Autor Tema: Pro-tuning DA ili NE ...  (Pročitano 30312 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #20 poslato: Jun 12, 2012, 02:38:10 posle podne »
Onda bi dolazili iz cele evrope kod nas da rade chip za 200 evra. Sta znaju oni glupi nemci o chipovanju,i projektanskim biroima...Srbin opet pametniji

Nema potrebe jer tako rade sve malo bolje tuning firme po svetu i nismo mi nista izmislili nego je to doslo kod nas kao i vecina stvari

Samo tako se najkvalitetnije moze uraditi mapa za odredjeni auto,jer sve te mape neko nije izmislio,nego je stavio auto na valjke i provodio dane da napravi sto bolju mapu,da mehanicki delovi budu minimalno optereceni a da se izvuce sto vise snage,to je umece samog tunera i samim tim razlike u dobroj i losoj mapi..

Da li neko zna koliko kosta iole kvalitetna mapa po Evropi? znaci i oni su derikoze ,i npr MTM treba da naplacuje 50eur tuning za Porchea

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #21 poslato: Jun 12, 2012, 02:47:52 posle podne »
@TT_tuning
jel imate kod vas u Zemunu dyno test?

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #22 poslato: Jun 12, 2012, 02:48:59 posle podne »
Čekaj TT_tunig,ja se slažem sa tobom što se tiče nekih stvari... ali zar nije trebala fabrika da napravi najbolju mapu? Mislim to su ipak uključeni svi inženjeri i svi moraju da rade u skladu ???

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #23 poslato: Jun 12, 2012, 02:58:56 posle podne »
fabrika nece da izvuce maximalnu snagu iz motora, jer joj je prvenstveno u cilju da motor ima sto manju emisiju izduvnih gasova i sto manju potrosnju, a ima mnogo ljudi koji pojma nemaju kako se vozi auto iz koga je izvucen maximalni potencijal...das nekom neizvljenom liku takav auto i sahrani ga za mesec dana..moze on da sahrani i fabricki auto, ali ce mu za to verovatno trebati malo vise vremena..

sto se cipovanja tice, ja bi auto cipovao samo u firmi koja ima valjke..nista na poverenje, samo crno na belo :)

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #24 poslato: Jun 12, 2012, 03:11:20 posle podne »
+1 jes vala...  beer

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #25 poslato: Jun 12, 2012, 03:33:58 posle podne »
JA BIH ZAMOLIO SVE KOJI SE NE RAZUMEJU U DOTICNU TEMATIKU DA SVOJIM ARGUMENTIMA (KOJE PRITOM I NE UMEJU DA OBRAZLOZE) NE TRUJU TEMU! Covek vam je lepo objasnio sve od A do Š. Sad se vi cudite zasto je tuning kod nas jeftiniji?! Pa zasto je plata prosecnog mehanicara kod nas manja 10 puta nego u Nemackoj, to vam nije cudno?!
Sam softver je isti(ako se radi o profi tjuningu, kao sto je objasnjeno), ali je rad manje placen zbog nizeg nam standarda- prosta matematika.

Van mreže VelicVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 33
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +6/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat B5-1.9 TDI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #26 poslato: Jun 12, 2012, 03:38:53 posle podne »
ako ne znas sta valja,gledaj onda cenu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6699
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #27 poslato: Jun 12, 2012, 04:52:05 posle podne »
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?

