Da,neka pregledaju..ja sam na tom motoru radio cijelu glavu i kompletan usis.Obradio sve do maximuma.
To crijevo je pleteno,a unutar njega je mala plasticna cijev koja je jako krhka i puca.Potrebno ga je mjenjati svakih 3-5 godina,a kosta jadnih 30 eura.
Mali remen moze izdrzati jako dugo,on cak nikad ni nece puknuti sam od sebe..najvise zna puknuti jer se unutra zaribaju 2 mala ležaja istih dimenzija koji idi i u altenator.Oni imaju vlastito podmazivanje i njima proce vjek trajanja...
A savjet za onoga tko ima ispravan lader,ugrađivajte samo originalne ležajeve,i originalne djelove..samo sa njima mozete imati 100 % ispravan lader(ako vec unutar nije pukao dio kanala).
Meni i mom drustvu nikad lader nije pukao,a ima nas punoo..
Osobno ih servisiram,a sad ujedno i pravim 16VG60 motor za svoga golfa Edition One.
Sa ugradjenom turbinom nikad to vise nece biti isto,nikad.Samo losije,bolje nikad.
Turbina na 16v je druga stvar,a taj zahvat i poprilično košta.