces glavobolja imati, a zvuk sa usisa je ne zamenljiv :)

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #37 poslato: Decembar 28, 2012, 12:16:41 pre podne »
Nikola prvi put se slažem sa tobom, atmosferac je zakon naročito ko ne pazi auto biggrin Turbo je za one koji baš paze automobile i nije za svakoga.

Van mreže ShoneVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #38 poslato: Decembar 28, 2012, 12:19:54 pre podne »
bas me interesuje koji fabricki g 60 motor moze da se vrti preko 6500, kais oce da pukne kad se ne menja na vreme, pukne od starosti i sto istruli. blokada na g60 je na 6300 obrtaja, cetvrtom brzinom ide 200, trecom 140, drugom 90, isprobano veliki broj puta, 5 godina sam vozio corrada g60, tako da taj motor (pricamo o fabrickom) ne moze da se natera na 7 ili 8 hiljada obrtaja, ko sto dosta njih misli.
a i kad bi imo lovu ovi nasi pederi ne proizvode 125 12 i jebi ga

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: g 60 prepravljanje na turbo pomoc
« Odgovor #39 poslato: Decembar 28, 2012, 12:25:36 pre podne »
@javozimgolfa Jbg. ja ga pazim zato mi i traje i redovno menjam ulje na svakih 5.500 km ali opet ponavljam da mi zvekne g-lader sigurno ne bih ga opet vozio, nego bi išao 99 % atmosferac unutra.
@ ShoneVW, 4. brzinom ne može da ide 200 km/h, možda i može ali je to već 7.000 obrtaja, 3. brzinom na 6.000 obrtaja ide 130-135 km/h, 4. brzinom na 6.000 obrtaja ide 175 km/h. 5. brzinom na 5.000 obrtaja ide tačno 200 km/h a ja sam ga vozio 235 km/h dva puta i bio je blizu 7.000 obrtaja, jbg. nisam tačno video jer je bio lokalni put i trkao sam se sa BMW E36 2.8, tako kod mene pokazuje, par puta je takođe provereno.