Mi nemamo gotove mape,mi pravimo mape za svaki auto koji radimo,to je velika razlikal

u ponudi nudimo optimum i power mape a po zelji i mogucnostima imamo i race i custom mape,za sva vozila.
Ok, prave se. Korektno.
Ali sto se tice optimum i powera reci cu ti detalj gde je SM pao kod mene kao strucno lice. Mozda gresim, mozda ne.
SM: Za Power mapu moraju da se menjaju neki delovi motora.
Ja: Ok koji?
SM: Sve... najbolje uzeti sve od S3. Turbo, dizne, MAF itd itd
Ja: Da li znas koji turbo ima S3, a koji AUM? Koje dizne?
SM: Pa ne, ali javicu ti...
I od tada ni traga ni glasa.
Takav strucnjak moze biti svako. "Stavi sve od S3 to provereno radi"
Sa druge strane, utvrdjivati kvalitet mape na osnovu PRODAJNE cene je suludo. Vi sad omalovazavate mapu od 50e, a ista prica moze da se projektuje na Curcica gde mape kostaju po 400e i da se sa podsmehom prica o mapama od 250e
Koliko ja znam sve mape se salju nekom strancu (sto je meni skroz OK) koji sigurno uradi 95% istih (slicnih) mapa, a mi mozemo da pricamo o programerima i cudima. Ne zelim da omalovazavam niciji rad i borbu za opstanak pod ovim nebom, ali u vremenu turbo motora ovo je jedan popularni vid zarade gde konkurencija sve vise jaca i utice na trziste kvalitetom i cenom.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #28 poslato: Jun 12, 2012, 05:08:37 posle podne »
@TT_tuning
jel imate kod vas u Zemunu dyno test?

Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #29 poslato: Jun 12, 2012, 05:26:34 posle podne »
Čekaj TT_tunig,ja se slažem sa tobom što se tiče nekih stvari... ali zar nije trebala fabrika da napravi najbolju mapu? Mislim to su ipak uključeni svi inženjeri i svi moraju da rade u skladu ???

Fabrika ne moze da napravi najbolju mapu,odnosno sta znaci najbolja mapa?

S obzirom da nam je svetsko trziste takvo kakvo je svaka fabrika gleda i cent a ne u euro,tako i u automobilskoj industriji,stedi se na svemu maximalno.E sad navedimo npr. Golf 6  bilo koji motor,on se pravi za skoro sva svetska trzista.Rusija gde je zimi -40,Afrika gde je leto +40,Kanada gde je vlaznost 100%..i jos xxx razlicitih faktora.

To sve treba uklopiti jer ne isplativo raditi hw i sw za ta sva trzista posebno,nego uvek ostave rezervu u motoru,i naprave mapu za rad motora koja moze skoro pokriti te sve uslove..Drugo mnogo kosta sat jednog inzinjera,pa se i stedi na pravljenju jedne mape,pa neke stvari i namerno ne urade da bi ustedeli pare..Koliko puta ste culi da zovu kupce nekog novog auta na update softwera,to se desava ako ta mapa bas pravi probleme na tom delu sveta,sto zbog loseg goriva sto zbog vremenskih uslova,znaci mora da se prilagodi mapa tim uslovima,ali su probali da vide hoce li to proci bez korekcija

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #30 poslato: Jun 12, 2012, 05:32:24 posle podne »
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?
Mi nemamo gotove mape,mi pravimo mape za svaki auto koji radimo,to je velika razlikal

u ponudi nudimo optimum i power mape a po zelji i mogucnostima imamo i race i custom mape,za sva vozila.
Ok, prave se. Korektno.
Ali sto se tice optimum i powera reci cu ti detalj gde je SM pao kod mene kao strucno lice. Mozda gresim, mozda ne.
SM: Za Power mapu moraju da se menjaju neki delovi motora.
Ja: Ok koji?
SM: Sve... najbolje uzeti sve od S3. Turbo, dizne, MAF itd itd
Ja: Da li znas koji turbo ima S3, a koji AUM? Koje dizne?
SM: Pa ne, ali javicu ti...
I od tada ni traga ni glasa.
Takav strucnjak moze biti svako. "Stavi sve od S3 to provereno radi"
Sa druge strane, utvrdjivati kvalitet mape na osnovu PRODAJNE cene je suludo. Vi sad omalovazavate mapu od 50e, a ista prica moze da se projektuje na Curcica gde mape kostaju po 400e i da se sa podsmehom prica o mapama od 250e
Koliko ja znam sve mape se salju nekom strancu (sto je meni skroz OK) koji sigurno uradi 95% istih (slicnih) mapa, a mi mozemo da pricamo o programerima i cudima. Ne zelim da omalovazavam niciji rad i borbu za opstanak pod ovim nebom, ali u vremenu turbo motora ovo je jedan popularni vid zarade gde konkurencija sve vise jaca i utice na trziste kvalitetom i cenom.

