Evo i Milosa
javljam se.
Slucajno naleteh na ovu temu i vidim da se spominjem.
Naime, ja sam uradio na mom autu Stage 2 projekat... Auto je 1.6tdi (gti :D) 105ks, fabricki... Ja sam prvo bio uradio obican chip u Revochip-u posle cega mi je auto imao 140ks, bio sam prezadovoljan, auto je isao bruka, osetno jaci.. Pogotovo 3,4 brzina, tu se dosta osecalo kada obilazim.. Stvarno je auto vukao nenormalno, ja sam bio prezadovoljan.. Potrosnja mi je bila ista oko 6,4L prosecno, toliko mi je i bez chipa bila potrosnja.. To je potrosnja sa 18'' tockovima, sa 15'' je dosta manja.. Uklonjena je blokada, posle cega sam auto testirao na autoputu i kranja brzina posle chipa je bila tacno 218, toliko sam ga maximalno vozio, ako nekoga interesuje.. Ubrzanje od 0-100 se smanjilo za 1,7 sekundi, sve sam precizno merio, pre i posle chipa. Chip je odradjen vrhunski, stvarno nikakav problem..
E onda je dosao red na STAGE 2 projekat. Oduvek sam zeleo da ga uradim, ali uvek me je nesto kocilo da ne diram vise nista.. Jednog dana odlucih da pozovem Saleta i Peru i da pitam da li bi mogli da uklonimo DPF, kako bi malo dobio na zvuku i jos koji "konjic"... E onda je usledio odgovor od njih, da ne diram samo to, pa da posle opet dolazim za HIBRID, vec da odmah odradimo to kako treba, i da to bude prvi u svetu 1.6tdi stage 2 projekat.... Na kraju se odlucih da odradimo taj projekat, pa kako god bude bilo... Projekat je trajao malo duze, posto je bila komplikovanija izrada hibrida nego sto su mislili, posto je to prvi 1.6tdi sa takvim projektom, pa je sve moralo detaljno da se proracunava i sa maximalnom paznjom da se odradi... Sve su odradili kako treba sto se tice uklanjanja dpf i montiranja hibrida, onda je usledilo chipovanje, stelovanje itd.. Posle toga auto je izbacio 180KS... Ima oko 350 obrtni moment, ali nismo radili poslednji test, posto sam ja zurio kuci.. Dogovorili smo se kada budem bio u prolazu, da odradimo poslednji test i tada cemo znati koliko ima tacno posle optimizacije na putu.. Razlika je nebo i zemlja.. Ubrzanje sada iznosi 6,8 sekundi do 100, a krajnja brzina je 240km/h..... Rezultati vise nego impresivni... Ja sam prezadovoljan.. Chip je uradjen tako da auto pocinje da vuce tu na oko 2400 obrtaja, kako bi se sacuvalo kvacilo. Stvarno svaka cast SALETU I PERI i Mehanicarima koji su radili.. Pratio sam sve vreme radove, momci su pedantni i sto je najbitnije znaju da urade ono sto su uzeli da rade. Tako da ko god ima nedoumica oko chipovanja, neka ih okrene i od mene iskrene preporuke sto se tice chipa... Dobija se pismena garancija, sto je super. Ozbiljna je firma u pitanju.
zaboravih ono sto mozda vecinu zanima, sta je sa potrosnjom? Testirao sam i to.. Jedan rezervoar sam vozio onako kako uvek vozim, malo normalna voznja, nekada me ponese, pa sam ostriji na gasu i uglavnom je gradska voznja u pitanju, potrosnja je iznosila 6 litara.. Sledeci rezervoar je bio skroz normalna voznja, potrosnja je iznosila 5,6 litara.. I naravno dosao je red da potrosim jedan na "gazenje do kraja" ceo rezervoar sam vozio pun gas, gde god je bilo moguce, vozio sam i na autoputu i grad, 1,2,3 brzina.... potrosnja je 7,4 litre.. Racunajuci da je auto vozen beograd-novi sad- beograd 150-240 km/h.
Ako nekoga zanima nesto vise, slobodno neka pita, tu sam da odgovorim na sve