Kad je bilo to dopisivanje? Sa kim si se dopisivao? Srdjanom? ili samnom?


Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 47
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #31 poslato: Jun 12, 2012, 08:38:22 posle podne »
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju. samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.
primjer:
-dobar dan
-dobar dan
-ja bih chipovao svoj automobil
-moze naravno, odradicemo sve kako treba
---odradi se chipovanje
---vozi se kako se treba voziti chipovan automobil
-dobar dan
-dobar dan
-evo ja sam dosao opet jer su mi pregorjele gumice ventila, trosi ulje a mislim i da je kompresija mnogo oslabila. pored toga mislim da imam problema i sa egr ventilom a majstor mi je rekao i da je auspuh pri kraju jer je izgorio iznutra i da je za vecinu kvarova kriv chip tuning koji je automobilu dao previse KW. da li vazi vasa garancija na sve ovo?
-evo sad cemo da provjerimo i da mapiramo vas automobil.
---mapiranje
vas automobil ima odlicnu mapu i mi vam garantujemo da je sa nasim proizvodom sve u redu i sve radi kako treba, vas majstor nije u pravu kad kaze da je zbog chipovanja jer sve radi savrseno.

grrrr

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.
« Poslednja izmena: Jun 12, 2012, 08:42:47 posle podne od strane akreca »
sasa

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #32 poslato: Jun 12, 2012, 08:45:41 posle podne »
Ja sam bio vema zagrejan da uradim cip na Passata skupim ti ja pare za cipovalje malo pretrazim forum procitam par odgovora od Maestra Gedore malo bolje razmislim i pare sto sam trebo da dam na chipovanje pola sipam u rezervoar od Passata a pola popijem sa drustvom po kafanama i danas vidim da sam napravio dobar izbor

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #33 poslato: Jun 12, 2012, 08:50:21 posle podne »
Idite u Revochip Pozega i vidite kako se radi chipovanje.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže DUSAN89

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 287
  • Age: 35
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PASSAT B5.5
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #34 poslato: Jun 12, 2012, 10:03:03 posle podne »
 mahac mahac mahac Nisam ulazio neko vreme vidim dosta ste pisali o cip tuningu ... Zanima me ovo npr uradis pro-tuning,i posle mesec dva nisi zadovoljan i hoces da ti vrati na staro tj fabricko... da li ti stvarno vrati na kako je bilo ili ne moze da se vrati bas isto?  bonk

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #35 poslato: Jun 12, 2012, 10:21:14 posle podne »
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju.
samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.
primjer:
-dobar dan
-dobar dan
-ja bih chipovao svoj automobil
-moze naravno, odradicemo sve kako treba
---odradi se chipovanje
---vozi se kako se treba voziti chipovan automobil
-dobar dan
-dobar dan
-evo ja sam dosao opet jer su mi pregorjele gumice ventila, trosi ulje a mislim i da je kompresija mnogo oslabila. pored toga mislim da imam problema i sa egr ventilom a majstor mi je rekao i da je auspuh pri kraju jer je izgorio iznutra i da je za vecinu kvarova kriv chip tuning koji je automobilu dao previse KW. da li vazi vasa garancija na sve ovo?
-evo sad cemo da provjerimo i da mapiramo vas automobil.
---mapiranje
vas automobil ima odlicnu mapu i mi vam garantujemo da je sa nasim proizvodom sve u redu i sve radi kako treba, vas majstor nije u pravu kad kaze da je zbog chipovanja jer sve radi savrseno.

grrrr

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.

izvini ali ovo ti je notoricka glupost druze ... eto meni sve izdrzi i kaisevi i spaneri auto se vozi kako treba (sto podrazumijeva da mu se s vremena na vrijeme vadi i mast sto bi se u narodu reklo) a jaci je za 28ks ne procenata nego ks ... uz to chipovanje je radjeno na vec dotrajalom kvacilu i auto je jos 2 godine vozen na istom tom kvacilu bez ikakvih problema ??? Zamajac isto sve OK izdrzalo, potrosnja se smanjila za cca 1 litar, ne trosi ulje, turbina puni kako treba, dizne u savrsenom stanju i najbolji podatak chip radjen na pravih (ne prodavackih nego PRAVIH PRAVCATIH) 200.000km i sada taj motor ima cca 250.000km i apsolutno sve radi bez greske ... mislim da sve ovo pobija tvoju tvrdnju kojom pokusavas narodu objasniti da je svaki chiper (chip tuner) isti i da svako lose radi  ;)

Idite u Revochip Pozega i vidite kako se radi chipovanje.

+1 ziva istina ... stedim zelembace za te momke da ih isprobam  biggrin

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #36 poslato: Jun 12, 2012, 10:29:00 posle podne »

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.

Ja bih te zamolio malo strucnije da mi objasnis kako vodena pumpa i spaner i taj zupcasti remen trpe veca opterecenja posle chip tuninga,kako posle najboljeg chipa a kako posle najgoreg?Odnosno da li ima neke razlike?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #37 poslato: Jun 12, 2012, 10:30:18 posle podne »
Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)
[/quote]





malo pojasni ljdima razliku izmedju inercionog valjka i motorne kocnice.
znam da znas i vidim da nisi od juce.
slobodno napisi kako ce na inercionom valjku svaki prosjecan tdi sa fabrickih 110ks posle remapa izbaciti nekih famoznih 145-150ks cak i mnogo vise u momentu maksimalnog pritiska turba.

na motornoj kocnici isti auto nece imati vise od 120.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #38 poslato: Jun 12, 2012, 10:38:35 posle podne »
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju. samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.

Da li znas da prva tuning kuca daje garanciju i na motor i na menjac i na softwere ako to musterija zeli,ali onda se to ne moze platiti 200eur,to onda kosta mnogo vise..

I to da chip skracuje vek motora to je cista glupost,jer kvalitetna mapa na autu ne opterecuje motor nista vise nego fabricka mapa,naravno da je sve u granicama dozvoljenog i koliko motor to moze da izdrzi.

Losa mapa moze da ubije motor i za 100km predjenih.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #39 poslato: Jun 12, 2012, 10:48:13 posle podne »
Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)





malo pojasni ljdima razliku izmedju inercionog valjka i motorne kocnice.
znam da znas i vidim da nisi od juce.
slobodno napisi kako ce na inercionom valjku svaki prosjecan tdi sa fabrickih 110ks posle remapa izbaciti nekih famoznih 145-150ks cak i mnogo vise u momentu maksimalnog pritiska turba.

na motornoj kocnici isti auto nece imati vise od 120.
[/quote]

Uhh :)

Inercioni valjci su cista prevara,ali ih svi mnogo vole jer daje vise konja,odnosno ne pruza otpor motoru.Isvuda na Youtube kad vidite da merenje traje manje od 5sec to je laz,odnosna ta snaga nije realna.A uglavnom na tim valjcima izbacuju 700,800,900......ks

Valjci sa kocnicom s pravi valjci i tu se prava snaga dobija,jer se podesavaju tako da kroz sve obrtaje motora pruzaju odredjeni otpor i ne daju motoru tako lako da dodju do krajnjih obrtaja..Dovoljno je samo da ovi bez kocnice kostaju 5x manje.